یکشنبه, ۲۵ مهر(۷) ۱۴۰۰ / Sun, 17 Oct(10) 2021 /
           
فرصت امروز
2 هفته پیش
استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای صنعت خرده فروشی
امروزه خرده فروشی ها شرایط بسیار ساده تری برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و بازاریابی دارند. ابزارهای بازاریابی به طور قابل ملاحظه ای در دسترس برندها قرار دارد. این امر امکان جلب نظر مخاطب هدف را به طور محسوسی ساده تر از هر زمان دیگری کرده است. بحران کرونا به عنوان یکی از رویدادهای مهم در عرصه کسب و کار برای بسیاری از...
2 ماه پیش
9 مهارت بازاریابی دیجیتال با بیشترین تقاضا در بازار کار
بازاریابی دیجیتال یکی از حوزه های پرکاربرد در دنیای کسب و کار است. امروزه هر برندی نیاز به طراحی کمپین براساس این الگو و همچنین مدیریت تعاملاتش با مشتریان دارد. درست به همین خاطر در هر شرکتی دست کم یک بازاریاب دیجیتال حضور دارد.  نکته جالب درباره بازاریابی دیجیتال امکان ساماندهی این بخش فقط با داشتن یک رایانه و ا...
2 ماه پیش
چگونه نتیجه بخشی بازاریابی دیجیتال برندتان را افزایش دهید؟
بازاریابی دیجیتال یکی از محبوب ترین الگوهای بازاریابی در سراسر دنیا محسوب می شود. براساس گزارش استاتیستا، در سال 2020 نزدیک به 13 درصد از درآمد برندهای آمریکایی در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری شده است. این امر به خوبی اهمیت بازاریابی دیجیتال در دنیای کنونی را نشان می دهد.  بازاریاب ها همیشه به دنبال افزایش نتیج...
3 ماه پیش
بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای کوچک با ایده های کاربردی
بازاریابی دیجیتال نظر بسیاری از بازاریاب ها در سراسر دنیا را به خودش جلب کرده است. این حوزه فضایی مناسب برای حضور برندهای مختلف و نمایش کیفیت برند و محصولات شان را فراهم آورده است. شاید در این میان کسب و کارهای کوچک بیشترین رضایت را نسبت به استفاده از چنین الگویی داشته باشند. دلیل این امر امکان رقابت با برندهای بزرگ بر...
4 ماه پیش
اشتباهات بازاریاب های دیجیتال در تحلیل داده
بازاریاب های حرفه ای هم ممکن است مرتکب خطا شوند. برخی از کارشناس ها و بازاریاب های تازه کار نسبت به بروز اشتباه از سوی بازاریاب های حرفه ای شک و تردید دارند. ماهیت دنیای کسب و کار همیشه همراه با اشتباه و حتی شکست است. اگر شما شکست یا اشتباه از سوی بازاریاب های بزرگ را امری غیرممکن تلقی می کنید، سخت در اشتباه هستید. مهم...
5 ماه پیش
بازاریابی دیجیتال با ترندهای طلایی
بازاریابی دیجیتال در قرن 21 با ظهور فناوری های مدرن به مخاطب معرفی شد. این استراتژی برخلاف دیگر الگوهای بازاریابی به دلیل تعامل با فناوری های دیجیتال به طور مداوم دستخوش تغییر و تحول اساسی است بنابراین اگر شما به دنبال نوعی ثبات در وضعیت چنین الگویی هستید، بدون تردید راه را اشتباه پیموده اید. در اینجا هیچ خبری از ثبات...
5 ماه پیش
طراحی استراتژی بازاریابی دیجیتال در 7 گام
بازاریابی دیجیتال روز به روز در حال توسعه است. امروزه دیگر کمتر کسی به دنبال بازاریابی و جلب نظر مخاطب هدف با شیوه های سنتی است. دلیل این امر هم افزایش توجه کاربران به شبکه های اجتماعی و به طور کلی فضای دیجیتال است بنابراین اگر برند شما هنوز وارد عرصه بازاریابی دیجیتال نشده است، در حال از دست دادن زمان هستید. سالانه شم...
5 ماه پیش
معرفی 6 مورد از انواع بازاریابی دیجیتال
انواع شیوه های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک
بازاریابی همیشه حوزه ای پر از خلاقیت و نوآوری بوده است. برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه نیاز به ایده های تازه و استفاده از ابزارهای نوین دارند. این امر نوعی ترند همیشگی در حوزه بازاریابی محسوب می شود. بدون تردید جلب نظر مخاطب هدف در بازارهای رقابتی کنونی کار ساده ای نیست. درست به همین خاطر یافتن بازاریاب...
6 ماه پیش
بازاریابی با چاشنی تنوع
بازاریابی دیجیتال با تنوع بخشی به محتوای برند
وقتی صحبت از بازاریابی می شود، اغلب مردم عبارت «محتوا همه چیز است» را به یاد می آورند. امروزه هنوز هم محتوا اهمیت بسیار زیادی در حوزه بازاریابی دارد. نکته مهم در این میان فرمت های محتوایی برتر است. صحبت از این نکته همیشه همراه با نظرات مختلف است. برخی از کارشناس های بازاریابی فرمت ویدئو را بهترین گونه برای...
9 ماه پیش
تغییرات بازاریابی دیجیتال در سال 2021
بازاریابی و تبلیغات برای تمام برندها اهمیت دارد. تغییرات اساسی در زمینه بازاریابی براساس رویدادهای متوالی و در بازه های زمانی طولانی روی می دهد. این امر در طول چند دهه اخیر به خوبی قابل مشاهده است. نکته عجیب در این میان تغییرات سریع عرصه بازاریابی با ظهور ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن است. کرونا بسیاری از معادلات در...
9 ماه پیش
برترین بازاریاب های دیجیتال توضیح می دهند:
بازاریابی دیجیتال با توصیه های طلایی
بازاریابی در سال های اخیر دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. این امر موجب بیگانگی برخی از بازاریاب ها با فضای کلی بازاریابی و تبلیغات شده است. مشاهده ترندهای تازه در عرصه بازاریابی برای هر کارشناسی امری جذاب است، اما بازاریاب ها در عمل باید نسبت به ارزیابی ترندهای تازه حساسیت بسیار زیادی نشان دهند. این امر در کنار بحر...
9 ماه پیش
بررسی 5 اهمیت طرح های گرافیکی در استراتژی بازاریابی
بازاریابی دیجیتال با طرح های گرافیکی
طرح های گرافیکی در زمینه ارتباطات دیجیتال دارای اهمیت بسیار زیادی هستند. امروزه بازاریاب ها برای تاثیرگذاری هرچه بهتر بر روی مخاطب هدف به طور مداوم در تلاش برای طراحی جلوه های بصری چشم ‎نواز هستند. اغلب کاربران در شبکه های اجتماعی نسبت به محتوای بصری واکنش بسیار خوبی نشان می ‎دهند. همین امر انگیزه بازاریاب ها ب...
9 ماه پیش
چالش دسته بندی محصولات در بازاریابی دیجیتال
طبقه بندی محصولات در سایت ها و فروشگاه های حضوری بدون برنامه نیست. هر قفسه مربوط به طیف خاصی از محصولات است. بازاریاب ها برای افزایش تمایل مشتریان نسبت به خرید از تکنیک های بسیار زیادی استفاده می ‎کنند. یکی از تکنیک های تاثیرگذار در این میان تلاش برای قرار دادن محصولات مرتبط با هم به طور مشترک در قفسه ‎ها یا بخ...
9 ماه پیش
پیش بینی های بازاریابی دیجیتال برای سال 2021
دنیای بازاریابی دیجیتال هنوز هم در حال تغییر است. بسیاری از ترندهای بازاریابی در طول ماه‎ های اخیر دستخوش تغییرات اساسی شده است. این امر هرگونه پایداری بلندمدت الگوهای بازاریابی را منتفی می ‎سازد. اهمیت مطالعات کاربردی برای آگاهی از وضعیت عرصه بازاریابی بر هیچ‎ کس پوشیده نیست. بسیاری از بازاریاب ها در تلاش...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه