دو شرکت Destination XL و FullBeauty برای ادغام به توافق رسیده اند تا یک بازیگر بزرگ تر در بازار پوشاک سایزفراگیر شکل بگیرد. هدف ادغام، تقویت مقیاس، بهبود توان خرید و توزیع، و ایجاد هم افزایی هزینه ای در سال های آینده عنوان شده است.

به گزارش رویترز، شرکت جدید حدود ۱.۲ میلیارد دلار فروش سالانه خواهد داشت و برنامه هم افزایی هزینه ای تا ۲۰۲۷ نیز اعلام شده است؛ همچنین درصد مالکیت سهام داران دو طرف در شرکت ادغامی مشخص شده است.
تحلیل: بازارهای «نیچ اما بزرگ» مثل سایزفراگیر نشان می دهند که تمرکز روی یک نیاز مشخص می تواند با مقیاس سازی و ادغام، به یک بازیگر جدی تبدیل شود. برای کارآفرینان، این خبر یادآوری می کند که انتخاب گوشه بازار درست + اجرای پایدار، می تواند در نهایت به خروجی های جذاب (ادغام/خرید) برسد.
https://alcaldiasancristobal.gob.ve/
https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/
https://collegiogeometri.mb.it/