سه شنبه, ۲۰ آبان(۸) ۱۴۰۴ / Tue, 11 Nov(11) 2025 /
           
فرصت امروز

بسیاری از شرکت ها برای رسیدن به اهداف شان باید از خدمات سایر شرکت ها بهره مند شوند، اما انجام یک سری اشتباهات رایج ممکن است به ضرر برند تمام شود.

به گزارش زومیت، کمک گرفتن از خدمات یک شرکت دیگر همواره ریسک  زیادی با خود به همراه دارد. اینکه یک شرکت خدماتی نتواند انتظارات شما را برآورده کند، به ضرر برند شما خواهد بود. بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات این است که آنها را به خوبی بشناسید و از یک سری خط قرمز دوری کنید. ما نیز در ادامه این مقاله  زومیت به بررسی چهار مورد از اشتباهات رایج شرکت ها در استخدام یک شرکت خدماتی می پردازیم.

۱- انتخاب ارزان ترین گزینه

برآورد هزینه یکی از مهم ترین مسائلی است که در همکاری با یک آژانس خدماتی مطرح می شود. پیدا کردن یک آژانس معتبر متناسب با بودجه شرکت بسیار مهم است، اما بزرگ ترین اشتباه شرکت ها این است که اجازه می دهند این موضوع کل فرآیند تصمیم گیری آنها را تحت تأثیر قرار دهد. بین کیفیت و قیمت همیشه رابطه معکوس برقرار است. بنابراین با نخستین آژانس ارزان قیمتی که پیدا کردید وارد معامله نشوید.

البته این موضوع در تمام زمینه ها صحت ندارد. به عنوان مثال توسعه وب یکی از مواردی است که بالا یا پایین بودن قیمت نمی تواند روی کیفیت نهایی کار تأثیری داشته باشد، بنابراین تصمیم عجولانه نگیرید. کمی زمان بگذارید و خدمات و قیمت های چند شرکت را به دقت بررسی کنید. درنهایت شرکتی را انتخاب کنید که به بودجه شما نزدیک است و خدمات باکیفیت تری ارائه می دهد.

۲- نداشتن برنامه ریزی قبلی

به بهترین چیزها امیدوار باشید، اما خودتان را برای بدترین اتفاق ها آماده کنید. با داشتن یک برنامه ریزی مناسب می توانید از مشکلات بزرگی جلوگیری کنید. کمی زمان بگذارید و تمام اطلاعات ضروری را استخراج کنید. هر سوالی را که در طول این فرآیند برای تان پیش می آید نیز یادداشت کنید.

به عبارتی با آمادگی کامل در جلسه حضور پیدا کنید. البته لزومی ندارد که تمام جزییات را مورد بررسی قرار دهید. یک آژانس خدماتی وظیفه دارد اطلاعات کافی به شما بدهد و شما را از تمام جزییات آگاه کند. آژانس های خدماتی زمانی بهتر کار می کنند که کسی دائماً مزاحم شان نشود. بنابراین کمی به آنها آزادی عمل بدهید و بگذارید بدون دخالت شما به امور رسیدگی کنند.

۳- استخدام شرکت های محلی

ما در قرن ۲۱ زندگی می کنیم و امروزه مسافت زیاد به عنوان یک مشکل جدی در نظر گرفته نمی شود، بنابراین دلیلی ندارد که بخواهید انتخاب های خود را به دلیل موقعیت جغرافیایی شرکت ها محدود کنید. پس دید خود را وسیع کنید و شرکت هایی را که در خارج از منطقه شما فعالیت می کنند نیز مورد بررسی قرار دهید. ممکن است یک شرکت خدماتی که در شهر دیگری واقع شده است بهتر بتواند انتظارات شما را برآورده کند. اینترنت و ابزارهای ارتباطی مشکل مسافت را حل کرده اند؛ پس دلیلی ندارد که شما بخواهید خودتان را به موقعیت مکانی محدود کنید.

۴- اعتماد نداشتن به شرکت خدماتی

بدون اعتماد داشتن طرفین معامله، هیچ ارتباط خوبی میان آنها شکل نخواهد گرفت. اگر یک شرکت بالاترین مهارت ها را داشته باشد و بهترین خدمات را ارائه دهد، نمی تواند بدون اعتماد مشتری کاری از پیش ببرد. البته فراموش نکنید که احتیاط حرف اول را می زند، بنابراین با در نظر گرفتن مسائل امنیتی رابطه کاری خوبی با آنها داشته باشید و به آنها اعتماد کنید.

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HaYt4wDs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاین
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه