پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین و مناسب ترین ترکیب رنگ میز و صندلی اداری

 

استفاده از رنگ های مناسب در دفتر اداری، می تواند در روحیه کارمندان و همچنین افزایش راندمان کاری آن ها به شدت تاثیر بگذارد. اگر تصمیم دارید با استفاده از رنگ، محیط کاری و همچنین میز اداری و صندلی های آن را به بهترین حالت ممکن دکوراسیون کنید؛ بهتر است با رنگ ها آشنایی کاملی داشته باشید. ترکیب رنگ درست علاوه بر افزایش بهره وری کارکنان خود، مشتریان را نیز جذب کنید. در ادامه مطلب شما را با بهترین و مناسب ترین ترکیب رنگ میز و صندلی اداری آشنا خواهیم کرد تا محیطی مناسب برای کارمندان خود فراهم سازید.

رنگ های قابل استفاده در میز و صندلی دفاتر اداری

در ادامه شما را با رنگ های مورد استفاده در دفاتر اداری آشنا خواهیم کرد تا بهترین گزینه را برای فضای کاری خود انتخاب نمایید.

رنگ خاکستری روشن

رنگ خاکستری روشن یکی از رنگ های پرطرفداری است که در دفاتر اداری استفاده می شود. البته بعضی از افراد فکر می کنند این رنگ باعث کوچک شدن فضای کار می شود. اما اگر از خاکستری روشن برای میز و صندلی اداری خود استفاده کنید، یک فضای جذاب و متفاوت را به دست خواهید آورد. این رنگ بیشتر برای کارهایی استفاده می شود که نیاز به تمرکز و خلاقیت دارد؛ زیرا رنگ خاکستری روشن از حواس پرتی کارمندان به راحتی جلوگیری می کند. همچنین این رنگ سبب می شود کارکنان احساس بی حالی و خستگی نداشته باشند.

رنگ مشکی

مشکی نماد ناشناخته بودن، جدیت، درایت، هوش، قدرت و ثروت است. در استفاده از رنگ مشکی برای میز و صندلی و یا حتی دکوراسیون خود باید مراقب باشید. چرا که می تواند نور طبیعی محیط را به خود جذب و کنترل و قدرت را از محیط بگیرد. رنگ مشکی بسیار پرطرفدار است و در سازمان و دفاتر اداری مختلفی استفاده می شود. شما می توانید برای جلوه بهتر محیط، در کنار مشکی از رنگ خاکستری یا زرد استفاده کنید.

رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای یکی از رنگ های پرکاربرد در دفاتر اداری است. این رنگ به دلیل اینکه احساس راحتی و امنیت را به وجود می آورد؛ در محیط کاری بسیار مناسب است. از این رنگ می توانید در میز مدیریت و صندلی های مدیران و رؤسا استفاده کنید. قهوه ای رنگ بسیار لوکسی است و فضای بسیار زیبایی به محیط می بخشد. این رنگ قادر است در کنار طلایی یا زرد به خوبی ترکیب شود.

رنگ زرد

رنگ زرد به خوبی ذهن را تحریک و به فعالیت وا می دارد. همچنین زرد باعث افزایش انرژی کارمندان نیز می شود. رنگ زرد نماد مثبت اندیشی و شاد زیستن است. بنابراین استفاده از آن در محیط کاری و یا میز و صندلی، انتخاب بسیار موثری محسوب می شود. سعی کنید این رنگ را در میز و صندلی های کنفرانس استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است باعث اضطراب افراد در جلسه شود. رنگ زرد باعث تشویق کارکنان به انجام کارهای خلاقانه می شود و همچنین اعتماد به نفس را نیز بالاتر می برد.

رنگ سبز

ما در طی شبانه روز رنگ سبز را به کرات می بینیم. سبز نماد آرامش بخشی و روشنایی و صمیمیت است. این رنگ برای اداره هایی که هدف آن ها کمک به افراد است مانند امور پشتیبانی و اجتماعی و... کارکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. افرادی که محیط اداری خود را با این رنگ ترکیب کرده اند، راحت تر کار خود را انجام می دهند و عملکرد آن ها مفیدتر است.

رنگ قرمز

رنگ قرمز، رنگ تحریک کننده ای شناخته می شود که اصولا برای محیط های شلوغ کاربرد دارد. قرمز به افراد انرژی و ایده و خلاقیت می بخشد. این رنگ برای محیط های کاری چندان مرسوم نیست؛ اما استفاده از آن برای افرادی که نیاز به تحرک جسمی بیشتری دارند، بسیار خوب عمل می کند. در آخر باید گفت که این رنگ را در محیط های پر تنش و استرس زا استفاده نکنید. زیرا باعث افزایش اضطراب در فرد می شود.

رنگ آبی

رنگ آبی در محیط های اداری و میز و صندلی یکی از پر استفاده ترین رنگ ها شناخته می شود. این رنگ نماد آرامش است و برای کارهایی که نیاز به تمرکز بالا دارند، بسیار مناسب است. بیشتر شرکت های موفق و دفاتر اداری از این رنگ استفاده می کنند. آبی باعث می شود که پرستیژ و کلاس کاری شما افزایش یابد و در نتیجه باعث حفظ قدرت شما نیز می شود.

انتخاب رنگ میز و صندلی

در انتخاب رنگ میز و صندلی باید به عوامل مختلفی مانند سبک دکوراسیون دفتر کار، نوع فعالیت های انجام شده در دفتر کار و سلیقه شخصی افراد توجه کرد. به عنوان مثال، برای دفتر کارهایی با سبک دکوراسیون مدرن می توان از ترکیب رنگ های مکمل و مشابه استفاده کرد. برای دفتر کارهایی با سبک دکوراسیون کلاسیک می توان از ترکیب رنگ های خنثی استفاده کرد. برای دفتر کارهایی با فعالیت های خلاقانه می توان از ترکیب رنگ های روشن و گرم استفاده کرد. برای دفتر کار با فعالیت های رسمی می توان از ترکیب رنگ های تیره و سرد استفاده کرد.

در انتخاب رنگ میز و صندلی باید توجه داشته باشید که رنگ میز و صندلی باید با سایر عناصر موجود در فضای دفتر کار هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال، اگر دیوارها رنگ روشن دارند، می توان از میز و صندلی با رنگ تیره استفاده کرد. اگر دیوارها رنگ تیره دارند، می توان از میز و صندلی با رنگ روشن استفاده کرد.

در انتخاب رنگ میز مدیریت باید توجه داشته باشید که رنگ میز مدیریت باید با جایگاه و موقعیت فرد استفاده کننده از آن هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال، برای میز مدیریت یک مدیر ارشد می توان از رنگ های تیره و رسمی استفاده کرد. برای میز مدیریت یک مدیر میانی می توان از رنگ های روشن تر و صمیمی تر استفاده کرد.

خرید میز و صندلی اداری در بهترین رنگ ها از اداری نت

در انتخاب رنگ صندلی اداری باید توجه داشته باشید که رنگ صندلی اداری باید با رنگ میز اداری هماهنگی داشته باشد. همچنین، باید توجه داشته باشید که رنگ صندلی اداری باید آرامش بخش و راحت باشد.

در پایان، باید توجه داشته باشید که انتخاب رنگ میز و صندلی یک امر سلیقه ای است. اما با توجه به نکات ذکر شده می توانید بهترین و مناسب ترین ترکیب رنگ میز و صندلی اداری خود را انتخاب کنید.

خرید میز و صندلی اداری در بهترین رنگ ها از اداری نت

مجموعه اداری نت طیف گسترده ای از میز و صندلی اداری باکیفیت و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار می دهد و با بهره گیری از تیمی متخصص و با تجربه، به مشتریان خود کمک می کند تا بهترین انتخاب را برای خرید میز و صندلی اداری داشته باشند و برای مشتریان خود امکان خرید اقساطی میز و صندلی اداری را نیز فراهم کرده است. بنابراین، مشتریان می توانند با هر بودجه ای، میز و صندلی اداری مناسب خود را خریداری کنند.

برای خرید میز اداری، انواع صندلی اداری و دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید

 با کمترین پیش پرداخت دفتر کارتو تجهیز کن اداری نت

سخن پایانی

میز اداری و صندلی در دفاتر اداری شما یکی از ابزارهای بسیار مهمی است که باید رنگ مناسبی داشته باشد. رنگ ها در کارکرد کارمندان نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث انگیزه و نشاط آن ها می شود. رنگ هایی مانند قهوه ای، مشکی، آبی، سبز و خاکستری در محیط کاری و میز مدیریت و صندلی بسیار مناسب است و باعث ایجاد خلاقیت و ایده و آرامش کارکنان می شود. البته لازم به ذکر است که در انتخاب رنگ دقت ویژه ای داشته باشید و به سبک کاری خود و همچنین نظرات کارمندان توجه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KH7J98nA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه