جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

پروژه های آماده تحویل چیتگر

11 ماه پیش ( 1402/2/20 )
 

در ادامه به پروژه های آماده تحویل چیتگر می پردازیم پس با ما همراه باشید. یکی از بهترین پروژه های منطقه 22 پروژه نارنجستان می باشد که این پروژه از نارنجستان 1 تا 5 می باشد که هرکدام از این برج ها دارای امکانات و موقعیت عالی برای خرید و سرمایه گذاری می باشد.

پروژه های آماده تحویل چیتگر

پروژه های آماده تحویل شرق دریاچه چیتگر

برج ها و پروژه های شرق دریاچه چیتگر در منطقه 22 عبارتند از:

پروژه لکسون، 2058، پاسارگاد 2، 2114، فروردین و امام حسن مجتبی در حال ساخت و راه اندازی است.

پروژه های نارنجستان ۳، بقیه الله ۲، مدیران، لشگر ۲۷، نارنجستان ۴، ایثارگان، نارنجستان ۱، رادین نیز از جمله پروژه هایی هستند که چیتگر آماده تحویل است.

برای اطلاعات بیشتر با 02148425 تماس بگیرید.

دسترسی به برج های چیتگر تهران

همانطور که قبلا اشاره کردیم، منطقه 22 یکی از قطب های گردشگری تهران است، بسیاری از مردم تهران و مناطق اطراف آن برای یک آخر هفته خوب و مفرح به اینجا می آیند. بنابراین راه رسیدن به برج های چیتگر بسیار آسان و راحت است. برای رسیدن به این منطقه کافی است به سمت غرب به بزرگراه همت بروید و در نهایت پس از خروجی دهکده المپیک از خروجی دریاچه چیتگر خارج شوید. بعد از میدان ساحل و در غرب و شرق و شمال دریاچه تمامی برج ها و پروژه های آماده تحویل چیتگر قرار دارد.

مشخصات پروژه های آماده تحویل چیتگر

مشخصات پروژه های آماده تحویل چیتگر

اگر بخواهیم مشخصات و امکانات تمامی برج های بخش 22 را به تفصیل مورد بررسی قرار دهیم، از حوصله این مقاله خارج است، اما برای آشنایی سرمایه گذاران با چیتگر، امکانات و امکانات برج های آماده تحویل را بررسی کرده ایم.

در حالی که مراکز تفریحی، آموزشی و رفاهی زیادی در اطراف برج ها و پروژه های چیتگر وجود دارد، برج های بخش 22 به دلیل رعایت تمامی اصول و استانداردهای ساخت و ساز شهری و مدرن، تمامی خدمات رفاهی را در اختیار ساکنین قرار می دهند. از این رو اکثر پروژه ها مجهز به سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی هستند و مهدکودک، کافی نت، سالن کنفرانس، کتابخانه و فضای بازی کودکان برای رفاه بیشتر در نظر گرفته شده است.

ضمنا تمامی پروژه ها مانند برج n چیتگر دارای بالاترین امکانات امنیتی از جمله سیستم های نظارتی، دوربین مدار بسته، نگهبانی 24 ساعته می باشند. علاوه بر این، همه پروژه های آماده تحویل چیتگر دارای سیستم های گرمایش و سرمایش پیشرفته، سیستم های اطفاء حریق، سیستم های تیراندازی و جمع آوری زباله، چهار خط آسانسور و غیره هستند.

سرمایه گذاری در برج های چیتگر

ارزش سرمایه گذاری برج های چیتگر

افزایش احداث پروژه های متعدد در اطراف دریاچه چیتگر، گسترش مستمر فضای اطراف دریاچه و واحدهای تفریحی تجاری یکی از عواملی است که ارزش سرمایه گذاری پروژه های منطقه 22 را تحت تأثیر قرار می دهد. حقیقت این است که در 4-5 سال گذشته به دلیل افتتاح بزرگترین شهربازی خاورمیانه (هزار و یک شهر) یا ایران مال و گسترش دریاچه بام لند. در عین حال، این منطقه تعدادی گواهی ساخت و ساز دریافت کرده است. پس با رشد روزافزون جمعیت شهر، وسعت زیاد منطقه و دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی تهران و کرج، امروز در منطقه سرمایه گذاری کنید و تا فردا سود خوبی خواهید داشت.

منطقه 22 با مساحت 6200 هکتار شامل 1265 هکتار زمین سبز، 230 هکتار آموزش و پرورش و آموزش عالی، 327 هکتار زمین ورزشی، 355 هکتار دریاچه، 238 هکتار زمین خدماتی و 1162 هکتار فضای مسکونی. . بنابراین با مساحت باقیمانده که 2623 هکتار است، جای پیشرفت زیادی در این منطقه وجود خواهد داشت.

پیش فروش برج چیتگر منطقه 22

اگر قصد سرمایه گذاری در منطقه 22 را دارید بسته به بودجه خود می توانید پروژه های تکمیل شده را خریداری کنید یا به سراغ پروژه هایی بروید که در حال ساخت هستند. ویژگی عمده خرید خانه در برج های چیتگر این است که می توان آن را با توجه به زمان تحویل پروژه پیش فروش کرد. اگر زمان برای صبر و تحویل پروژه داشته باشید، سودآوری پیش فروش از خرید پروژه های آماده تحویل چیتگر بیشتر خواهد شد. با این حال، بسته به مکان، اندازه و امکانات پروژه، سرمایه گذاران بین 40 تا 70 درصد سود خواهند داشت.

نحوه خرید و فروش پروژه های آماده تحویل چیتگر

اگر قصد خرید پروژه های آماده تحویل چیتگر را دارید، علاوه بر اطلاع از نام، مشخصات و امکانات برج در منطقه 22، باید به افراد قابل اعتماد، قابل اعتماد و فعال منطقه مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که برای خرید هر کالایی باید با تعاونی که آن را مدیریت می کند مشورت کنید. به دلیل اینکه 80 درصد پروژه های منطقه 22 زیر نظر دولت اداره می شود، با استناد به نظارت مرکز مدیریت تعاون، قراردادها از همه لحاظ به ویژه در زمینه پیش فروش تضمین می شود. لازم به ذکر است نحوه خرید و فروش برج در منطقه 22 متعلق به شرکت های تعاونی است که به صورت سپرده و امتیازی انجام می شود و پروژه های انفرادی به قیمت هر متر مربع به فروش می رسد.

منبع : املاک چلسی 02148425

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VpkzVT6m
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه