یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل از پربازده و سریع ترین روش های تبلیغاتی است که هر کسب و کاری می تواند از آن استفاده کند. تبلیغ در گوگل به نسبت روش های دیگر مانند سئو (SEO) و یا تولیدمحتوا در شبکه های اجتماعی و حتی تبلیغ در رسانه هایی مانند تلویزیون و یا مطبوعات بسیار سریع تر به نتیجه می رسد. این نکته ای است که سبب شده است برای بسیاری از کسب و کارهای آنلاین و فیزیکی تبلیغات در گوگل ادز اولین و شاید آخرین گزینه تبلیغاتی آن ها باشد.

تبلیغ در گوگل

تا انتهای این مقاله ما می بینیم که چرا تبلیغ در گوگل برای شما مهم است و اصلی ترین و برترین نکته پیروزی این تبلیغات چیست؟ و همچنین روش های تبلیغات در گوگل ادز را می آموزیم و اگر علاقمند به این روش تبلیغاتی هستید، به شما خواهیم گفت که کجا حساب گوگل ادز خودتان را ایجاد کنید و چطور شارژ گوگل ادوردز خودتان را انجام دهید. برای رسید به یک نتیجه عالی تا انتهای این مقاله در کنار ما باشید.

چرا تبلیغ برای گوگل اینقدر پرطرفدار و موثر است؟

بسیاز از شما عبارت «قیف فروش - Sales Funnel» را شنیده اید. اگر این طور نیست، حتماً درباره مفهوم آن در گوگل یک تحقیق انجام دهید. در قیف فروش مخاطبین به چند دسته تقسیم می شوند. هر گروه از مخاطبین در سطحی از آشنایی تا خرید قطعی از برند و کسب و کار ما قرار می گیرد.

تبلیغات در گوگل ادز

هرچه مخاطب ما به سطح انتهای قیف حرکت کند با جدیت بیشتری برند شما را دنبال می کند و با درصد بالایی اقدام به خرید می کند.

در زمان انتشار محتوا شما با مخاطبینی در مرحله «آگاه سازی» و «ایجاد علاقه» درگیر هستید. تلاش شما ارائه تصویر برند، ایجاد اعتماد و در نهایت متقاعدسازی است. سئو، تولیدمحتوا در شبکه های اجتماعی و انتشار تبلیغات در مطبوعات و رسانه ها در این دو بخش قرار می گیرند.

اما در زمانی که مشتری متقاعد به خرید شد، شما باید آن را سریع به بخش فروش وب سایت خودتان ارجاع دهید تا خرید خودش را قطعی کند و در نهایت از شما خرید کند. اینجاست که تبلیغ در گوگل ظاهر می شود و نقش کلیدی دارد.

تولیدمحتوا، سئو، رپورتاژ آگهی، لینک سازی و دیگر روش ها بسیار زمان بر هستند. برای ظاهر شدن در نتایج اول موتور جستجو گوگل شما باید زمان های زیادی را سپری کرده و پول زیادی را خرج کنید. اما در زمانی که از روش تبلیغ در گوگل استفاده می کنید، لینک وب سایت شما در کمتر از چندساعت در لینک های اول صفحه های جستجوی گوگل ظاهر می شود و ترافیک پرتعداد، پرسود و راحتی را دریافت می کنید. به همین خاطر بسیاری از فعالان حوزه کسب و کار، از تبلیغات در گوگل ادز به عنوان اصلی ترین روش جذب ترافیک استفاده می کنند. در ادامه چرایی این موضوع را بهتر برایتان توضیح می دهیم.

شارژ گوگل ادوردز

مزایای تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل مزایای زیر را داراست:

سرعت بالا

با تبلیغات در گوگل ادز شما نیاز به صرف زمان زیادی برای تولید محتوا، رقابت در سئو و خرید رپورتاژ آگهی ندارید، همه چیز به سرعت و در ظرف چند ساعت و یا در نهایت چند روز اتفاق می افتد.

مقرون به صرفه 

تبلیغ در گوگل از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. به خاطر آنکه در زمان تبلیغ در گوگل شما با مخاطبینی روبرو می شوید که در سطح های پایینی قیف فروش شما قرار می گیرند، نرخ تبدیل مخاطب به مشتری شما بسیار بالاست و به همین خاطر به سرعت تعداد قابل توجهی مشتری آماده به خرید پیدا می کنید.

مطمئن 

تبلیغ در گوگل واقعاً یک روش مطمئن تبلیغاتی است. هیچ داشبورد و یا پلاتفرم تبلیغاتی را نمی شناسم که به اندازه داشبورد تبلیغاتی گوگل ادز کامل باشد و اطلاعات میناتوری و با جزئیات کامل را در اختیار شما قرار دهد. شما به ازای هر کلیک، اطلاعات کامل و دقیقی را مشاهده می کنید که موفقیت تبلیغات شما را تضمین می کند.

فراگیر

تبلیغات در گوگل ادز این مزیت را دارد که شما می توانید اطلاعات حاصل از کمپین های تبلیغاتی خودتان را با داشبوردهای دیگر گوگل مانند گوگل آنالیتیکس، گوگل سرچ کنسول و یا سایر داشبوردهای شرکت های دیگر مانند هات جار و غیره به اشتراک بگذارید. این اشتراک داده ها هم در اجرای کمپین های حرفه ای تر و موثر تر و هم در کاهش چشمگیر هزینه های تبلیغاتی به شما کمک می کنند.

انعطاف پذیر

تبلیغ در گوگل انعطاف پذیری مثال زدنی را در اختیار شما قرار می دهد. در تبلیغات گوگل شما می توانید ساعات، زبان، مرورگر، دیوایس، روزهای هفته، منطقه جغرافیایی، پلتفرم، جنسیت، رده سنی، علاقمندی ها، جستجوهای قبلی کاربران، کلمه های کلیدی، نحوه رفتار مخاطب با سایت شما و بسیاری از موارد دیگر را هدف قرار دهید و تبلیغاتی کاملاً منعطف بر اساس آن ها طراحی کنید.

تنوع 

تبلیغات در گوگل ادز به شما تنوع خیلی خوبی را در نوع تبلیغات انتخابی می دهد. شما می توانید از شیوه های مختلف مانند تبلیغ در موتور جستجو، تبلیغ در شبکه اجتماعی یوتیوب، تبلیغ اپلیکیشن، تبلیغ در بخش تجاری گوگل، تبلیغ در شبکه همکاران و سایر موارد استفاده کنید. بسته به نوع تبلیغ و جایگاه مخاطب در قیف فروش شما تنوع بالایی از تبلیغات و روش های تبلیغاتی را در اختیار دارید.

آیا گوگل ادز در ایران در دسترس است؟

بله، خوشبختانه گوگل ادز در ایران در دسترس است و شما می توانید از خدمات ممتاز و بی نظیر آن برای توسعه کسب و کار و افزایش فروش خودتان استفاده کنید.

برای آنکه بتوانید وب سایت خودتان را گوگل تبلیغ کنید، لازم است که در ابتدا آن را به داشبورد گوگل سرچ کنسول (Google Search Console (GSC)) بشناسانید یا در اصطلاح آن را در گوگل ایندکس کنید. بعد از آن با کمک خدماتی که این وب سایت به شما ارائه می کند، می توانید حساب گوگل ادز خودتان را ایجاد کرده و نسبت به شارژ گوگل ادوردز اقدام کنید.

راهکارهای مفید برای تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل مقرون به صرفه است اگر بدانید که چطور از آن استفاده کنید. دقت کنید که بسیاری از کسب و کارها روش استفاده از گوگل ادز را به درستی نمی دانند و به همین خاطر اغلب از عبارت های کلیدی یا روش تبلیغاتی نادرست برای تبلیغات در گوگل ادز استفاده می کنند.

برای تبلیغ در گوگل به این چند نکته دقت کنید:

  • هدف تبلیغات شما چیست؟ اگر هدف شما فروش محصول است باید از روش تبلیغ در موتور جستجو با عبارت های کلیدی مناسب برای خرید (نه عبارت های کلیدی عمومی، کوتاه یا غیر مرتبط) استفاده کنید. اگر می خواهید که برند شما شناسایی بشود تبلیغ نمایش و انتشار بنر برای شما مناسب است. اگر توسعه دهنده اپلیکیشن هستید، تبلیغات در اپلیکیشن های و گوگل پلی برای شما مناسب است. حتی بسته به نوع کار خودتان می توانید از تبلیغات شبکه تجاری گوگل و نیز تبلیغات در شبکه همکاران گوگل نیز استفاده کنید.
  • برنامه ریزی درست بر روی مخاطب داشته باشید. مخاطبی که شما انتخاب می کنید در کجای قیف فروش است؟ چه سنی دارد؟ از چه دستگاهی استفاده می کند؟ در چه زمانی جستجو را انجام می دهد؟ و غیره، هرچه بهتر مخاطب خودتان را بشناسید تبلیغ در گوگل برایتان موثر تر است.
  • جامع عمل کنید. حتماً تاکید می شود که چهار داشبورد گوگل ادوردز، گوگل آنالیتیکس، گوگل سرچ کنسول و گوگل تگ منیجر را در کنار هم دیگر به پیش بروید و از اشتراک اطلاعات میان آن ها استفاده کنید.
  • تحلیل کنید، تحلیل کنید و تحلیل کنید. گوگل ادز اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به خوبی بازار خودتان را کشف کرده و پیشرفت کنید، حتما با روش های گزارش گیری از گوگل ادوردز آشنا شوید و از آن برای درک بهتر بازار و مشتریان خودتان و روش های موثر تبلیغاتی استفاده کنید.
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/h9wlgPY7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه