پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز
اینترنت جایی است که هر مسافر قبل از سفرش به هر نقطه از دنیا، از آن بازدید می کند

ارتقاء کسب و کار شرکت های مسافرتی در تابستان، بااستفاده از تبلیغات محلی

5 سال پیش ( 1397/6/3 )
پدیدآورنده : هانیه لاری  

مطابق تحقیقات انجام شده در Adobe، 78درصد از مسافران می گویند محتوای اطلاعات ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی بر تصمیم گیری خرید آن ها تأثیر دارد؛ درحالی که 46درصد معتقدند تبلیغات سفر چنین اثری بر روی آن ها دارد. زمانی که شما بر این باورید که تبلیغات محلی درحقیقت ترکیبی ار تبلیغات و محتوا هستند، به این نتیجه خواهید رسید که تا چه حد این تبلیغات می توانند برای آژانس های مسافرتی و فراهم کنندگان خدمات، قدرتمند عمل کنند.

نیازی نیست حتماً در حوزه هتلداری و خطوط هوایی فعالیت داشته باشد تا بتوانید آژانس خود را با تبلیغات محلی توسعه دهید. پلتفرم های تبلیغات محلی راهی مؤثر جهت ارتقاء کسب و کار گردشگری شما در هر گستره ای که فعالیت کنید، در بهترین سایت های ناشر جهانی پیشنهاد می دهند و حتی می توانید تبلیغات خود را در بخش های مسافرتی ناشرین عمده انجام دهید.

اما به خاطر داشته باشید که جامعه هدف مخاطب شما تنها بخش های گردشگری و سفر را مطالعه نمی کنند و دارای علایق گوناگون هستند. توسط تبلیغات محلی قادر خواهید بود از دیگر علایق مخاطب جهت انتقال پیام خود استفاده کنید. بیایید به این مورد و روش های دیگر که می توانند به آژانس های مسافرتی کمک کنند تا از تبلیغات محلی برای ارتقاء حرفه خود در تابستان بهره گیرند، نگاهی بیندازیم:

هدف های متعدد انتخاب و توجه مشتری را از جهات مختلف به خود جلب کنید.

با داشتن اهداف متنوع می توانید مشتریان حوزه های متفاوت با حوزۀ گردشگری را نیز جذب کنید. برای مثال، اگر تور سفر به ایرلند را ارائه می دهید، چرا طرفداران سریال بازی تاج و تخت را با یک مقاله تحت عنوان «شرکت در فیلم برداری بازی تاج و تخت در ایرلند در یک دورۀ 4روزه» مخاطب قرار نمی دهید؟

مطلب مرتبط:چرا بازاریابان اینترنتی باهوش، تبلیغات محلی را انتخاب می کنند؟

این دقیقاً همان کاری است که مؤسسه توریستی ایرلند در یک تبلیغ محلی برای توریست های آلمانی انجام داد و به یک موفقیت عمده دست یافت. مدت بازدید از سایت Ireland.com، 335درصد و بازدید صفحات آن 67درصد در هر بار افزایش و نرخ جابه جا شدن در سایت و جهش نسبت به تبلیغات نمایشی 33درصد کاهش پیدا کرد. این یک مثال فوق العاده از تأثیر انتخاب هدف های متنوع در راستای دیگر علایق مشتریان در تبلیغات بومی و محلی به منظور بهبود تأثیر برند شما در ذهن آنهاست.

تلفن همراه: جایی که سفر اتفاق می افتد

آیا می دانستید در سال 2017، 40درصد از رزروهای گردشگری و سفر از طریق تلفن های همراه انجام شده است؟ تلفن های همراه اولین گزینه برای فعالیت های اینترنتی هستند و حوزه سفر و گردشگری از این فعالیت ها مستثنی نیست. درحالی که همواره تعداد افرادی که از تلفن های همراه استفاده می کنند رو به افزایش است، آژانس های گردشگری چاره ای جز تطبیق خود ندارند. این واقعیت نشان می دهد که تمرکز بر روی تلفن های همراه و نه صرفاً دسکتاپ، تا چه میزان برای بازاریابان در حوزه گردشگری اهمیت دارد.

نگاهی به این مثال از Hg2 بیندازید که یک ناشر حرفه ای، باتجربه و مستقل در حوزه راهنمای گردشگری است و در واقع مجله ای است که تمامی موارد مرتبط با سفر مانند هتل ها، رستوران ها، قهوه و خرید را به خوبی پوشش می دهد. زمانی که Hg2 در پی ارتقاء اپلیکیشن تلفن های همراه آیفون بود، یک تبلیغات محلی برای افزایش آگاهی از برندشان و افزایش دانلود اپلیکیشن را نیز ارائه و راه اندازی کرد. هدف آن ها تنها افراد علاقمند به سفر و نیز کسانی بودند که به این محتوا از گوشی های آیفون و نه دسکتاپ و یا خدمات اندوریدی دسترسی داشتند. این فعالیت تبلیغاتی آن ها دو نتیجه داشت: ظرف دو هفته 16239 کلیک و 17درصد افزایش در دانلود اپلیکیشن اتفاق افتاد.

بومی و دارای اثر متقابل ترکیبی ایده آل در حوزۀ گردشگری

هدف از سفر چیست؟ به دست آوردن تجربیات جدید و آشنایی با فرهنگ ها، غذاها و موسیقی های مختلف و نیز ارضاء کنجکاوی و ماجراجویی به طور خلاصه، سفر یک حوزۀ جذاب جهت تبادل محتوای مهیج و گوناگون مانند فیلم ها و داستان های بصری است.

یک ویژگی مشخص تبلیغات محلی، گرایش ذاتی فروش غیر مستقیم آن است. تبلیغ کنندگان به طور مستقیم برای توصیه و تبلیغ محصول خود عمل نمی کنند. بلکه آن ها توجه مخاطب را از طریق محتوای مرتبط به علاقۀ او به خود جلب می کنند و آن را به طرز ماهرانه ای به موضوع پیشنهادی خود گره می زنند. این موضوع سبب کارایی تبلیغات محلی می شود و با ترکیب با محتوایی دارای اثر متقابل، تأثیرگذاری بیشتری پیدا می کند.

این مثال جالب از Airbnb را درنظر بگیرید. در نگاه نخست، این تبلیغ محلی حتی راجع به سفر به نظر نمی آید و درباره تاریخچه Ellis Island در شهر نیویورک است. اما اگر دقیق تر باشید، متوجه می شوید نکات جالبی درباره موارد مرتبط با سفر ارائه می دهد، مانند موردی که مربوط به تجربه ای از گذراندن یک شب در یک مقصد خاص می شود. این تبلیغ محلی برمبنای تجربه طراحی شده است و مخاطب را تحریک و برای دقایقی او را درگیر رهایی از زندگی روزمره می کند و بهترین روش جهت برانگیختن انگیزه سفر در افراد است.

نتایج تعاملی گرفته شده

Booking.com به تازگی در یک کمپین Outbrain به منظور افزایش نرخ ثبت نام در املاک اجاره ای خود شرکت کرد. یکی از ویژگی های کمپین این بود که مشخص می کرد صاحبان املاک چه میزان نقدینگی از اجاره دادن خانه و آپارتمان هایشان به دست می آوردند. نتایج جالب بود، 35درصد افزایش در نرخ بازدید مخاطبینی که روند ثبت نام برای اجاره را انجام می دادند، ایجاد شد.

فیلم های محلی محتوای گردشگری که درحال وقوع است.

بیش از نیمی از بازاریابان می گویند که فیلم ها به آن ها بهترین بازگشت سرمایه را می دهند. این ممکن است بدین علت باشد که افراد به طور میانگین 90درصد بیشتر به دیدن سایت های دارای فیلم می پردازند. آمار درمورد بازدید فیلم واضح و مشخص است و فیلم های تبلیغاتی نیز دارای همین تاثیرند. فیلم های تبلیغاتی یک راه بسیار کارآمد برای درگیر کردن مشتریان به شمار می روند. زیرا فیلم ها دارای دو نکته کلیدی سفر هستند: درگیری بصری و داستان. شما لزوماً نیاز به خرج هزینه زیاد برای ساخت فیلم های تبلیغاتی ندارید و با درنظر داشتن چند نکته کوچک می توانید فیلم هایی مناسب برای بازاریابی بسازید و آن ها را از طریق اقدامات تبلیغاتی توسعه و ارتقا دهید.

اگر مایل به سرمایه گذاری در فیلم های جدید تبلیغاتی هستید، فیلم ساخته شده Intrepid توسط یک آژانس مسافرتی استرالیایی را ببینید. این شرکت دارای کانال یوتیوب اختصاصی است و در آن هر جنبه از سفر، مقاصد، توصیه ها و الهامات را در قالب هایی مانند کشف استرالیا و ماجراجوئی های کشتیرانی مطرح می کند. بیان این تجارب از طریق فیلم سبب تقویت برند مسافرتی شما می شود.

مطلب مرتبط:آینده تبلیغات؛ محلی و موبایلی

در حوزه سفر و گردشگری، تبلیغات محلی مدتی است مورد استفاده قرار می گیرد. سال گذشته، بخش سفر و گردشگری سریع ترین بخش از لحاظ رشد در تبلیغات محلی بود و دومین حوزه به بخش اتوماسیون مربوط می شد. اگر به آمار توجه کنید، جهش 519درصدی تبلیغات محلی انجام شده توسط خطوط هوایی و افزایش 222 درصدی تبلیغات انجام شده توسط هتل ها را متوجه خواهید شد. این آمار و ارقام باورنکردنی انعکاس دهنده وسعت موضوع است. صنعت گردشگری با 1.6تریلیارد دلاری که به تنهایی صرف رزروهای مربوط به سفر می شود، درحال تجربه توسعه ای عظیم است و این یک خبر خوشایند برای تمامی آژانس های گردشگری بزرگ و کوچک می باشد.

منبع : outbrain
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DBJ8Vir7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه