دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر بخواهید بین مقاصد سریلانکا یا بالی برای سفر، یک مورد را انتخاب کنید، انتخاب شما کدام است؟ شاید بگویید هیچ کدام، چون هزینه ی سفر به هیچ یک را ندارید! باید بگوییم مسافرت اقساطی این مشکل را برای شما برطرف کرده است! بله، می توانید به صورت فوری به مسافرت بروید و هزینه های آن را در اقساط مختلف بپردازید. تنها کافی است شرایط مسافرت اقساطی را بدانید و از یک آژانس معتبر اقدام به خرید تور مدنظر خود کنید. بعد می توانید مقصد خود را انتخاب کرده و به یک مسافرت دلپذیر بروید.

در بسیاری از اوقات، افراد برای رفتن به سفر خاصی برنامه ریزی می کنند و هزینه ی آن را جمع می کنند. مشکل این است که تا هزینه سفر جمع آوری شد، تورهای سفر مجددا گران می شوند. مسافرت اقساطی این امکان را به شما می دهد که هر زمان که خواستید، به سفر بروید. مسافرت در زمان های خاصی مثل تعطیلات یا سفر در فصل گرم تابستان به یکی از نقاط خنک ایران، مسافرتی دلخواه و دل چسب است. با گزینه مسافرت اقساطی می توانید به راحتی از این امکان استفاده کنید.

 

مسافرت اقساطی

 

آژانس پیله های عصر پرواز؛ عرضه کننده مسافرت اقساطی

آژانس پیله های عصر پرواز، یک آژانس مسافرتی است که به شما امکان مسافرت اقساطی را می دهد. می توانید به هر مقصدی که دوست دارید پرواز کنید. تنها لازم است حداکثر نصف مبلغ مسافرت را از قبل پرداخت کنید. مابقی مبلغ طی یک چک صیادی بنفش به تاریخ ده ماه بعد از شما دریافت می شود. اگر چک صیادی بنفش ندارید، نگران نباشید. با استفاده از چک صیادی بستگانی که با شما نسبت خونی دارند نیز می توانید از مسافرت اقساطی بهره ببرید. اگر به صورت دسته جمعی از تور استفاده می کنید دسته چک یکی از آشنایان یا اقوامتان که در تور شرکت می کند نیز برای سفر کافی است. مبلغی که به عنوان کارمزد اقساط دریافت می شود وابسته به مبلغ تور متفاوت است، اما در کل درصدی ناچیز از مبلغ کل تور می باشد.

حال که با گزینه مسافرت اقساطی آشنا شدید، می توانید به راحتی بین مقاصد مختلف تصمیم بگیرید. آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز به شما این امکان را می دهد که به جاهای مختلفی از دنیا سفر کنید. دو مقصد از مقاصد پرطرفدار توریستی، سریلانکا و بالی هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با این دو مقصد آشنا کنیم تا تصمیم بگیرید به کدام مقصد سفر کنید.

تور اقساطی سریلانکا؛ تفریحی در اقیانوس هند

نام سریلانکا برای بسیاری از مردم نا آشنا است. سریلانکا در قاره آسیا و نزدیکی هند قرار دارد. با وجود ناشناخته بودن، سریلانکا مثل مرواریدی در دل اقیانوس هند جذاب است. سریلانکا کشوری به شکل جزیره است که ساعت محلی آن یک ساعت از ایران جلوتر است. واحد پول سریلانکا روپیه سریلانکا است که در زمان نوشتن این مقاله ( اسفند 1401) معادل 150 تومان ایران است. این باعث می شود سفر شما با تور اقساطی سریلانکا ارزان باشد. زبان مردم سریلانکا سینهالی است. با این وجود تسلط به زبان انگلیسی کار شما را در این کشور راه می اندازد. جالب است بدانید نژاد اکثر مردم سریلانکا هم آریایی است. آن ها افرادی بودند که از هند به سریلانکا مهاجرت کردند. سریلانکا 20 میلیون نفر جمعیت دارد که مذهب هفتاد درصد آن ها بودایی است. از آن جایی که سریلانکا در اقیانوس هند قرار دارد، دارای هوایی گرم و مرطوب است.

 

تور اقساطی سریلانکا

 

تور اقساطی سریلانکا متعلق به عاشقان طبیعت است. این کشور دارای طبیعتی بی نظیر است. اگر به مشاهده جانوران زیبا و جذابی مثل فیل و پرندگانی مثل طاووس علاقه دارید، تور اقساطی سریلانکا را از دست ندهید. بسیاری از جانورانی که در پارک های حیات وحش این کشور زندگی می کنند، در خطر انقراض قرار دارند! اگر بین 12 تا 14 آوریل هر سال به سریلانکا سفر کنید، جشنواره های بودایی این کشور چشم های شما را خیره خواهد کرد. رقص هایی با لباس محلی و موسیقی های سنتی و غذاهای جذاب فستیوال وساک بودایی ها تجربه ای شگفت انگیز است. سریلانکا کشوری با فرهنگ مختص به خود است که غذاهای خاص خود را هم دارد. از غذاهای محبوب این کشور لمپرایس است که از گوشت و برنج و ادویه های خاصی درست شده و در برگ موز سرو می شود.

 

تور اقساطی بالی

 

تور اقساطی بالی؛ جزیره شگفت انگیز

تور اقساطی بالی، از دیگر تورهای ارائه شده توسط آژانس پیله های عصر پرواز است. بالی نیز مانند سریلانکا جزیره ای در دل اقیانوس است. با این تفاوت که این جزیره بین دو اقیانوس آرام و هند قرار دارد و با تور اقساطی بالی می توانید دو اقیانوس را ببینید. غواصی در اقیانوس تجربه بی نظیری است که در بالی به دست می آورید. جزیره بالی متعلق به اندونزی است. با این که کشور اندونزی مسلمان است، اما اکثریت مردم بالی هندو هستند. پول بالی همان روپیه اندونزی است که معادل دو و نیم ریال ما ایرانی هاست. اختلاف ساعت بالی با ایران 4.5 ساعت است. پرواز مستقیم به بالی از ایران وجود ندارد و باید ابتدا به مقصد دیگری بروید. با تور اقساطی بالی نباید نگران این موضوع باشید، زیرا تور تمام این کار ها را برای شما انجام می دهد.

تفریح در بالی برای ما ایرانی ها بسیار ارزان تمام می شود. برای مثال غواصی و بانجی جامپینگ یک میلیون روپیه قیمت دارند که معادل 250هزارتومان می شود! کوه های آتشفشانی و مزارع طبقاتی برنج از جاذبه های طبیعی بالی است. در تور اقساطی بالی می توانید از معابد و سنت های بوداییان بازدید کنید. توجه کنید که نباید بدون اجازه از آن ها عکس بگیرید و یا کاری کنید که توهین به معبد آن ها تلقی شود، وگرنه مجازات می شوید. جنگل های استوایی با شکوه و تاب سواری در ارتفاعات از تفریحات جذاب بالی است. ازز جذاب ترین زمان های خرید تور اقساطی بالی 7 مارچ است که سال نوی بوداییان است. جشنواره های سال نو در سطح شهر که مردم در آن ها با لباس هایی به شکل فیل و میمون بیرون می آیند و به رقص محلی و موسیقی سنتی می پردازند، بسیار دیدنی است.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CouTxtCo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه