شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی انواع صندلی مسافرتی

10 ماه پیش ( 1402/3/29 )
 

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دنیا سفر به جای جای نقاط زیبای کشور و حتی جهان است. برای سفر ملزومات بسیاری مورد توجه قرار می گیرد. صندلی های سفری به عنوان یکی از مهمترین محصولاتی هستند که برای سفر به هر شهر یا نقطه ای می توان آنها را تهیه نمود. اما شما کاربران با انواع صندلی مسافرتی، مزایا و یا مشخصات آنها آشنایی دارید؟ به منظور کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ویرا سفر، بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده صندلی های سفری همراه باشید.

صندلی مسافرتی

معرفی انواع صندلی مسافرتی

سفر یکی از لذت بخش ترین تفریحات برای تمامی ما انسان ها پس از خستگی و مشغله های کاری است: اما باید بدانیم به چه نقطه از کشور با چه شرایطی سفر می کنیم؟ آنچه لذت سفر را افزایش می دهد به همراه بردن لوازم ضروری سفر همچون صندلی های مسافرتی می باشد. تنوع زیادی از انواع صندلی مسافرتی در بازار وجود دارد که هر یک از آنها نیز مشخصات مختلفی خواهند داشت. این صندلی های طبیعت گردی در مدل های تاشو برای سفر طراحی شده اند: دلیل چنین قابلیتی برای کاهش حجم صندلی ها و فضای اشغالی خواهد بود. چهارچوب این صندلی ها از متریال های مختلفی تولید می شوند و کل بدنه نیز می تواند از همین متریال یا ترکیبی از دیگر جنس ها باشد. راحتی صندلی به همین مشخصات بستگی دارد اما آیا می دانستید که صندلی های سفری در مدل های یک نفره تا چند نفره طراحی شده اند.

بر اساس جنس، سطح کیفیت، وزن، رنگ، مدل و برند صندلی ها را باید با بهترین معیارها و مشخصات انتخاب کنید. صندلی های مسافرتی از نظر پارامترهای زیادی تقسیم بندی می شوند که مهمترین آن جنس بدنه صندلی است که شامل:

صندلی فلزی سفری

متریال های فلزی یکی از انواع صندلی مسافرتی محسوب می شوند. این صندلی ها پر کاربرد ترین متریال ها برای مسافرت می باشند که مقاومت آنها فوق العاده زیاد است: چرا که آلومینیوم استحکام بالایی در برابر تمامی شرایط داشته و البته وزن سبکی نیز دارد. قسمت نشیمنگاه این صندلی ها را با پارچه های نرم و لطیف پوشش می دهند. متریال های فلزی ضد زنگ بوده و برای کمپینگ گزینه ایده آلی هستند. صندلی های سفری نیز تاشو بوده و می توان حتی در مدل هایی آن را انتخاب کرد که تنها پایه های صندلی فلزی باشد. مدل های مختلفی از صندلی های سفری فلزی در بازار توزیع می شوند.

صندلی های چوبی سفری

  • صندلی های سفری چوبی نمونه ای از انواع صندلی های مسافرتی از نظر جنس محسوب می شوند. این صندلی ها از جنس چوب به تولید می رسند. به کارگیری چوب برای ساخت صندلی های مسافرتی می تواند تنها برای چهارچوب یا کل بخش های مختلف صندلی باشد. متریال های چوبی در مقایسه با صندلی های پلاستیکی وزن بالاتری خواهند داشت، اما در عوض از نظر زیبایی قابل توجه تر است. جابجایی صندلی های پلاستیکی راحت تر از صندلی های چوبی می باشد اما شما می توانید از بین متریال های چوبی سبک ترین آن را انتخاب کنید تا جابجایی آن نیز راحت تر شود. مقاومت صندلی های چوبی به نوع چوب به کارگیری برای ساخت آنها بستگی دارد و معمولاً برای ساخت متریال های چوبی جنس پایه ها و قسمت نشیمنگاه یا تکیه گاه با یکدیگر متفاوت است. خرید صندلی های چوبی برای سفر به مناطقی با آب و هوای شرجی توصیه نمی شود.

بهترین صندلی های مسافرتی

در معرفی انواع صندلی مسافرتی به متریال های چوبی را اشاره کردیم اما این متریال ها برای بسیاری از شرایط آب و هوایی مناسب هستند. امروزه برخی از شرکت ها همین متریال های چوبی را با پوشش های مقاوم در برابر آب یا ضد آب تولید می کنند و می توانید از این متریال ها استفاده نمایید. معمولا قسمت اصلی آن نظیر پایه ها از چوب و مابقی قسمت ها می تواند از جنس پارچه ای تهیه شود. توجه داشته باشید که صندلی های چوبی می توانند در ابعاد، مدل و حتی رنگ های مختلفی باشند. برندعای زیادی از صندلی های چوبی نیز در بازار وجود دارد و استاندارد بودن تمامی قسمت های صندلی چوبی باید هنگام خرید مورد توجه شما عزیزان واقع گردد. چوب خود در چندین نوع مختلف است که قدرت مقاومت و حتی وزن آنها با یکدیگر تفاوت دارد. زمانی که انتخاب شما متریال های چوبی است به دنبال نوع چوبی بروید که وزن سبک اما استحکام آن بیشتر می باشد.

بهترین صندلی های مسافرتی با کیفیت بالا

یکی از انواع صندلی مسافرتی که بیشتر مورد توجه مشتریان قرار دارد متریال های پلاستیکی هستند. معمولاً صندلی های پلاستیکی سطح فروش بیشتری داشته و در برابر رطوبت مقاوم تر خواهند بود. این صندلی ها به دلیل پلاستیک بودن در برابر رطوبت استحکام بالایی نشان خواهند داد. از مهمترین مزایای صندلی های پلاستیکی جنس آنها و سبک بودن وزن متریال های پلاستیکی و حمل و نقل راحت آنها می باشد. در مقایسه با صندلی های فلزی و چوبی این متریال وزن بسیار سبک اما مقاومت کمتری خواهد داشت. معمولاً برای ساختن این صندلی ها از مواد مختلفی استفاده می کنند که ممکن است برخی از آنها حساسیت زا باشد: از این رو توصیه می شود از مراکز قابل اعتماد همیشه این صندلی ها را با کیفیت بالا تر انتخاب کنید. صندلی های پلاستیکی جدا از رطوبت در برابر ضربه، سرما و اشعه نور خورشید نیز مقاومت دارند.

خرید صندلی سفری

سعی کنید برای مناطقی که آب هوای بسیار گرم و یا در مقابل آتش قرار ندهید چرا که امکان دارد ذوب شود. این صندلی ها نیز امروزه با قابلیت های بهتر و ایمن تری به تولید می رسند. متریال های پلاستیکی نیز مجهز به دستگیره برای قرار دادن دست خود، سایه بان برای جلوگیری از نفوذ نور خورشید و یا حتی جای لیوان باشند. نوع پلاستیکی که برای ساخت این صندلی ها استفاده می شود می تواند در کیفیت ها و با ترکیب مواد مختلفی انتخاب شود. پلاستیک های مقاوم در برابر حرارت و ضربه معمولاً بهترین متریالی هستند که قیمت های بالاتری نیز دارند. تنوع رنگی صندلی های پلاستیکی نیز بیشتر است.

نکات مهم خرید صندلی سفری

صندلی مسافرتی به عنوان یکی از ملزومات مهم و ضروری سفر است. شما اگر قصد سفر به هر منطقه از کشور را دارید می توانید با خرید یکی از این صندلی ها راحتی را برای خود فراهم کنید. همه ما باید با رعایت نکاتی صندلی های سفری را بخریم: تمامی این معیارها برای داشتن بهترین صندلی سفری و مناسب با شرایط در نظر گرفته می شوند:

  • تنوعی از انواع صندلی مسافرتی در بازار توزیع می شود. در بین متریال های چوبی، فلزی، پلاستیکی یا مدل های مختلف صندلی پلاستیکی یکی از مهمترین و کاربردی ترین آنها را انتخاب کنید. توجه کنید که این صندلی ها باید با شرایط شما سازگار باشد.
  • ظرفیت صندلی و حتی راحتی آن نیز هنگام خرید بررسی می شود. صندلی های سفری از مدل های تک تا چند نفره در بازار هستند: هرچه ظرفیت بیشتر باشد قطعاً وزن آن نیز افزایش پیدا می کند.
  • وزن دیگر پارامتر است که برای انتخاب صندلی های سفری باید به آن توجه نمود. همه مشتریان به دنبال صندلی هایی با وزن سبک هستند که قابلیت تحمل و جابجایی آن کار راحتی باشد.
  • ارتفاع صندلی بایستی یک ارتفاع استانداردی در نظر گرفته شود. این ارتفاع باید از سطح زمین در یک حالت استاندارد قرار بگیرد: در غیر این صورت به هنگام نشستن پاهای شما در موقعیت خوب یا مناسبی قرار نمی گیرد. به طور کلی این نوع نشستن باعث درد کمر و زانو می شود. ارتفاع استاندارد یک صندلی مناسب سفری نیز باید بین ۱۵ تا ۱۸ اینچ از زمین باشد.
  • قیمت صندلی های مسافرتی دیگر نکته ای است که کاربران به آن اهمیت می دهند. قیمت صندلی ها به جنس، برند، امکانات، سطح کیفیت و حتی مرکز فروش بستگی دارد. مجموعه ویرا بهترین صندلی های سفری را با قیمت های کاملا استثنایی توزیع می کند. کیفیت این صندلی نیز مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت آن ها می باشد.
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/n3v1Gk9U
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه