شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

راه اندازی محصول هیجان انگیز ترین قسمت برای شروع کار است. برای راه اندازی، اجاره کردن روابط عمومی یا آگهی مطبوعاتی کافی نیست. در ابتدای امر وقتی وارد مطبوعات می شویم، رقابت شدید است و خبرها لحظه به لحظه تغییر می کنند و اثر گذاری خبر لحظه ای است.

در دنیای امروز جلب توجه کردن سخت شده است. در اینجا به نقل ازibazaryabi ، توصیه هایی را می گوییم که می توانند به این امر کمک کنند.

1- اول برنامه ریزی کن؛ منتظر لحظه آخر نباش

شما باید برنامه داشته باشید و حداقل از قبل هفته ای 8 تا 12 ساعت کار کنید.

گزارشگران باید هر روز گزارش تهیه کنند. با شروع کار باید گزارشگران مناسب خود را پیدا کرده و ارتباطات خود را با آنها شروع کنید.

نکته: وقتی می خواهید وارد رسانه ها شوید ارتباطات کلیدی است.

2- تأثیرگذارهای خود را بشناسید

باید تأثیرگذارهایی را که بر بازار هدف شما اثر می گذارند بشناسید.

به آنها محصول خود را بشناسانید. ابتدا به آنها اخبار را بدهید. به آنها نمونه ای بدهید و از آنها بخواهید یک نظر برای شما روی شبکه اجتماعی خود بگذارند.

روابط عمومی طی این چند ساله تغییر کرده است و حالا ما باید به چندین منبع مراجعه کنیم. یکی از معتبرترین منابع تأثیرگذاران هستند.

تأثیرگذاران آنلاین مخاطبان را در فضای آنلاین از طریق بلاگ نویسی یا کانال های رسانه اجتماعی یا ویدئو پیدا کرده اند.

آنها مهم هستند، چرا که اثر آنها از رسانه های عمومی بیشتر است.

3- استفاده از رسانه های اجتماعی

کسانی را که به محصول شما علاقه مندند پیدا کنید، مثلا طرفداران برند. آنها را از محصولات «به زودی» آگاه کنید و به آنها تصاویر یا ویدئوهای قبل از انتشار را بدهید. نه به تمام کسانی که می خواهند قبل از انتشار از همه چیز باخبر باشند.

4- انتظارات معقول داشته باشید

غیر از اینکه شما یک برند غول باشید، نباید انتظار فروش بیش از حد موقع راه اندازی محصول را داشته باشید.

به صورت مداوم به انتشار اخبار بپردازید و سعی کنید تا حد ممکن آنها را شخصی سازی کنید.

به یاد داشته باشید مشتریان می خواهند با شرکت هایی که با آنها ارتباط خوبی دارند ارتباط داشته باشند.

5- مطبوعات تنها گزینه نیست

همانطور که ذکر شد خبرنگاران و تأثیرگذارها هر روز با اخبار جدید بمباران می شوند.

به طور معمول یک خبرنگار روزی 5 تا 10 گزارش راه اندازی محصول را در ایمیل خود دریافت می کند.

باید برای اینکه به گزارش شما بپردازند صبور باشید، آنها را با ایمیل غرق نکنید، با آنها در تماس باشید و کاری نکنید که شما را فراموش کنند.

6- خلاق باشید

به یاد داشته باشید هدف شما این است که توجه آنها را جلب کنید. باید کاری کنید که شما را از دیگران مجزا کند. باید خلاق باشید. شاید با یک ویدئوی خلاق یا اعلان سرویس عمومی بتوانید توجه ها را جلب کنید.

ممکن است ارسال کارت پستال با تصاویر بانمک بتواند توجه آنها را جلب کند.

7- مطلع شدن درباره محصول خود را آسان کنید

ویدئو، نسخه نمایشی یا کاتالوگ درست کنید. هر چقدر راه درآوردن اطلاعات در مورد شما ساده تر باشد، آنها راحت تر اطلاعات شان را با شما سهیم می شوند.

من فکر می کنم دادن اطلاعات صحیح برای خبرنگارها و تأثیرگذارها را سخت کرده ایم و آنها به سختی اطلاعات درست را می دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lfhWMuPD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه