اختصاص زمان بیشتر برای فعالیت کاری امر بسیار مهمی است. این نکته در ابتدای تاسیس یک کسب و کار، به ویژه از نوع کوچک و محلی، اهمیت بالاتری پیدا می کند. بسیاری از کارآفرینان علی رغم تمایل برای اختصاص زمان بیشتر به فعالیت کاری از نظر زمانی موقعیت مطلوب را پیدا نمی کنند. درست به همین خاطر کسب و کارشان وقتی بیش از هر زمان دیگ...
استفاده از اتوماسیون برای بسیاری از برندها امر مهمی محسوب می شود. در این میان برندهای بزرگ با حجم بالای نیروی کار و صدالبته مشتریان پرتعداد بیشتر از سایر برندها از اتوماسیون سود می برند. البته این امر به معنای ناتوانی سایر برندها برای دسترسی و استفاده از امکانات مربوط به اتوماسیون نیست. نکته مهم در این میان تلاش برای ت...
کسب و کارهای کوچک برای حضور در عرصه بازاریابی دیجیتال همیشه مشکلات زیادی پیش رو دارند. این امر از محدودیت بودجه بازاریابی گرفته تا دشواری های دیده شدن در فضای آنلاین را شامل می شود. در مورد اخیر، کسب رتبه های مناسب در گوگل به مثابه نوعی آرزوی دست نیافتنی برای برندها مطرح می شود. بنابراین اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر...
مدیریت یک کسب و کار کوچک به ویژه در ابتدای مسیر امر ساده ای نیست. شما در ابتدای فعالیت تان به عنوان مدیر یا صاحب یک کسب و کار کوچک باید به خوبی نسبت به استخدام نیروی کار مناسب با شرایط کاری تان توجه نشان دهید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای جلب نظر مخاطب هدف و رقابت با دیگر برندها در بازار پیدا نکنید.
وقتی...
تا قبل از ظهور اینترنت، فعالیت اقتصادی اقدامی سخت محسوب می شد. همین امر باعث شد تا فضای بازار به صورت کامل در اختیار چند برند محدود باشد. با این حال امروزه شما می توانید بدون حتی دفتر کار، برای خود یک فروشگاه مجازی ایجاد کنید و محصولات را از طریق بسترهایی نظیر اینستاگرام به فروش برسانید. در این زمینه برخی از شغل ها نیز...
آیا می دانستید که سالانه از هر 12 کسب و کار یکی تعطیل می شود؟ این آمار به طور میانگین برای کسب و کارهای مختلف مصداق داشته و استرس کاری بالایی را برای کارآفرینان به همراه دارد. البته در این میان کسب و کارهای کوچک بسیار بیشتر از سایر نمونه ها در معرض تعطیلی یا مواجهه با چالش های غیر قابل حل هستند. همین امر راه اندازی کسب...
دنیای بازاریابی پر از اتفاقات و رویدادهای مختلف است. این امور نحوه فعالیت بازاریاب ها را به طور مداوم تحت تاثیر قرار می دهد. با این حساب اگر شما به دنبال موفقیت در دنیای بازاریابی هستید، باید همیشه نیم نگاهی به تغییرات این حوزه داشته باشید، در غیر این صورت خیلی زود از عرصه رقابت کنار می روید.
هدف اصلی در این مقا...
دنیای کسب و کار در طول دو سال گذشته تغییرات بسیار سریع و غیرقابل پیش بینی زیادی را پشت سر گذاشته است. همین امر شرایط فعالیت برای کارآفرینان و برندهای تازه تاسیس را به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار داده است. امروزه شمار بالایی از برندها و کسب و کارهای کوچک برای ادامه حضور در بازار نیازمند توصیه های دقیق و کارشناسی ه...
توسعه کسب و کار و رقابت با دیگر برندها در بازار بدون برنامه های دقیق بازاریابی امر بسیار سختی محسوب می شود. امروزه بسیاری از مشتریان برای خرید از برندها اول از همه به کیفیت برنامه های بازاریابی آنها توجه می کنند. این امر نقش مهمی در جلب نظر مشتریان و رقابت نزدیک با دیگر برندها دارد. با این حساب اگر شما توانایی لازم برا...
راه اندازی یک کسب و کار تازه هرگز گزینه ارزان قیمتی نیست. آزمایش محصولات تازه، جست و جو برای بازارهای هدف و تعامل حرفه ای با مشتریان نیازمند زمان و همچنین بودجه قابل ملاحظه ای خواهد بود. درست به همین خاطر شما باید همیشه توجه ویژه ای به فرآیند راه اندازی کسب و کار تازه داشته باشید، در غیر این صورت شاید خیلی زود رویاپردا...
توسعه کسب و کار هرگز کار ساده ای نیست. بسیاری از برندها در این مسیر با مشکلات عمده ای مواجه هستند. بنابراین اگر شما به دنبال ایجاد تغییراتی در وضعیت برندتان هستید، باید از همان گام اول تکنیک های حرفه ای را مد نظر قرار دهید. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان می دهد. چنین توصیه هایی برای کسب و...
با توجه به اینکه تنها چند روز تا پایان سال باقی مانده، بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که بهترین حوزه های کاری را پیدا کنند. درواقع پس از دو سال سخت کرونایی، بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده و بسیاری دیگر نیز به فکر ایجاد کسب و کاری برای خود هستند. علت این امر نیز به خاطر نمونه های بسیار موفقی است که به عنوان ب...
پیدا کردن ایده های مناسب برای راه اندازی یک کسب و کار همیشه کار ساده ای نیست. بسیاری از کارآفرینان برای پیدا کردن یک ایده مناسب مدت زمان زیادی صبر می کنند. این امر می تواند در نگاه نخست ناشی از سختگیری یا جست و جوی فرصتی عالی برای شروع کار باشد، اما از نظر حرفه ای فقط شما را در بلندمدت نسبت به رقابت مناسب در بازار و جل...
در طول دو سال اخیر تغییرات بسیار زیادی در زندگی مردم روی داده است. این امر بیش از هر نکته دیگری به دلیل شیوع کرونا صورت گرفت. وضعیت مورد نظر زندگی اغلب کارآفرینان در سراسر دنیا را تغییر داد و موجب ایجاد شرایط دشوار برای کسب و کارها شد. امروزه پس از گذشت دو سال از شروع همه گیری کرونا بسیاری از برندها با شرایط تازه به خو...
یکی از سوالات همیشگی کارآفرین ها این است که چه زمانی باید کسب و کار خود را به فروش برسانند. در این زمینه توصیه اولیه این است که اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ هستید، ابدا به فکر فروش نباشید. درواقع این اقدام تنها زمانی توجهی دارد که در آستانه ورشکستگی باشید و معمولا فروش برندهای بزرگ، به معنای ضرر کردن محسوب می شود. با این...