یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

رده بندی برترین برندهای 2023

5 ماه پیش ( 1402/9/2 )
 

اینتربرند رده بندی برترین برندهای 2023 را منتشر کرد. این گزارش نشان می دهد که بسیاری از 100 برند برتر جهان در حالت رکود هستند. در سال گذشته نرخ رشد ارزش کل برندها 16 درصد بوده است. در سال جاری میلادی این نرخ تنها 5.7 درصد رشد داشته. به عبارت دیگر، شاخص ارزش برندها که با ارزش بازار شرکت ها فرق می کند، تقریباً از 3.1 تریلیون دلار در سال گذشته به 3.3 تریلیون دلار رسیده است. براساس این رده بندی، اپل برای یازدهمین سال متوالی در جایگاه اول قرار دارد.

براساس گزارش اینتربرند، این برندها نسبت به سال گذشته با کاهش نرخ رشد روبه رو بوده اند. فقدان ذهنیت رشد، رهبری ضعیف تر و پیش بینی ضعیف در بازار، از عواملی است که اینتربرند آن ها را مسبب این رکود می داند. براساس این گزارش، برندهایی که منحصراً در یک بخش فعالیت می کنند، رشد آهسته تری داشته اند.

در ادامه 10 برند برتر سال 2023 را براساس گزارش اینتربرند مشاهده می کنید:

10 برند برتر سال 2023

برندهای برتر سال 2023 و عوامل موفقیت آن ها

بیش از دو دهه تجزیه وتحلیل نشان می دهد که شرکت هایی که به مجموعه متنوع تری از نیازهای مشتریان پاسخ می دهند، همچنان در صدر جدول باقی مانده اند و تقریباً 50 درصد از ارزش کل این شاخص را تشکیل می دهند. براساس داده ها، این شرکت ها که در چندین بخش مختلف فعالیت می کنند، پایدارتر هستند، به رشد بالاتری دست می یابند، سودآورتر هستند و ارزش برند آن ها رشد بهتری دارد. برای این شرکت ها، تمرکز بر برند به جای محصول، اهمیت بیشتری دارد.

نام تجاری اپل را می توان در عرصه های مختلفی دید. این برند در بازارهای مختلفی رقابت می کند. این چندوجهی بودن اپل باعث شده است که برای یازدهمین سال در رتبه اول بهترین برند های جهان قرار گیرد. پیش ازاین کوکاکولا در سال 2013 این جایگاه را در دست داشت.

برندهای برتر سال 2023

برند سامسونگ الکترونیکس نیز در سال 2023 در رتبه پنجم قرار گرفت؛ نام این شرکت برای چهارمین سال متوالی در بین 5 برند برتر جهانی ثبت شد. براساس گزارش ها، ارزش برند سامسونگ به 91.4 میلیارد دلار رسیده و نسبت به سال گذشته 4 درصد رشد داشته است.

Airbnb با 21.8 درصد افزایش ارزش، برترین برند درحال رشد سال 2023 شناخته شد و از جایگاه 54 جدول به جایگاه 46 جهش داشته است. افزایش قابل توجه ارزش این برند تا حدی به دلیل سرمایه گذاری قوی این شرکت در برندسازی و چشم انداز وسیع مالی آن است؛ درآمد Airbnb در سال گذشته در مقایسه با سال 2021، 40 درصد افزایش یافته بود و این روند امسال نیز ادامه دارد.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XLR0qtRj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه