لولو لمون اعلام کرده مدیرعامل این شرکت در پایان ژانویه از سمت خود کناره گیری می کند؛ خبری که همراه با به روزرسانی چشم انداز سودآوری، باعث واکنش مثبت سهام داران شد. این برند پوشاک ورزشی در آمریکا با رقابت شدید و فشار روی فروش روبه رو بوده و برای فصل تعطیلات به تقویت بازاریابی و سیاست های فروش تهاجمی تر روی آورده است.

به گزارش رویترز، شرکت هنوز جانشین مدیرعامل را معرفی نکرده و هم زمان به دنبال افزایش تخفیف ها و هزینه کرد بازاریابی برای بهبود عملکرد در بازار آمریکا است.
تحلیل: تغییر مدیرعامل وقتی «همراه با تغییر در اجرای بازار» باشد می تواند سیگنال بازگشت باشد، اما اگر فقط یک جابه جایی نمادین باشد اثرش کوتاه است. برای مدیران برندها، پیام روشن است: در بازارهای اشباع، مزیت رقابتی اغلب از «اجرای دقیق محصول + روایت برند + کانال فروش» می آید، نه فقط از نام برند.
https://alcaldiasancristobal.gob.ve/
https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/
https://collegiogeometri.mb.it/