چهارشنبه, ۲۱ آبان(۸) ۱۴۰۴ / Wed, 12 Nov(11) 2025 /
           
فرصت امروز

برخی مدیران به اقتضای کسب و کار خود مجبور به انجام مسافرت های متعدد هستند. آنها باید با روشی صحیح، در این زمان ها نیز مدیریت خود را انجام دهند.

به گزارش زومیت، برخی اوقات، مدیران به دلایل مختلف مجبور هستند مسافرت های متعددی انجام دهند. جلسات با شرکت های جدید، عقد قرارداد با نمایندگی ها و سفارش محصولات جدید، از دلایل این سفرهای کاری هستند. به طور حتم زمانی که یک مدیر در مسافرت است، تمرکزش به اندازه حضور فیزیکی در دفتر نخواهد بود و در نتیجه، مدیریت شرکت دشوارتر خواهد بود. به هر حال کسب و کار و تجارت هیچ گاه منتظر تمام شدن سفرهای شما نمی مانند و باید خواه ناخواه روشی مناسب برای پیشبرد کارها در این مدت پیدا کنید.

آماندا آبلا، کارآفرین و مشاور کسب و کار، از تجارب خود استفاده کرده و نکاتی برای مدیریتبهتر کسب و کار در زمان مسافرت ارائه داده است.

به مسئولیت های جدید نه بگویید

شرکتی که مدیرش به مرحله سفرهای کاری متعدد رسیده است، به طور حتم مقیاس پذیری خوبی داشته و روند اضافه شدن مشتریان و کارهای جدید، در آن سرعت گرفته است. نکته مهم این است که مدیران در این حالت و زمانی که سفرهای کاری در زمانی کوتاه و پشت سر هم اتفاق می افتند، نباید مسئولیت جدیدی قبول کنند. آنها باید پیش از سفر برای کارهای شرکت برنامه ریزی کنند و قبول مسئولیت در این حالت، برنامه ریزی های قبلی را به طور کامل از بین می برد.

کارها را پیش از موعد مقرر انجام دهید

اگرچه نمی توان تمام اتفاقات آینده را پیش بینی کرد، اما قطعا کارهایی هستند که می توانید قبل از شروع شدن سفرهای متعدد، برای زمان آینده آماده کنید. به عنوان مثال قبل از سفر می توانید تعهدات دوره ای خود به مشتریان را انجام دهید. علاوه بر آن، برخی کارها مانند بازاریابی، مدیریت شبکه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی را می توانید به کمک ابزارهای اتوماسیون انجام دهید.

هر موردی یک فرصت بازاریابی است

یکی از نکات مهم مدیریتی که با تجربه به  دست خواهید آورد این است که بازار هدف، همواره سعی می کند وارد زندگی شما شود. به بیان دیگر، هر اتفاق و رویداد اطراف شما، می تواند یک فرصت بازاریابی باشد. بنابراین باید از سفر خود علاوه بر هدف اصلی، به عنوان فرصت بازاریابی نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که سفرهای کاری هزینه بر هستند و شما حداقل می توانید از این هزینه به نفع شرکت و بازاریابی استفاده کنید.

شما به عنوان یک مدیر در حال سفر هم می توانید کسب و کار خود را مدیریت کنید. کافی است تمرکز داشته باشید، برخی کارها را پیش از موعد تحویل دهید و مهم تر از همه، برنامه ریزی دقیقی برای سفر داشته باشید تا تعداد و زمان سفرها بیش از اندازه نشود.

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4RJDTmOl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاین
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه