دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بسیاری از مدیران شرکت ها به دنبال مدیران فروش و بازاریابی حرفه ای هستند، اما از سوی دیگر همواره از اینکه این مدیر فروش به یک رقیب در بازار تبدیل شود، می ترسند.

به گزارش پارک بازاریابی ایران، یکی از درخواست های مدیران شرکت ها از مشاوره بازاریابی، درخواست مدیر فروش حرفه ای است و از سوی دیگر همیشهاین ترس را دارند که روزی کارشناسان فروش و بازاریابی از شرکت آنها خارج شوند و به شرکت دیگری بروند یا خودشان به یکی از رقیبان اصلی در بازار تبدیل شوند. بدین ترتیب همواره این ترس، مدیران را از جذب مدیران فروش حرفه ای البته اگر بتوانند بیابند، منصرف می کند.

پاسخی که مشاوره فروش به این سوال می دهد، همه جانبه بوده و برای مخاطبان این مقاله مفید خواهد بود. مشاوره بازاریابی و فروش اعتقاد دارد اگر برنامه بازاریابی و همچنین سیستم بازاریابی و فروش صحیحی در شرکت وجود داشته باشد، دیگر لزومی به جذب افرادی که بخواهند کلیه امور شرکت را انجام دهند، وجود ندارد.

مدیران شرکت ها و مالکان برندهایی که فکر می کنند اگر یک مدیر فروش قوی داشته باشند، مشکل شان در بخش فروش حل می شود و زیرساخت و برنامه بازاریابی و فروش از پیش تعیین شده ندارند، در واقع نیمی از کسب و کار خود را بدون هیچ ضمانتی در اختیار دیگری قرار داده اند. براساس آیین نامه و قوانین کسب و کار ها، هر شرکتی دو قسمت دارد؛ قسمت اول مربوط به فعالیت تأمین کالا تا انبار شرکت و قسمت دوم فعالیت های شرکت از خروج کالا از انبار تا مصرف کننده کالا است.

اگر دوست ندارید این ریسک را بپذیرید، پس باید ابتدا یک زیرساخت بازاریابی و برنامه فروش تدوین کنید و سپس از مدیران توانمند جهت اجرا و بهره برداری از برنامه صحیح فروش کمک بگیرید. مشاوره بازاریابی و فروش به کمک تحقیقات بازار، برنامه های بازاریابی و فروش را تدوین می کند و حالا این برنامه توسط یک مدیر توانمند اجرایی می شود. اگر شما یک سیستم بازاریابی و فروش داشته باشید و اطلاعات مشتریان به صورت صحیح در نرم افزارها و پرونده مشتریان ثبت شود، دیگر لزومی به ترسیدن از خروج یک کارشناس و مدیر و خروج اطلاعات از شرکت وجود نخواهد داشت.

علاوه بر آن در صورتی که دوره آموزش بازاریابی و فروش برای مدیران و کارشناسان فروش برگزار کرده اید، باید تضامین کافی با رعایت استانداردهای لازم داشته باشید تا ریسک از بین رفتن سرمایه ها در این بخش نیز از بین برود. مشاوره بازاریابی و فروش کلیه چارچوب های جذب، آموزش و پرورش، نگهداشت و رشد نیروی انسانی را به کمک ابزارها و قراردادهای کافی در شرکت ها اجرایی می کند.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/r3SHynYe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه