یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

در سال های اخیر، صاحبان خانه و طراحان داخلی راه های خلاقانه ای را برای به حداکثر رساندن فضا در حمام های کوچک بررسی کرده اند. یکی از محبوب ترین راه حل ها، روشویی کابینتی است. یک روشویی کابینتی ترکیبی از سینک و فضای ذخیره سازی است که آن را به گزینه ای ایده آل برای حمام های کوچک تبدیل می کند. با افزایش تقاضا برای راه حل های صرفه جویی در فضا، تولید کنندگان انواع طرح های نوآورانه را در روشویی های کابینتی معرفی کرده اند. در این مقاله به بررسی برخی از جدیدترین و خلاقانه ترین طرح های روشویی کابینتی برای حمام های کوچک می پردازیم.

قبل از ادامه اگر قصد خرید روشویی کابینتی را دارید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://sabkemodern.com/fa/لیست-محصولات/روشویی-کابینتی-روشویی-دستشویی/صفحه/1/تعداد-در-صفحه/20

روشویی کابینتی دیواری Wall-Mounted(دیواری)

یکی از پرطرفدارترین طرح ها در روشویی کابینتی برای حمام های کوچک، روشویی کابینتی دیواری است. این نوع روشویی کابینتی به دیوار متصل می شود و فضای کف زیر آن را آزاد می گذارد. این طرح برای حمام های کوچک با فضای کف محدود مناسب است. روشویی های کابینتی دیواری در طیف وسیعی از سبک ها، مواد و رنگ ها موجود هستند و پیدا کردن آن هایی که مکمل دکوراسیون حمام شما باشد را آسان می کند.

روشویی کابینتی دیواری

یکی از جدیدترین ابداعات روشویی کابینتی دیواری استفاده از شیشه است. روشویی های کابینت شیشه ای نه تنها زیبا و مدرن به نظر می رسند، بلکه توهم فضای بیشتری را در حمام ایجاد می کنند. روشویی های کابینت شیشه ای در طیف وسیعی از رنگ ها و بافت ها از شفاف تا مات موجود هستند و می توان آنها را با فریم های فلزی یا چوبی ست کرد تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کند.

روشویی کابینتی Corner(گوشه)

یکی دیگر از طراحی های خلاقانه در روشویی کابینتی برای حمام های کوچک، روشویی کابینتی گوشه ای است. این نوع روشویی کابینتی به گونه ای طراحی شده است که در گوشه حمام قرار می گیرد و فضای با ارزش کف را آزاد می کند. روشویی های کابینت گوشه ای در انواع مختلفی از سبک های سنتی تا مدرن موجود هستند و می توانند از مواد مختلفی از جمله چوب، شیشه و چینی ساخته شوند.

یکی از جدیدترین ابداعات روشویی کابینت نبشی استفاده از اشکال منحنی است. روشویی های کابینت گوشه ای خمیده ظاهری روان و ارگانیک در حمام ایجاد می کنند و می توانند برای طراحی منسجم با شیرها و دستگیره های منحنی جفت شوند. روشویی های کابینت گوشه ای منحنی در طیف وسیعی از مواد از جمله چینی، شیشه و فلز در دسترس هستند و می توانند مطابق با نیازهای خاص شما سفارشی شوند.

روشویی کابینتی Undermount (زیرپایه)

روشویی های کابینتی Undermount از دیگر طرح های نوآورانه در روشویی کابینتی برای حمام های کوچک هستند. این نوع روشویی کابینتی در زیر کانتر نصب می شود و جلوه ای بدون درز در حمام ایجاد می کند. روشویی های کابینت در شکل های مختلفی از جمله بیضی، مستطیلی و گرد موجود هستند و می توانند از مواد مختلفی از جمله چینی، شیشه و سنگ ساخته شوند.

یکی از جدیدترین ابداعات در روشویی کابینتی Undermount ، استفاده از اشکال غیر معمول است. اشکال غیر سنتی مانند نامتقارن، شش ضلعی و مثلثی ظاهری منحصر به فرد و مدرن در حمام ایجاد می کنند. روشویی های کابینت زیر پایه را می توان با طرح های غیرعادی شیر آب مانند شیرهای دیواری یا آبشاری جفت کرد تا نقطه کانونی قابل توجهی در حمام ایجاد شود.

روشویی کابینتی Floating (شناور)

روشویی های کابینت شناور یک طرح خلاقانه هستند که برای حمام های کوچک با فضای کف محدود مناسب است. این نوع روشویی کابینتی به دیوار متصل می شود و فضای کف زیر آن را آزاد می گذارد. روشویی های کابینت شناور در طیف وسیعی از سبک ها، از مینیمالیستی گرفته تا تزئینی موجود هستند و می توانند از مواد مختلفی از جمله چوب، شیشه و فلز ساخته شوند.

یکی از جدیدترین ابداعات روشویی کابینتی شناور استفاده از نورپردازی LED است. چراغ های ال ای دی را می توان در روشویی کابینت ادغام کرد تا درخشندگی ملایمی در حمام ایجاد کند. نورپردازی LED همچنین از نظر انرژی کارآمد و بادوام است و آن را به انتخابی سازگار با محیط زیست برای صاحبان خانه تبدیل می کند.

کلام آخر

طراحی های خلاقانه در روشویی های کابینتی، طراحی حمام های کوچک را متحول کرده است و ایجاد فضاهای شیک و کاربردی را حتی در مناطق محدود ممکن می سازد. روشویی های دیواری، گوشه ای، زیرپایی و شناور، طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار صاحبان خانه و طراحان قرار می دهند، در حالی که فضای ذخیره سازی کافی را نیز فراهم می کنند. استفاده از شیشه، اشکال منحنی، اشکال غیر سنتی و نورپردازی ال ای دی رنگی از پیچیدگی و مدرنیته را به این طرح های نوآورانه اضافه کرده است.

هنگام انتخاب یک روشویی کابینتی برای یک حمام کوچک، مهم است که فضای موجود، ترجیحات سبک و نیازهای عملی را در نظر بگیرید. در حالی که طرح های نوآورانه می توانند یک عنصر هیجان انگیز و منحصربه فرد را به حمام اضافه کنند، عملکرد باید همیشه در اولویت باشد. یک روشویی کابینتی با طراحی خوب نه تنها می تواند فضای ذخیره سازی را فراهم کند، بلکه می تواند به عنوان قطعه ای در حمام نیز عمل کند و ظاهر و احساس کلی فضا را بهبود بخشد.

در خاتمه، جدیدترین طرح های نوآورانه در روشویی های کابینتی برای حمام های کوچک، روشی را که ما به طراحی حمام نگاه می کنیم متحول کرده است. از گزینه های نصب شده روی دیوار گرفته تا طرح های شناور شیک، یک روشویی کابینتی برای هر سلیقه و نیازی وجود دارد. با معرفی مواد، اشکال و گزینه های نورپردازی جدید، امکان ایجاد یک حمام زیبا و کاربردی بی پایان است.

جهت خرید جدید ترین مدل های روشویی می توانید به سایت سبک مدرن مراجعه و بعد از مشاوره با متخصصان این مجموعه خرید خود را انجام دهید و به حمام خانه خود ظاهری مدرن دهید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ox8duw9t
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه