جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

سکته مغزی یکی از شایع ترین علت های معلولیت در سراسر جهان است. تحقیقات نشان می دهد که اکثر افرادی که دچار سکته مغزی می شوند، به علل مختلفی همچون بیماری های قلبی، دیابت و عادات نامناسب زندگی می باشد. بدین صورت توانبخشی پس از سکته مغزی برای افرادی که این حادثه را تجربه کرده اند، بسیار مهم است. خدمات توانبخشی سکته مغزی در منزل، یکی از راه های ارائه پشتیبانی به بیماران مبتلا به این حادثه است. با توجه به این که تعداد بیماران سکته مغزی هر ساله افزایش می یابد، اهمیت این خدمات در خانه نیز بیشتر شده است. در ادامه این مقاله به بررسی خدمات توانبخشی سکته مغزی در منزل می پردازیم و در نهایت یکی از بهترین کلینیک هایی که می توانید به آن مراجعه نمایید را به شما معرفی می کنیم.

توانبخشی سکته مغزی در منزل

خدمات توانبخشی در منزل

خدمات توانبخشی سکته مغزی در منزل برای بیمارانی که به دلیل شرایطی نمی توانند به مراکز توانبخشی مراجعه کنند یا به دلیل سن و شرایط پزشکی خاصی، نمی توانند بیشتر از خانه خود حرکت کنند، بسیار مفید است. این خدمات شامل بررسی و ارزیابی وضعیت فعلی بیمار، طراحی برنامه توانبخشی شخصی، ارائه تمرین های فیزیکی و حرکتی، ارائه راهنمایی در مورد تغذیه و رفتارهای سالم، مشاوره روان شناختی و تحت نظر قرار گرفتن با داروهای مورد نیاز برای بهبود وضعیت بیمار است. با این موارد به بیماران کمک می کنند تا با افزایش قدرت عضلات، بهبود تعادل، افزایش حرکتی و بالا بردن کیفیت زندگی بهبود یابند. اگر قصد دریافت خدمات توانبخشی سکته مغزی در منزل را برای خود یا یکی از اطرافیانتان دارید، کلینیک تبسم با کادر درمانی متخصص به بهترین نحو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

مزایای توانبخشی در منزل

خدمات توانبخشی سکته مغزی در منزل دارای مزایای بسیاری هستند. در ادامه این محتوا از کلینیک توانبخشی تبسم، برخی از مزایا و ویژگی های توانبخشی در منزل را مورد بررسی قرار داده ایم:

  • ارائه خدمات توانبخشی در منزل باعث می شود که بیمار برای درمان خود به محیطی آشنا بازگردد و این باعث می شود که او برای ادامه درمان احساس راحتی و اطمینان بیشتری کند.
  • خدمات توانبخشی در منزل باعث صرفه جویی در هزینه های درمانی می شود. زیرا؛ درمانگاه ها و بیمارستان ها معمولا هزینه های بالایی دارند.
  • درمان در منزل به بیمار این امکان را می دهد که در محیط خانوادگی خود درمان شود و با حضور خانواده، تشویق و حمایت بیشتری برای ادامه درمان داشته باشد.
  • درمان در منزل به بیمار این امکان را می دهد که با بیماری خود بهتر آشنا شود و یاد بگیرد که چگونه با آن کنار بیاید و در زندگی روزمره اش تغییراتی را ایجاد کند.
  • درمان در منزل به بیمار این امکان را می دهد که با توجه به شرایط خود، به صورت شخصی سازی شده و با تمرکز بیشتری درمان شود.

همان طور که متوجه شده اید؛ خدمات توانبخشی سکته مغزی در منزل می تواند بسیار مفید واقع شود. همچنین در این میان مراجعه به یک مرکز توانبخشی مناسب در روند بهبودی بسیار موثر است. بنابراین؛ اگر قصد دریافت این خدمات از یک کلینیک مناسب را دارید، ما در کلینیک تبسم با بیش از چهارده سال سابقه به ارائه کامل ترین خدمات می پردازیم.

توانبخشی سکته مغزی

معایب توانبخشی در منزل

هر چند خدمات مراقبت از بیمار سکته مغزی در منزل دارای مزایای قابل توجهی است، اما به علت شرایط محدودی که در منزل وجود دارد، معایبی نیز دارد که به طور کلی عبارتند از:

  • عدم دسترسی به تجهیزات و امکانات پزشکی حرفه ای که در بیمارستان ها و مراکز تخصصی توانبخشی موجود است.
  • برخی بیماران نیاز به مراقبت های خاص دارند که در منزل به راحتی فراهم نمی شوند.
  • در برخی موارد خانواده بیمار نمی توانند به صورت کامل وظیفه مراقبت از بیمار را برعهده خود بگیرند و نیاز به استفاده از خدمات و مراقبت های پرسنلی دارند.
  • در برخی موارد احتمال افزایش خطر عفونت و بروز مشکلات دیگر در منزل نسبت به بیمارستان ها و مراکز تخصصی بیشتر است.
  • برخی بیماران به دلیل افت قابل توجه در سطح عملکرد و شدت علائم بیماری، نیاز به درمان در محیط بیمارستان را دارند و انتخاب درمان در منزل برای آن ها به جایی نخواهد رسید.

در نهایت، مشخص شدن معایب و مزایای توانبخشی در منزل برای هر بیمار به عوامل مختلفی مانند نوع و شدت بیماری، نیاز به مراقبت های خاص، شرایط منزل و توانایی های خانواده بیمار بستگی دارد. لذا در صورتی که برای بیمار بهتر باشد که در خانه تحت توانبخشی قرار گیرد، باید با رعایت شرایط و معایب مربوطه، بهترین راه حل برای او انتخاب شود. کلینیک تبسم به ارائه خدمات توانبخشی سکته مغزی در منزل و در خود کلینیک می پردازد . اگر می خواهید بدانید که کدام یک برای شما بهتر است؛ می توانید با مراجعه و مشاوره از کادر مجرب این مرکز، بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

کلینیک توانبخشی تبسم

کلینیک تبسم(مخفف توانبخشی بیماران سکته مغزی) یک مرکز توانبخشی است که در سال ۱۳۸۷ توسط دکتر روزبه کاظمی تأسیس شده است. این کلینیک با تکیه بر روش های نوین، تیم درمانی مجرب و تجهیزات پیشرفته، خدمات درمانی جامعی در کلیه زمینه های سکته مغزی به هموطنان در سراسر ایران و کشورهای مجاور ارائه می دهد. در کلینیک تبسم به بیماران با مشکلات مختلفی که به دنبال سکته مغزی به وجود آمده اند، اعم از مشکلات حرکتی، گفتاری، شناختی و رفتاری، خدمات توانبخشی ارائه می شود. از ویژگی های بارز کلینیک تبسم همکاری با مراکز توانبخشی دیگر در داخل و خارج از کشور به منظور بهبود خدمات درمانی و تحقیقاتی در حوزه سکته مغزی است. همچنین، این کلینیک برای رعایت حال بیماران به ارائه خدمات توانبخشی سکته مغزی در منزل (تحت نظارت تیم پزشکی) می پردازد. بنابراین؛ اگر به دنبال یک کلینیک شامل تیمی متشکل از متخصصان باتجربه هستید، ما در مرکز توانبخشی تبسم در کنار شما خواهیم بود.

خدمات کلینیک توانبخشی تبسم

خدمات کلینیک توانبخشی تبسم

کلینیک توانبخشی تبسم خدمات گسترده ای در زمینه توانبخشی ارائه می دهد. به طور کلی؛ خدمات این کلینیک علاوه بر خدمات توانبخشی سکته مغزی در منزل، شامل موارد زیر است:

  • فیزیوتراپی
  • مشاوره تغذیه
  • مشاوره روان شناسی
  • کاهش سفتی و اسپاسم عضلات و تزریق Botox و فرآورده های مشابه
  • الکترودیاگنوز و طب سوزنی برای انواع آسیب های عضلانی_مفصلی
  • ارتقا دادن تعادل بیمار در حالت ایستا و حرکت
  • تحریک مغناطیسی مغز از طریق جمجه(rTMS) برای بهبود سریع نقص های حرکتی، شناختی و گفتاری
  • گفتار درمانی
  • کاردرمانی

ارائه خدمات توانبخشی سکته مغزی در منزل

کلینیک توانبخشی تبسم با ارائه این خدمات، سعی در بهبود وضعیت بیماران خود و کمک به بازگشت آن ها به زندگی عادی دارد. برای رزرو نوبت و اطلاعات بیشتر درباره خدمات توانبخشی سکته مغزی در منزل، می توانید به سایت کلینیک تبسم مراجعه نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yXqPbIqe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
بیمار :
9 ماه پیش
در حال حاضر افراد ماهر و متخصص، مجموعه را ترک کرده آمد و اارزش ندارد.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه