دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کاشت ابرو بر روی تاتو چیست؟

1 سال پیش ( 1402/1/14 )
 

کاشت ابرو بر روی تاتو

کاشت ابرو بر روی تاتو چیست؟

با توجه به استفاده بسیار از تاتو در سال های گذشته و جدید شدن فناوری، کاشت ابرو بر روی تاتو موضوع بسیار مهمی است که در این نوشته به آن می پردازیم. ابروها با قوسی که بالای چشم ها دارند، شکل و شخصیت زیبایی به افراد می بخشند. در عین حال حضور آن ها باعث می شود تا از چشم ها در مقابل عرق پیشانی و سر مراقبت شود. با ابرو ها می توان حالات چهره را نیز به خوبی بررسی کرد و بیان احساسات را به خوبی نشان داد.

ریزش ابرو و درمان آن چگونه است؟

ریزش ابرو عموما با توجه به دلایل زمینه ای رخ می دهد. در کل علل ریزش ابرو ها به دو قسمت تقسیم می شود. گروه اول بعد از ، از بین بردن علل زمینه ای به حال اول باز خواهند گشت. گروه دوم نیز اسکار بر جای می گذارند. در مواقعی که علت زمینه ای ابروها به سمت بهبودی می رود نیازی به درمان های پیچیده نیست. اما زمانی که اسکار ناشی از بیماری و ریزش موی ابرو، دیده می شود، نیاز به اقدامات درمانی خاص تری است. تاتو می تواند یکی از این اقدامات باشد. اما کاشت ابرو بر روی تاتو نیز جذابیت بهتری می بخشد و طبیعی بودن بسیاری را به همراه خواهد داشت.

ریزش و ابرو می تواند به سبب بیماری های پوستی هم رخ دهد. عموما به آن ها ماداروزیس گفته می شود. در حقیقت علامتی است که می تواند به وسیله بخش گسترده ای از بیماری ها ایجاد شود. نکته مهم دیگر این است که وضعیت تغذیه ای در بیماران هم بر رشد و ریزش موهای ابرو و مژه تاثیر بسیاری دارند. به طور مثال کم شدن پروتئین در کل بدن، به عنوان یکی از دلایل ریزش مو می تواند ناشی از سو تغذیه هم باشد.

چرا باید کاشت ابرو بر روی تاتو انجام شود؟

تاتو یا خالکوبی یکی از روش های رایج است. اما در عین حال می تواند مشکلات پوستی زیادی هم پدید بیاورد. رنگدانه تاتو می تواند به بخش درم میانی و فوقانی برشد. در نزدیکی عروق خونی و لنفاوی قرار می گیرد. عوارض بسیاری می توانند در خالکوبی پدید بیایند. از این میان می توان به زگیل، گرانولوم، قوز قرنیه و سایر موارد اشاره داشت. این عوارض را می توان از دلایل کاشت ابرو بر روی تاتو دانست.

کاشت ابرو بر روی تاتو چگونه است؟

روش های بسیار زیادی برای ترمیم ابرو وجود دارد. هر کدام از آن ها تکنیک های مختلفی دارند و در عین حال نتایج مختلفی را هم به نمایش می گذارند. اما کاشت ابرو یا پیوند واحد فولیکولی، در کلینیک کاشت ابرو در تهران، به دلیل نتایج بسیار خوبی که دارد، برای ترمیم مورد استفاده قرار می گیرد. خود این تکنیک یعنی کاشت ابرو طبیعی را می توان به روش های مختلفی انجام داد که تکنیک FUT را می توان موفق ترین آن ها دانست. در این روش ها پیونری از پوست سر برای پیوند به ناحیه ابرو برداشته می شود. بعد از انجام جداسازی هر فولیکول در محل ابرو پیوند انجام می شود.

کاشت مو در راستای محور ابرو ها در یک سوم داخلی، میانی و بیرونی انجام می شود. در این حالت ابرو ها طبیعی تر به نظر می رسند. این کار در روند بازسازی ابرو، می تواند ظاهر و چهره را بهتر کند. که این کار منجر به اعتماد به نفس بیشتر می شود. دقت کنید بیمارانی که دارای مشکلات آلوپسی آره آتا یا سایر موارد سخت هستند، باید تحت درمان های پزشکی باشند.

تاثیر مراقبت کاشت مو چیست؟

کاشت ابرو بر روی تاتو نیاز به مراقبت های خاص خود دارد. مراقبت هایی که بعد از عمل کاشت ابرو طبیعی انجام می شوند، شامل تجویز آنتی بیوتیک به صورت پماد چشمی است. عموما این کار به مدت ده روز انجام می شود. در عین حال برای بهبودی و درمان بهتر، از بانداژ های فشاری برای حفظ یکنواختی موهای کاشته شده استفاده خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که کبودی و تورم پس از ۳ یا ۴ روز بهبودی پیدا می کند. پزشک متخصص در این زمینه پس از ۶ ماه دوباره، از بیمار عکس می گیرد. در این حالت است که بهبود بیماری ارزیابی می گردد.

سخن آخر

کاشت ابرو بر روی تاتو می تواند بهترین نتایج را در بازسازی ابرو داشته باشد. در حال حاضر یکی از بهترین استاندارد ها برای جراحی کاشت ابرو FUT است. این تکنیک می تواند در بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران زیبایی شما را بیشتر از قبل کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/I2USx0Lt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه