دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

انواع دستگاه جوراب بافی و راهنمای خرید

در صورتی که قصد دارید تا در صنعت تولید جوراب کسب و کار خود را راه اندازی کنید، برای فعالیت در این حوزه نیاز است تا اقدام به خرید دستگاه جوراب باقی کنید. یک دستگاه مخصوص جوراب بافی برای تولید انواع جوراب مورد استفاده قرار می گیرد و به شما کمک می کند تا فرآیند تولید این دسته از محصولات را با سرعت بالاتری انجام دهید.

در این بین، اگر قصد دارید تا چنین دستگاهی را خریداری کنید، نیاز است تا با توجه به نیاز خود اقدام به خرید محصول مناسبی کنید. از این رو، ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع دستگاه جوراب بافی آشنا کرده و در مورد این دسته از محصولات اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

انواع دستگاه جوراب بافی

به صورت کلی، دستگاه های جوراب بافی در مدل های مختلفی تولید می شوند اما از بین مدل های گوناگونی که این دسته از ماشین آلات دارند، بهترین گزینه انواع کامپیوتری هستند. با این حال در بخش های بعدی در مورد انواع مدل های دستگاه های تولید جوراب صحبت خواهیم کرد:

1.      دستگاه های کامپیوتری

بهترین و با کیفیت ترین انواع دستگاه های تولید کننده جوراب، ماشین آلات کامپیوتری بوده و اکثر دستگاه هایی که در بازار ایران وجود دارند، ساخته شده در کشورهای کره جنوبی، ایتالیا و چین هستند. ماشین آلات کامپیوتری چینی قیمت ارزان تری داشته و شما می توانید با هزینه کم، این مدل از محصولات را خریداری کنید. البته، جوراب هایی که توسط ماشین های چینی تولید می شوند، کیفیت پایین تری خواهند داشت.

با این حال، اگر قصد دارید تا بهترین ماشین آلات جوراب بافی را خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ محصولات ایتالیایی آمده و این مدل از دستگاه ها را بخرید. محصولات کره ای نیز کیفیتی شبیه به مدل های ایتالیایی دارد اما گزینه ارزان قیمت تری به حساب می آید.

  1. دستگاه های مکانیکی

یکی دیگر از انواع دستگاه های مخصوص جوراب بافی، ماشین آلات مکانیکی هستند. این مدل از دستگاه ها قیمت بسیار پایینی به نسبت مدل های کامپیوتری داشته و به همین دلیل برای افرادی که در ابتدا مسیر هستند، گزینه فوق العاده مناسبی به حساب می آیند.

در صورتی که قصد دارید تا این مدل از ماشین ابزار را خریداری کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که برق مصرفی آن ها به صورت تک فاز است. به همین خاطر، شما می توانید پس از خرید این دسته از ماشین آلات، آن ها را در محیط های خانگی قرار داده و از برق خانگی برای راه اندازی آن ها استفاده کنید. اگر قصد دارید تا کارگاه تولید جوراب خود را در محیط های کوچک راه اندازی کنید، بهتر است که به سراغ این دستگاه ها آمده و آن ها را تهیه کنید.

  1. دستگاه های جوراب بافی دو سیلندر

برخی از جوراب ها که دارای طرح می باشند، محبوبیت بخصوصی در بین افراد داشته و به همین دلیل فروش بیشتری دارند. به منظور تولید این دسته از محصولات، نیاز است تا اقدام به خرید ابزارهای خاصی کنید که به آن ها دستگاه های جوراب بافی دو سیلندر می گویند.

به دلیل قیمت بالاتری که محصولات تولیدی از این دستگاه ها دارند، اگر بازاریابی مناسبی داشته باشید، می توانید با تولید این مدل از جوراب ها سود بیشتری نسبت به فروش جوراب های کامپیوتری بدست بیاورید. اگر قصد دارید تا این دستگاه را خریداری کنید، نیاز است به برق سه فاز دسترسی داشته باشید.

نکته قابل توجه در این است که به دلیل سختی کار با این ماشین ها به هیچ عنوان به افراد مبتدی و تازه کار این مدل از دستگاه را پیشنهاد نمی کنیم. با این حال، اگر یک تولید کننده حرفه ای هستید، پیشنهاد ما این است که برای کسب سود بیشتر به سراغ ماشین آلات جوراب بافی دو سیلندر بیایید و از آن ها استفاده کنید.

  1. دستگاه های زنانه باف (شیشه ای - پارازین)

در صورتی که قصد دارید، جوراب های شیشه ای و پارازین تولید کنید، نیاز است تا دستگاه مناسبی را برای انجام این کار خریداری کنید. دستگاه های زنانه باف محصولاتی هستند که برای تولید این مدل از جوراب ها می توان استفاده کرد. قیمت این سری از دستگاه های تولید جوراب به نسبت مدل های دو سیلندر و مکانیکی بالاتر است اما از نظر فیزیکی و ظاهری بسیار شبیه به مدل های مکانیکی هستند.

به منظور خرید و استفاده از این ماشین آلات باید به این نکته توجه کنید که جوراب های تولیدی، سفید رنگ خواهند بود و به همین دلیل پس از تولید نیاز است تا اقدام به رنگ رزی محصولات کنید. البته، برای افرادی که قصد دارند تا به صورت کامپیوتری جوراب زنانه تولید کنند، این امکان فراهم شده تا دستگاه های کامپیوتری مخصوص این کار را نیز سفارش دهید.

قیمت دستگاه جوراب بافی کامپیوتری صنعتی

قیمت انواع دستگاه های جوراب بافی

اگر بخواهیم در مورد قیمت انواع دستگاه های جوراب بافی کامپیوتری صحبت کنیم، باید گفت که قیمت این ماشین ها به پارامترهای مختلفی وابسته است. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار آن ، کشور تولید کننده است. محصولاتی که توسط شرکت ها و برندهای ایتالیایی تولید می شوند، قیمت بالایی دارند. لوازم یدکی این دسته از محصولات نیز گران قیمت هستند. پس از دستگاه های ایتالیایی، محصولات کره ای گزینه ارزان قیمت تر هستند. در نهایت نیز ماشین های چینی جزو ارزان قیمت ترین محصولات موجود در بازار به حساب می آیند که در کنار قیمت کم آن ها، لوازم یدکی آن ها نیز ارزان بوده و به راحتی در دسترس هستند.

همچنین، باید به این نکته اشاره کنیم که ابزارهای تولید جوراب کامپیوتری نیاز به برق سه فاز داشته و باید کمپرسور باد برای آن ها خریداری شود. به همین دلیل است که در کنار مبلغی که برای خرید دستگاه باید پرداخت کنید، نیاز است تا مبلغی نزدیک به ۱۵ میلیون تومان برای خرید کمپرسور باد و کابل برق در نظر بگیرید. البته، کمپرسورهای بادی که می توانید تهیه کنید، با توجه به اندازه و ظرفیت آن ها به مدل های مختلفی تقسیم می شوند و شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود این دسته از کمپرسورها را خریداری کنید.

خرید دستگاه جوراب بافی کامپیوتری صنعتی

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در حوزه تولید جوراب هستید و قصد دارید تا دستگاه مناسبی را برای جوراب بافی تهیه کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ برندهای مناسب آمده و از این شرکت ها محصول مناسب خریداری کنید. به هر میزانی که دستگاه شما کیفیت بالاتری داشته باشد، محصول نهایی و جورابی که تولید می شود، نیز درجه یک بوده و می توانید سود بالاتری از فروش این دسته از محصولات دریافت کنید.

نکات بسیار مهم قبل از خرید

راهنمای راه اندازی خط تولید جوراب بافی

قبل از خرید دستگاه های تولید جوراب باید به این نکته توجه کنید که در کنار این دستگاه نیاز است تا محصولات دیگری را نیز خریداری کنید که به شرح زیر هستند:

  • یک عدد سر دوز زیگزال
  • یک عدد پمپ باد
  • دو جفت اتو
  • یک عدد مارک دوز

همچنین دستگاه هایی که در بازار تولید می شوند، عمر مفید 15 تا 20 ساله دارند، با این حال اگر سرویس کاری و تعمیرات ماشین آلات را به درستی انجام ندهید، محصولی که از آن استفاده می کنید در کمتر از ۵ سال خراب شده و مجبور خواهید شد تا یک ماشین جدید خریداری کنید. در نهایت نیز حتما تلاش کنید تا از یک برند معتبر دستگاه خود را خریداری کنید تا بتوانید با خیال آسوده سالیان سال از این محصولات استفاده کرده و با فعالیت در این حوزه تولید و عرضه جوراب کسب درآمد کنید. با توجه به موارد گفته شده، پیشنهاد ما به شما این است که قبل از راه اندازی این کسب و کار مقاله راهنمای راه اندازی خط تولید جوراب بافی را از سایت پارسی نیوز مطالعه نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fHP3vQEm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه