پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 16 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

این ششمین فهرست سالانه فوربس از غول های کوچک است، 25 شرکت که ارزش بزرگی و وسعت را از توسعه شرکتی بیشتر می دانند. آنها با رشد و توسعه مخالفتی ندارند – تنها به هر قیمتی دست یافتن به آن را نمی پذیرند. ما 25 کسب وکار را برگزیدیم که دارای الگوهای مناسب، ترازنامه های قوی و سودهای ثابت بوده و همه دارای مالکان خصوصی هستند و از نوع شرکت های سهامی خاصند. آنها در جوامع شان دخیل هستند. این شرکت ها از نظر دیگران، در زمینه های کاری شان چشمگیر تلقی می شوند و کارهایی را انجام می دهند که هر کسب وکاری می تواند آنها را فرا گیرد.

در اینجا فهرستی از شرکت های رتبه بندی نشده را مشاهده می کنید که همگی از مجموعه گسترده ای از صنایع، از جمله صنعت کارخانه ای و آمریکایی هستند.

کتاب های Barefoot

کمبریدج، ماساچوست

مؤسسان: نانسی تراورسی و تسا استریک لند

مدیرعامل اجرایی: نانسی تراورسی

درآمد: 5 میلیون دلار

تعداد کارمندان: 20 نفر

هنگامی که نانسی تراورسی شرکت کتاب های Barefoot را در کشورش، انگلستان، با همکاری تسا استریک لند در سال 1992 راه اندازی کرد، بزرگ ترین دخترش سه هفته سن داشت. 25 سال بعد، او دارای چهار فرزند بالغ بوده و کسب وکار او -که اکنون در کمبریدج، ماساچوست قرار دارد - استاندارد خوبی را در کتاب های کودکان تعیین کرده است که چاپ این کتاب بیش از 600 بار و فروش آنها در سرتاسر دنیا 20میلیون دلار بوده است.

کانال یوتیوب این شرکت بیش از 80میلیون بازدید کننده دارد. اولین نرم افزار آن، اطلس دنیای Barefoot بیش از 4میلیون بار دانلود شده و به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای Apple شناخته می شود. شاید امری که از همه قابل توجه تر باشد این است که تراورسی سنت را زیرپا گذاشته و یک نام تجاری انتشاری را ایجاد کرده که والدین و پدربزرگان و مادربزرگان آن را شناخته، به آن اعتماد داشته و آن را می خرند. آنها کتاب های این شرکت را به خاطر مؤلف یا نقاش نمی خرند، بلکه به این خاطر که این کتاب ازسوی شرکت Barefoot منتشر شده این کار را می کنند. تراورسی نیز به همین صورت در روش های مدیریتی اش سنت شکن است. او مدیریت آشکار و شفاف بودن را اعمال کرده و 20درصد از سرمایه را در برنامه گزینه سهام برای کارمندانش حفظ کرده است.

GYK Antler

منچستر، نیوهمپشایر

مؤسس: گری اًنیل

مدیرعامل اجرایی: تراویس بروک

درآمد: 13.3 میلیون دلار

تعداد کارمندان: 85 نفر

در ظاهر، GYK Antler فقط یک سازمان منطقه ای و شرکت بازاریابی است، اما اگر با دقت بیشتری آن را بررسی کنیم، می فهمیم که در واقع انبوهی از شرکت های بسیار متفاوت است، از جمله Noble & cody که یک طبل ساز قدیمی 165 ساله است؛ Iron & Air، یک مجله سه ماهه سبک زندگی و موتورسواری؛ ورزشکاران یورک، یک شرکت نمایش پوشاک و کفش؛ Explorics، یک پلتفرم داده ها و تجزیه و تحلیل آنها؛ محصولات Big Brick، یک استودیوی ساخت ویدئوی برنده جایزه امی و غیره. تراویس یورک، مدیرعامل اجرایی به این شرکت ها، «شرکت های محک» می گوید.

جدا از مالکیت مشترک، چیزی که آنها با همدیگر سهیم هستند، یک شرکت بازاریابی و تبلیغ است. برای مثال، GYK Antler، که با مشتریانی از Moxie تا PayPal برای خود شهرت و اعتبار کسب کرده است. 85 کارمند این شرکت، یک گروه کاری شاد و خلاق را تشکیل می دهند که این تا قسمتی مدیون فلسفه مدیریت «اولویت با کارمند» یورک است که با مدیریت آشکار و بی پرده آغاز می شود.

پیتزافروشی نیک

کریستال لیک، ایلینوی

مؤسس و مدیرعامل اجرایی: نیک ساریلو

درآمد: 6 میلیون دلار

تعداد کارمندان: 200 نفر

دلیل راه اندازی پیتزا نیک تا اندازه ای به این خاطر بود که نیک ساریلو حس می کرد که جامعه احتیاج به یک رستوران خانوادگی و صمیمانه دارد. نیک ساریلو که قبلا یک کارگر ساختمانی بود، از گزینه هایی که پیش روی خانواده اش بودند خسته شده بود. در 15 سال بعدی، پیتزا نیک واقعا تبدیل به نوعی مرکز اجتماعی شده بود. هفته ای نمی گذشت که خیرین برای خیریه های محلی یا افراد محتاج حضور نمی یافتند – و رستوران نیک 15درصد ناخالص را که از مراسم های خیریه به دست می آمد اهدا می کرد.

این رستوران نیز دارای یک فرهنگ زنده و بانشاط بود که پیرامون آنچه ویروس «اعتماد و پیگیری» (برخلاف فرماندهی و کنترل) می خواند به وجود آمده بود. با این وجود، او در رابطه با امور مالی تجربه زیادی نداشت و از روی غفلت، در طول سال های بعدی بسیار بدهکار شد. نتیجه آنکه او دیگر پولی نداشت و تا ورشکستگی اش در سال 2011، سه هفته بیشتر نمانده بود. درحالی که درهای دیگر به رویش بسته شده بود، او ایمیلی به مشتریان نوشت و ضعیتش را توضیح داد، کاملا تقصیر را بر عهده گرفت و از آنها کمک خواست.

مشتریان به کمک او شتافتند و واقعا شرکتش را نجات دادند. فروش او تقریبا در دو ماه آینده دو برابر شد. بعضی ها حتی با بانک تماس گرفتند و خواستار کمک به ساریلو برای یافتن راه حل شدند. شرکت نجات یافت؛ قرض ساریل پرداخت شد و او درس دشوار اما مهمی را آموخت، درسی مهم در رابطه با ترازنامه.

ادامه دارد. . .

منبع : forbes
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MnLWdO3K
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه