7 افزونه کروم که هر بازاریاب دیجیتال باید بشناسد - فرصت امروز

دوشنبه, 05 آذر 1397 - 12:51

بازاریابان دیجیتال همواره به دنبال راه هایی برای بهینه سازی هستند. تنها نرخ تبدیل کاربر به مشتری نیست که برای آنها اهمیت دارد؛ سرعت عمل نیز مهم است!

به عنوان مدیر بهینه سازی نرخ تبدیل در تیم جذب مشتری آنلاینِOutbrain، شغل من درک این مسئله است که چه عاملی نظر افراد را جلب می کند و یا به عبارت دقیق تر، چه عاملی افراد را ترغیب به کلیک کردن می کند.

با نگاهی سرسری، این کار ساده به نظر می رسد. اگر شخصی به محصول یا خدمات تان علاقه مند باشد، نهایتاً با شما ارتباط برقرار می کند و یا قدم های بعدی را در جهت تبدیل شدن کامل به یک مشتری جدید برمی دارد؛ درست است؟

افزونه  کروم بازاریاب دیجیتال

قضیه به این سادگی ها هم نیست. در دنیای واقعی، تبدیل ها چالش برانگیز هستند. من هر روز را صرف بررسی عمیق تر معیارها می کنم و در تلاش هستم بفهمم چرا افراد اینگونه در فضای مجازی رفتار می کنند. چه عاملی سبب ایجاد نرخ تبدیل بالاتر می شود؟ تلنگر یا جلوه دیداری کوچک؟ تناسب یا کارایی؟ یک تیتر جدید؟...

برای یافتن پاسخ این سؤالات، کاری هست که باید آن را به مراتب انجام دهید.

آزمایش کردن به دفعات زیاد. برای کمک به شما 7افزونه کروم را انتخاب کرده ام که خود به صورت روزانه از آنها استفاده می کنم و از طریق این افزونه ها درک بهتری نسبت به مسیر طی شده توسط مشتریان Outbrain در وب سایت به دست می آورم. امیدوارم این موارد به شما نیز در بهبود کارتان کمک کنند. نگاهی به موارد ذیل بیندازید.

مطلب مرتبط: راهکارهای زیرکانه بازاریابی دیجیتالی

شماره 1-: Loom

امتیاز معرکه بودن: 10.0

Loom

در نهایت بخش بزرگی از بازاریابی موفق، شخصی سازی محتوای انسانی است.

Loom افزونه ای فوق العاده است که به شما اجازه می دهد به راحتی از خود و صفحه نمایش تان برای ارائه یک پیام ویدئویی قانع کننده تصویر ضبط کنید.

من از Loom برای بازاریابی ایمیلی استفاده می کنم و شاهد افزایش 40 درصدی در نرخ کلیک بوده ام. می توانید از آن در امر فروش و آموزش تازه واردها نیز بهره ببرید!

شماره 2-: Zest

امتیاز معرکه بودن: 9.5

Zest

پیش از عملی ساختن ویژگی یا محصول جدید، انجام تحقیقات امری ضروری است. چه عاملی می تواند بهتر از کشف محتوای مرتبط عمل کند؛ به خصوص محتوایی که توسط بازاریابی به بازاریاب دیگر توصیه می شود؟

اگر با Zest آشنایی ندارید، قطعاً برای توصیه آن از من تشکر خواهید کرد. به شما هشدار می دهم: نیاز پیدا خواهید کرد زمانی را که حین ساعات کاری بر روی این افزونه صرف می کنید محدود سازید، چرا که واقعاً اعتیادآور است!

شماره 3-: Session Body

امتیاز معرکه بودن: 9.5

Session Body

آیا خود را میان چند دوجین زبانه که همزمان در مرورگرتان باز هستند می یابید؟ آیا گاه حس می کنید کمی سردرگم شده اید؟ در این صورت شما به این افزونه نیاز دارید. Session body به شما لیستی از تمامی زبانه های باز و تیتر آنها ارائه می دهد.

دیگر نیازی نیست با عصبانیت بر آیکون سایت ها کلیک و سعی کنید وب سایتی که چند دقیقه پیش باز کرده اید را بیابید. این افزونه در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند!

شماره 4-: Grammarly

امتیاز معرکه بودن: 9.0

Grammarly

اگر تست A/B بازاریابی اجرایی شما را بهبود می دهد، Grammarly نیز همین کار را برای مهارت های نوشتاری تان انجام می دهد. انگلیسی زبان مادری من نیست، به همین خاطر گاه کمی (یا زیاد!) به کمک نیاز دارم.

با Grammarly می توانم چکیده ایمیل های بازاریابی که به خوبی نوشته شده اند و مطالبی دیگر را به دست آورم. در خصوص انگلیسی زبان ها نیز Grammarly نزدیک شدن به یک نویسنده بی نقص را آسان تر می سازد.

برای دیدن اینکه Grammarly چگونه کار می کند، استفاده از این ابزار رایگان بررسی گرامر را بر روی وب سایت Grammarly امتحان کنید.

شماره 5-: Datanyze insider

امتیاز معرکه بودن: 9.0

Datanyze insider

نقش بهینه ساز نرخ تبدیل کاربر به مشتری، تنها بهینه سازی نیست(!). امروزه وظیفه ما کسب مشتریان جدید و تأییدشده بیشتر است، بنابراین بر روی رشد شرکت کار می کنیم.

Datanyze Insider افزونه ای عالی برای تحقیق در مورد بازار هدف است. شما می توانید به سرعت در مورد شرکت اطلاعات بیشتری مانند اندازه، صنعت، رتبه الکسا، فناوری های اینترنتی، فعالیت های اجتماعی و دیگر موارد به دست آورید. این ابزار به تیم فروش کمک می کند بازار هدف مشتریان خود را بهتر درک کند؛ یعنی اولین گام در برنامه های بهینه سازی تبدیل.

شماره 6-: Eye Dropper

امتیاز معرکه بودن: 8.5

Eye Dropper

EyeDropper یکی از افزونه هایی است که مرتب به آن سر می زنم و از آن استفاده می کنم. هر رنگی که می خواهید در اینترنت انتخاب کنید و کد آن را برای استفاده در فوتوشاپ یا Canva به دست آورید. زمانی که نیاز به یک طراحی سریع دارید و یا می خواهید رنگی را به طراح خود پیشنهاد دهید، EyeDropper به شما کمک می کند.

شماره 7-: Save to Pocket

امتیاز معرکه بودن: 8.0

Save to Pocket

محتوای عالی زیاد، اما زمانِ کم! اگر می خواهید موردی را برای بعد ذخیره کنید، این افزونه انتخابی عالی برای شماست. می توانید برای مطالعه در زمانی دیگر، هر صفحه ای را در اینترنت و حتی بر روی گوشی یا تبلت خود و بدون اتصال به اینترنت ذخیره کنید.

من دو ساعت از روزم را به محتوای «Pocket»شده ای اختصاص می دهم که واقعاً برایم الهام بخش است. تنها مشکل آن؟ ذخیره کردن بیش از حد!

حال با تمامی این افزونه ها آشنا شده اید.

این هفت افزونه کروم به من کمک می کنند شاخص های کلیدی عملکرد را درنوردم. افزونه های بسیار دیگری نیز وجود دارند، اما اینها مواردی هستند که من به صورت روزانه و جهت افزایش بهره وری خود از آنها استفاده می کنم.

مطلب مرتبط: چالش‌های بازاریابی دیجیتال

این هم یک مرور سریع:

1-Loom: ضبط کننده سریع ویدئو که به سرعت ویدئوهایی عالی تولید می کند.

2-Zest: محتوای بازاریابی توصیه شده توسط بازاریابان را عرضه می کند.

3-Session Body: تمامی زبانه های باز مرورگر را به سرعت ساماندهی می کند.

4-Grammarly: متون پرداخت شده اهمیت بسیاری دارند!

5-Datanyze Insider: تحقیقات بازار هدف را به راحتی آب خوردن انجام می دهد.

6-Eye Dropper: برای هر رنگی در اینترنت کد رنگی به دست می آورد.

7-Save to Pocket: تمام محتوایی که می خواهید بعداً مطالعه کنید را ذخیره می کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی