جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

یکی از لوازم مهم و ضروری اتاق خواب کودکان سرویس خواب است . سرویس خواب علاوه بر مهیا کردن یک خواب راحت تاثیر زیادی در روحیات نوزادان و نوجوانان دارد . وقتی یک کودک به دنیا می آید پدر و مادر وسایل لازم برای آرامش و آسایش او را فراهم میکنند. سیسمونی نوزاد و سرویس خواب نوجوان از مهمترین وسایلی هستند که در اتاق خواب نوزاد و نوجوان قرار می گیرند که برای خرید این وسایل مهم باید اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید یک خرید خوب و لذت بخش را تجربه کنید. راهنمای خرید سرویس خواب نوزاد و نوجوان به شما کمک می کند که با هزینه ای که در اختیار دارید بتوانید یک انتخاب ایده آل داشته باشید.

سرویس خواب

اجزای سرویس خواب نوزاد

بطور کلی سرویس خواب نوزاد شامل تخت خواب کمد، ویترین، پتو، لحاف و غیره می باشد که انتخاب سرویس چوب نوزاد که شامل تخت و کمد نوزاد می باشد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در انتخاب آنها دقت زیادی به خرج دهید.

در سرویس خواب نوجوان وسایل دیگری مانند میز تحریر و کتابخانه نیز از اجزای سرویس خواب می باشند. در صورتی که بودجه خرید دارید و همچنین در اتاق فضای کافی وجود دارد بهتر است همه وسایل را خریداری کنید تا در ست کردن آنها به مشکل برخورد نکنید.

سرویس خواب نوزاد استاندارد

تخت و کمدی که برای نوزاد انتخاب می کنید باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد و ایمنی کافی را برای نوزاد فراهم کند . از موارد مهم در انتخاب تخت خواب نوزاد تغییر ارتفاع آن است تخت خواب نوزاد باید به گونه ای باشد که با رشد کودک بتوانید ارتفاع آن را تغییر دهید. اندازه استاندارد تخت نوزاد ۷۰ در ۱۳۰ و یا ۷۰ در ۱۳۵ سانتی متر می باشد اگر بخواهید تختی را خریداری کنید که از نوزادی تا نوجوانی قابل استفاده باشد تخت خواب را از نوع دو منظوره انتخاب کنید تا با بالا رفتن سن و رسیدن به نوجوانی بتوانید تخت را به یک تخت خواب نوجوان تبدیل کنید تخت خواب های نوزاد باید دارای لبه های بلند باشند تا ایمنی نوزاد در ان تامین شود. فاصله تخت از زمین باید در حد متوسطی باشد و خیلی کوتاه و یا خیلی بلند نباشد.

سرویس خواب نوجوان

رنگ سرویس خواب نوجوان و نوزاد

انتخاب رنگ سرویس خواب نوجوان یکی دیگر از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد می توانید رنگ آن را ست با رنگ دیوارهای اتاق انتخاب کنید . انتخاب رنگ های آرامش بخش تاثیر زیادی روی محیط و فضای اتاق دارد و کمک می کند آرامش لازم برای کودک فراهم شود هرگز برای اتاق کودک و نوجوان از رنگ های تیره نکنید زیرا باعث می شود یک فضای کسالت بار ایجاد شود و کودک در آن آرامش لازم را نداشته باشد. رنگ های ملایم مانند آبی روشن، صورتی و پاستیلی برای اتاق نوزاد مناسب است . جنسیت نوزاد نیز روی انتخاب رنگ سرویس خواب تاثیر دارد و باید از بین رنگهای دخترانه و پسرانه با توجه به جنسیت نوزادتان رنگ مناسب را انتخاب کنید. می توانید رنگ سرویس خواب کودک را از رنگ ها و و تم های کارتونی مورد علاقه کودکتان انتخاب کنید.

انتخاب رنگ سرویس خواب نوجوان به سلیقه جوانان بستگی دارد و خودشان می توانند در این مورد نظر بدهند.

جنس سرویس خواب نوزاد و نوجوان

سرویس خواب های نوزاد و نوجوان از متریال های مختلف مانند ام دی اف، ملامینه و فلز ساخته می شوند. انتخاب جنس سرویس خواب اهمیت بسیار زیادی دارد و روی کیفیت و مقاومت آن تاثیر مستقیم دارد.

سرویس خواب های ام دی اف از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و انتخاب منسبی برای نوجوانان می باشند. اگر می خواهید سرویس خوابی را انتخاب کنید که از نوزادی تا نوجوانی استفاده شود جنس آن را از مواد باکیفیت انتخاب کنید تا در طول زمان دچار آسیب نشود . سرویس خواب های ساخته شده از ملامینه و نئوپان ارزان تر از مدل های ام دی اف هستند و کیفیت آنها نیز از ام دی اف پایین تر است. سرویس خواب های فلزی نیز دارای مقاومت خوبی می باشند ولی طرح های ساده ای دارند و تنوع مدل بسیار کمی دارند.

قیمت سرویس خواب نوزاد و نوجوان

قیمت سرویس خواب نوزاد و نوجوان به عوامل مختلفی مانند جنس سرویس خواب و مدل سرویس خواب بستگی دارد . تعداد اجزای سرویس خواب نیز روی قیمت آن موثر است. قیمت سرویس خواب های نوزاد که شامل تخت و کمد نوزاد می باشند با توجه به اندازه تخت نوزاد و همچنین دو منظوره بودن تخت خواب نوزاد متفاوت است، با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید باید مدل مناسب را انتخاب کنید.

قیمت سرویس خواب نوزاد نیز با توجه به تعداد اجزایی که انتخاب می کنید متفاوت است اگر بخواهید یک سرویس خواب کامل که شامل تخت خواب نوجوان ، میز تحریر، میز کامپیوتر و کتابخانه باشد را خریداری کنید باید هزینه بیشتری برای آن در نظر بگیرید.

قیمت سرویس خواب نوزاد و نوجوان

خرید سرویس خواب نوزاد و نوجوان از دی ایران

برای خرید سرویس خواب نوزاد و سرویس خواب نوجوان می توانید به فروشگاه اینترنتی دی ایران مراجعه کنید . دی ایران یکی از فروشگاههای خوشنام و معتبر اینترنتی است که دارای بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش اینترنتی محصولات مختلف می باشد برای خرید سرویس خواب نوزاد و نوجوان باید به قسمت سرویس خواب ها مراجعه کنید و مدل های مختلف و متنوعی از انواع سرویس خواب نوزاد و نوجوان را مشاهده کنید و با صرف زمان بسیار کمی مدل مناسب را انتخاب کنید و همانجا سفارشتان را ثبت کنید فروشگاه دی یران این امکان را به شما می دهد که بتوانید رنگ سرویس خوابتان را به دلخواه و متناسب با دیگر اجزای اتاق انتخاب کنید، همچنین امکان ارسال سرویس خواب های نوزاد و نوجوان به سراسر کشور وجود دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/72yLbc9Z
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه