پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

با وجود گسترش خرید اینترنتی و اقبال مشتریان به خرید آنلاین همچنان اعتماد به فروشگاه های آنلاین پاشنه آشیل این نوع خرید است. راهکارهای مختلفی برای حل این مشکل ارائه شده است که یکی از آنها سرویس پرداخت در محل است. این سرویس به مشتریان این حق را می دهد که بعد از دریافت کالای موردنظرشان اقدام به پرداخت هزینه آن کنند. این سیستم که در ایران هم وجود دارد باعث افزایش فروش فروشنده ها و اعتماد مشتریان شده است. شرکت واسط پستی صدر یکی از شرکت هایی است که سالهاست در این حوزه فعال است و کمک شایانی به صنعت فروش دیجیتال کشور کرده است.

سرویس پرداخت در محل

نحوه کار سیستم پرداخت در محل

به نقل از مهدی حاج علیزاده مدیرعامل و بنیانگذار سرویس پرداخت در منزل صدر سیستم پرداخت در محل یک رویکرد مناسب برای جلب اعتماد مشتریان و افزایش فروش و درآمد است. به منظور استفاده از این سیستم می توانید به شرکت های واسط پستی مراجعه کنید و قراردادی منعقد کنید. بعد از نهایی شدن قرارداد کار تمام است و مشتریان می توانند با ثبت سفارش در سایت یا پیج فروشگاهی شما خرید خود را نهایی کنند. مامور پست ابتدا در یک ساعت مشخص به محل شما مراجعه می کند و محصول را تحویل می گیرد و محصول توسط پست به سفارش دهنده ارسال می شود. هنگام تحویل به مشتری ، مشتری پول را به مامور شرکت پستی پرداخت می کند و درنهایت هزینه از شرکت مذکور دریافت می شود.

سرویس پرداخت در منزل صدر سیستم

نحوه دریافت خدمات COD به چه صورت است؟

برای ارسال مرسولات پستی از درب منزل می توانید سراغ شرکت های واسط پستی بروید. این شرکت ها خدمات پستی را سریعتر و بهتر در اختیارتان می گذارند و اکثر شرکت های ترجیح می دهند به صورت غیر مستقیم با شرکت پست کار کنند.

چرا پرداخت در محل؟

با وجود گسترش بازار دیجیتال، هنوز کلاهبرداری آنلاین رواج دارد و مشتریان به دنبال راهکارهایی برای یک خرید امن و معتبر هستند. این موضوع درمورد کسب و کارهای آنلاین نوپا اهمیت چند برابری دارد. بعلاوه افراد زیادی هستند که دسترسی به کارت بانکی یا رمز دوم پویا ندارند و یا ترجیح می دهند بعد از دریافت کالا هزینه را پرداخت کنند. به همین دلیل است که پرداخت در محل کمک شایانی می کند.

ویژگی های مثبت و منفی پرداخت در محل

مانند هر سرویس و خدمت دیگری، خدمات پرداخت در محل هم مزایا و معایب خاص خود را دارد. از جمله مزایای آن می توان به جلب اعتماد مشتریان، صرفه جویی در زمان و جلب مشتریانی که کارت بانکی یا رمز دوم ندارند اشاره کرد. همچنین از جمله معایب آن می توان به مشکلات پست در ارسال ، خطر عدم دریافت توسط مشتری و کاهش نقدینگی اشاره کرد.

خدمات پرداخت در محل

سیستم پرداخت درب منزل صدر

درصورتیکه سیستم پرداخت درب منزل می تواند به کسب و کار شما کمک کند می توانید از سامانه پرداخت درب منزل صدر استفاده کنید. پرداخت درب منزل صدر با سالها تجربه و ده ها مشتری فعال آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/49m4Nkk5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه