پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تاریخچه استفاده از سامانه مدیریت آموزش آنلاین

استفاده از سامانه مدیریت آموزش آنلاین یا همان سامانه lms در گذشته در مراکز معتبر آموزشی جهان متداول بوده است. ولی امروزه این ابزار تبدیل به یکی از ملزومات اصلی آموزش و مراکز آموزشی شده است. این مورد به ویژه در زمان همه گیری کرونا بیش از پیش خود را نشان داد. همچنین در صورتی که از یک سیستم lms با کیفیت و امکانات مناسب استفاده شود هیچ نقصان و کمبودی در روند آموزش مشاهده نخواهد شد. 

 

 

تعریف سامانه مدیریت آموزش آنلاین

انتخاب یک سامانه مدیریت آموزش آنلاین با کیفیت برای روند آموزش یک مرکز آموزش بسیار مهم و حیاتی است. ولی در ابتدا باید یک تعریف جامع از این سامانه داشته باشیم. تعریف این اصطلاح عبارت است از : 

ایجاد یک محیط آموزشی و تعاملی با حداکثر شباهت به کلاس های فیزیکی به صورت آنلاین و مجازی. این محیط باید بدون هیچ گونه محدودیتی در تایم، تعداد نفرات و ابزار های کمک آموزشی باشد.

مهم ترین ویژگی های یک سامانه مدیریت آموزش

یک سامانه مدیریت جامع آموزش بایستی از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

  1. دارای محیطی ساده و در عین حال با امکانات مناسب و کامل باشد. بدین صورت که تمامی سنین بتوانند از آن استفاده کرده و از فضای تعاملی آن برخوردار شوند.
  2. این سامانهبایستی قابلیت استفاده نامحدود از ابزارهای کمک آموزشی مانند: پاورپوینت، ابزار های نوشتاری و پخش فایل های صوتی و ویدئو را به صورت نامحدود داشته باشد. 
  3. یک سامانه جامع مدیریت آموزشی باید قابلیت تفکیک انواع کلاس ها را با توجه به درخواست مدرس و کاربران داشته باشد. به عنوان مثال یک سامانه ایده آل باید بتواند کلاس خصوصی و عمومی را به تفکیک و با امکانات متفاوت برگزار نماید.
  4. یک سیستم آموزش آنلاین باید در هر لحظه و هر دیوایسی در دسترس کاربر باشد. یعنی قابلیت اتصال به انواع تبلت، گوشی با انواع سیستم عامل و انواع لپ تاپ را داشته باشد.
  5. یک سیستم مناسب باید قابلیت خصوصی سازی توسط مدرس و کاربر را داشته باشد تا به دلخواه خود بتوانند محیط و محتوای آموزشی و تعاملی فضای آنلاین خود را تغییر دهد.
  6. نرم افزار مدیریت آموزش ایده آل باید امکان لینک شدن با انواع سایت ها، مراکز آموزشی و غیره را داشته باشد. 
  7. قابلیت ارسال فایل به صورت عمومی و خصوصی نیز یکی از مهمترین ویژگی های یک فضای تعاملی آنلاین می باشد.
  8. قابلیت نمایش رزومه مدرس، مشخصات کلاس ها، موضوعات قابل ارائه هزینه و سایر موارد را داشته باشد. 
  9. همچنین باید در یک سامانه جامع و کامل امکان رزرو کلاس مورد نظر هم وجود داشته باشد.
  10. سیستم پرداخت هزینه بایستی امن و قابل اطمینان بوده تا کاربر بتواند با خیال راحت اقدام به پرداخت آنلاین نماید.

بهترین سامانه آموزش آنلاین در ایران کدام سامانه می باشد؟

با توجه به موارد ذکر شده در قسمت قبلی یکی از بهترین سامانه مدیریت آموزش آنلاین، سامانه top lms می باشد. در ادامه به ویژگی های این سامانه جامع و جدید خواهیم پرداخت. 

ویژگی های منحصر بفرد بهترین سامانه lms فارسی top lms

در این بخش به معرفی ویژگی های بهترین سامانه lms فارسی می پردازیم:

  1. این سامانه دارای قابلیت ایجاد سیستم آموزش سازمانی می باشد. در این سیستم شما قادر خواهید بود تا انواع دوره های آنلاین را به صورت نامحدود و در موضوعات و قیمت های متفاوت برگزار نمایید.
  2. در این سامانه lms هیچگونه محدودیتی در اضافه کردن مدرس و مربی نخواهید داشت و می توانید به تعداد نامحدود برای محیط تعاملی خود مدرس استخدام نمایید. 
  3. این سامانه کاملا در مقابل تغییرات و خواسته های شما انعطاف پذیر می باشد. شما به راحتی و بدون هیچ محدودیتی می توانید محیط و محتوای موجود در این سامانه را خصوصی سازی نمایید.
  4. در این سامانه امکان تغییر و کاستومایز تصاویر، لوگو، فونت و رنگ و غیره بدون هیچ محدودیتی وجود دارد. 

 

کلاس خصوصی

 

  1. آموزشگاه های آنلاین با این اسکریپت آموزشی قادر هستند تا با تقویم گوگل لینک شوند و از امکانات آن استفاده نمایند. این تقویم کلاس ها و دوره های آموزشی کاربران و اساتید را به آنها یادآوری خواهد کرد.
  2. این سیستم دارای قابلیت ایجاد پنل های اختصاصی برای تمام کاربران با توجه به میزان دسترسی آنها می باشد. این پنل های اختصاصی با توجه به نقش افراد در سامانه دارای ویژگی ها و محدودیت های خاص می باشند.
  3. سامانه مذکور همیشه در دسترس افراد و کاربران قرار دارد زیرا که این سیستم قابلیت اتصال به سیستم عامل اندروید را دارد. 
  4. این سامانه lms تنها یک سامانه آموزش آنلاین کامل نیست بلکه با داشتن یک سیستم حسابداری حرفه ای، مدیریت امور مالی موسسه و سازمان شما را نیز انجام می دهد.
  5. در این سامانه شما به راحتی قادر خواهید بود تا کلاس ها و فضای تعاملی را به عمومی و خصوصی تفکیک نمایید. 
  6. این سامانه آموزشی به زبان فارسی نوشته شده و در صورت تمایل می توانید آن را به زان انگلیسی هم سفارش دهید.

 

قابلیت خصوصی سازی

 

چگونه می توانیم سامانه آموزش آنلاین TOP LMS را تهیه نماییم؟

برای خرید این سامانه lms بر روی اسکریپت مدیریت آموزش آنلاین کلیک نمائید و به راحتی این سامانه را خریداری نمایید. در این سایت توضیحات کامل در خصوص محصولی که می خواهید بخرید قرار داده شده است. همچنین قیمت این محصول بدون واسطه در اختیار شما قرار دارد. شما به راحتی می توانید از این سایت خرید کنید زیرا که با خرید این محصول تعهدات این شرکت برای شما به اتمام نمی رسد. این شرکت دارای سامانه پشتیبانی بوده و کاربران گرامی پس از خرید می توانند به راحتی و بعد از بروز هرگونه مشکل و داشتن سوال به این بخش مراجعه کرده و تماس حاصل نمایند. 

با توجه به اینکه طراحی سامانه top lms با زبان برنامه نویسی جدید و طراحی به روز انجام گرفته علاوه بر سبکی برنامه و آپلود شدن سریع دارای امکانات به روز و منحصر بفرد می باشد. همچنین از لحاظ قیمت در مقایسه با سایر سیستم ها دارای قیمت بسیار مناسب و رقابتی می باشد. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RBabX3fR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه