سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

لوله فلکسیبل هوا

1 سال پیش ( 1402/1/14 )
 

لوله فلکسیبل هوا یک لوله انعطاف پذیر است که برای انتقال هوا یا گازهای دیگر در سیستم های تهویه مطبوع، صنایع، ماشین آلات و... استفاده می شود. این لوله ها معمولا از جنس PVC یا پلی اورتان ساخته شده و دارای پارچه های قوی درونی هستند که از خوردگی و پاره شدن جلوگیری می کنند. لوله فلکسیبل هوا به دلیل قابلیت انعطاف پذیری، به راحتی می توانند در مسیرهای پیچیده و چرخشی نصب شوند و می توانند به عنوان جایگزینی برای لوله های سخت و انعطاف ناپذیر استفاده گردند. همچنین این لوله ها به دلیل وزن سبک و نصب آسان محبوبیت بالایی دارند. این دلایل باعث شده تا شرکت تهویه مهر لوله فلکسیبل هوا را در کیفیتی قابل رقابت با نمونه های خارجی تولید کند. برای آشنایی بیشتر با لوله های فلکسیبل هوا در ادامه این محتوا ما را همراهی نمایید.

لوله فلکسیبل هوا

کاربرد لوله فلکسیبل هوا

لوله فلکسیبل هوا برای انتقال هوا و گاز در سیستم های تهویه مطبوع، اتصالات صنعتی، ماشین آلات، سیستم های جذب گرد و غبار و سایر کاربردهای مرتبط استفاده می شود. در زیر به برخی از کاربردهای این لوله اشاره کرده ایم:

  1. سیستم های تهویه مطبوع: لوله های فلکسیبل هوا برای انتقال هوا در سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شوند.
  2. اتصالات صنعتی: این لوله ها برای انتقال هوا و گاز در اتصالات صنعتی مانند پمپ ها، کمپرسورها، فیلترها، گریز از مرکز، واشرهای جریان و تصفیه کننده ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. ماشین آلات: لوله فلکسیبل هوا در ماشین آلاتی مانند دستگاه های تولیدی، ربات ها، کنترل کننده های پرس و برش و ماشین آلات دیگر برای انتقال هوا و گاز استفاده می شوند.
  4. سیستم های جذب گرد و غبار: این لوله ها برای جمع آوری و انتقال گرد و غبار در سیستم های جذب گرد و غبار کاربرد دارند.

به طورکلی، لوله فلکسیبل هوا در هر جایی که نیاز به انتقال هوا یا گاز داشته باشیم، می تواند به کار گرفته شود. از این رو؛ کیفیت و مرغوبیت لوله فلکسی از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید این لوله ها را با اطمینان کامل از تهویه مهر صنعت خریداری نمایید. کافیست به سایت ما مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

انواع لوله های فلکسیبل هوا

لوله فلکسیبل هوا در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد. شرکت تهویه مهر صنعت نیز اقدام به تولید انواع مختلفی از این لوله ها و یا داکت های فلکسی نموده است. در ادامه برخی از انواع لوله های فلکسیبل هوا را بررسی نموده ایم:

  • لوله های پلی یورتان: این لوله ها از مواد پلی یورتان ساخته شده اند و به دلیل وزن کم، انعطاف پذیری بالا و مقاومت به سایش و خوردگی، در بسیاری از برنامه های صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.
  • لوله های برزنتی: یکی دیگر از انواع لوله فلکسیبل هوا، لوله های برزنتی می باشند. لوله های برزنتی از الیاف پلی استری که با PVC روکش شده اند، به همراه فنری از جنس فولاد ساخته شده اند. این لوله ها علاوه بر وزن کم و استحکام بالا، انعطاف پذیر و مقاوم هستند و برای مکش و تخلیه هوا و تهویه مطبوع استفاده می شوند.
  • لوله های کومبی: برای ساخت این لوله ها، در قسمت بیرونی یک لایه فویل آلومینیوم از یک لایه پلی استر و در قسمت بیرونی از یک لایه PVC استفاده می کنند. این لوله ها عایق حرارت و صوت هستند و در برابر محیط های اسیدی و قلیایی مقاوم اند. کاربرد لوله های کومبی در سیستم های مکش و دمش هوا است.
  • لوله های PVC شفاف: این گونه از لوله فلکسیبل هوا از جنس PVC نرم تقویت شده به همراه فنری فولادی می باشد. استحکام کششی لوله های PVC شفاف از بقیه لوله های فلکسیبل هوا بیشتر بوده و در برابر مواد شیمیایی در محیط های آزمایشگاهی از مقاومت بالایی برخوردار است. از این لوله برای انتقال مواد، جمع آوری ذرات غبار و چوب در صنایع چوب، سیستم های دمنده و مکنده و تهویه مطبوع محیط های تجاری، مسکونی و صنعتی استفاده می شود.
  • لوله های سیلیکونی: این لوله ها از مواد سیلیکونی ساخته شده اند و برای جابجایی گاز، مایعات و هوا در برخی از برنامه های صنعتی و تجاری مناسب هستند.

کاربرد لوله فلکسیبل هوا

با توجه به نیازها و شرایط محیطی، انتخاب نوع لوله فلکسیبل هوای مناسب برای هر برنامه ی کاربردی بسیار مهم است.

مزایای استفاده از لوله فلکسیبل هوا

استفاده از لوله فلکسیبل هوا در مقایسه با لوله های سخت و انعطاف ناپذیر دارای مزایای زیادی است. برخی از این مزایا عبارتند از:

انعطاف پذیری: لوله فلکسیبل هوا به دلیل انعطاف پذیری بالا، به راحتی در مسیرهای پیچیده و چرخشی نصب می شوند و در انجام کارهایی که نیاز به جابجایی دائمی لوله دارند، مزیت بالایی دارد.

کم صدا: به دلیل وجود لایه های جداکننده و همچنین انعطاف پذیری بالای آن، لوله فلکسیبل هوا کم صدا است و نسبت به لوله های سخت، تراکم صوتی بسیار کمتری دارد.

کم وزن: این لوله بسیار سبک است و نسبت به لوله های سخت، وزن کم تری دارد.

نصب آسان: این نوع لوله به دلیل انعطاف پذیری و وزن سبک، نصب آسان تری نسبت به لوله های سخت با انعطاف پایین دارد.

مقاومت در برابر فشار: بسیاری از انواع لوله فلکسیبل هوا برای استفاده در فشارهای بالا مناسب هستند. ولی برخی دیگر به دلیل ساختار نسبتا نرمی که دارند، ممکن است به آسانی تحت فشار خم و یا شکسته شوند.

مقاومت در برابر دما: برخی از این لوله ها در برابر حرارت و تغییرات دمایی مقاومند. شایان ذکر است که برخی دیگر برای استفاده در دماهای بسیار پایین یا بسیار بالا مناسب نیستند و ممکن است در دماهای بسیار پایین شکسته شوند و در دماهای بسیار بالا شکل خود را تغییر دهند. از این رو؛ قبل از خرید لوله فلکسیبل هوا به نوع آن و همچنین نیاز خود توجه ویژه داشته باشید. شما می توانید انواع مختلفی از این لوله ها را به صورت کاملا مستقیم از کمپانی تهویه مهر صنعت خریداری نمایید.

کانال فلکسیبل کومبی

محصولات اینفلکس

حال که با انواع لوله فلکسیبل هوا، کاربرد و مزایای آن ها آشنا شدید، احتمالا به دنبال بهترین شرکت تولیدی این لوله ها برای خرید می باشید. شرکت تهویه مهر صنعت این افتخار را دارد که اولین، بهترین و بزرگ ترین تولید کننده کانال های فلکسیبل هوا در انواع عایقدار IFD، PL ، پلی استر حجیم، جنرال، رابر و انواع بدون عایق کومبی، آلومینیومی، ویسکوز و عایق الاستومری و بست کانال فلکسیبل باشد. شما می توانید هر یک از محصولات این کمپانی را با قیمتی باورنکردنی خریداری نمایید. 

شرکت تهویه مهر صنعت

شرکت تهویه مهر صنعت تحت برند inflex duct، بر پایه تجربه 40 ساله، دانش نیروهای جوان و ماشین آلات مدرن تاسیس شده است. تخصص اصلی این برند تولید انواع کانال های فلکسی و یا لوله فلکسیبل هوا برای استفاده صنعتی، مسکونی، تجاری، بیمارستانی و... می باشد. در خط تولید این مجموعه، لوله فلکسیبل رابر ، لوله فلکسیبل کومبی ، جنرال، آلومینیومی، PL، ویسکوز و IFD، در ابعاد 2.4 تا 24 اینچ تولید می شود که علاوه بر قابلیت رقابت با نمونه های خارجی، دارای خدمات پس از فروش فوق العاده می باشند. از دلایل موفقیت این برند، قرار دادن کسب رضایت مشتری به عنوان هدف و بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و تولیدات باکیفیت برای رسیدن به این هدف می باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8MJJzOE1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه