شنبه, ۹ مهر(۷) ۱۴۰۱ / Sat, 1 Oct(10) 2022 /
           
فرصت امروز
1 ماه پیش
بررسی فرصت جدید کارآفرینی دیجیتال
تولید محتوا (Content Creation) بدون دردسر اضافی
تولید محتوا یکی از آن فرصت های تازه ای است که می تواند افراد علاقه مند به حوزه های مختلف را بدون هیچ دردسری وارد دنیای کارآفرینی کند. فقط کافی است به اندازه کافی در یک حوزه مهارت یا تخصص داشته باشید تا با تولید محتوا در فرمت های مختلف بتوانید کلی شهرت برای خودتان به دست بیاورید و صدالبته حساب بانکی پر از پولی داشته باش...
5 ماه پیش
هوش مصنوعی چطور بازاریابی دیجیتال را متحول می کند؟
هوش مصنوعی دیگر یکی از فناوری های دور یا امری متعلق به آینده نیست. امروزه بسیاری از حوزه های کاری به طور مداوم پیوند نزدیک تری با هوش مصنوعی پیدا می کنند. در این میان بازاریابی نیز به عنوان یکی از حوزه های مهم و اثرگذار اهمیت ویژه ای در پیوند با هوش مصنوعی دارد. بسیاری از کارآفرینان در این میان به دنبال آشنایی با مزایا...
5 ماه پیش
4 اشتباه رایج بازاریابی دیجیتالی
بازاریابی دیجیتالی به بخش جدانشدنی از تبلیغات و فروش هر کسب و کاری تبدیل شده است. درواقع جهان امروز، عرصه دیجیتال محسوب می شود که در آن گوشی های هوشمند به پرکاربردترین ابزار زندگی روزمره تبدیل شده است. تحت این شرایط اگر از فرصت های موجود نهایت استفاده را نداشته باشید، ابدا شانسی حتی برای بقا نخواهید داشت. این امر در حا...
5 ماه پیش
بازاریابی دیجیتال و مزایای پادکست ها
بازاریابی در سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی را داشته است. این امر برای برخی از بازاریاب ها به معنای خروج کامل از فرآیند بازاریابی و تبلیغات بوده است. در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، شما حتی اگر یک ثانیه هم غفلت کنید به سادگی از جریان رقابت کنار گذاشته خواهید شد. عرصه بازاریابی نیز در این میان استثنا نیست. ...
6 ماه پیش
تکنیک های بازاریابی دیجیتال برای بهبود وضعیت آنلاین برند
نحوه رفتار مشتریان در بازار در طول یک دهه اخیر بیش از هر نکته دیگری در تعامل با شبکه های اجتماعی و به طور کلی فضای آنلاین بوده است. این امر اهمیت شبکه های اجتماعی را به خوبی نشان داده و شرایط برندها را نیز تغییر می دهد. امروزه اگر برندها به دنبال بقا در بازار هستند، باید هرچه بیشتر به فضای آنلاین توجه نشان دهند، در غیر...
7 ماه پیش
اشتباهات تولید محتوای دیجیتال در بازاریابی
همانطور که تولید محتوای دیجیتال می تواند به برندها برای جلب نظر مخاطب هدف کمک کند، گاهی اوقات نیز منبع اصلی دردسر برای کسب و کارها محسوب می شود. منظور ما در این میان محتوایی با کیفیت پایین یا سطح غیرقابل انتظار است. این امر نه تنها کاربران را از برند موردنظر ناامید می سازد، بلکه در مواردی حتی موجب ریزش شدید مشتریان نیز...
7 ماه پیش
بازاریابی دیجیتال و چالش مدیریت چندین اکانت در شبکه های اجتماعی
بازاریابی در دنیای دیجیتال هرگز کار ساده ای نیست. امروزه بسیاری از برندها علی رغم صرف هزینه بالا و تعیین بودجه های مناسب دست آخر توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شان را پیدا نمی کنند. اگر به این ماجرا معمای مدیریت چند اکانت در شبکه های اجتماعی را هم اضافه کنیم، دیگر همه دردسرها تکمیل خواهد شد.  بدون تردید بازا...
9 ماه پیش
بازاریابی دیجیتال با هدف گذاری بر روی نسل Z
نسل جوان یا به اصطلاح نسل Z از مدتی قبل وارد عرصه کسب و کار شده اند. این امر علاوه بر نقش آفرینی آنها در شرکت های مختلف موجب استقلال مالی شان از والدین نیز شده است. با این حساب نسل Z یکی از مهمترین مشتریان پیش روی برندها را شکل می دهند.  بازاریابی برای این نسل در کنار سایر مشتریان باید مد نظر قرار داشته باشد. این...
10 ماه پیش
بدترین اشتباهات بازاریابی دیجیتال
ما اکنون در عصر اینترنت زندگی می کنیم. بسیاری از مردم به جای دیدارهای رو در رو یا تعامل حضوری به دنبال فعالیت در شبکه های اجتماعی هستند. این امر برای بازاریاب ها و برندها نیز جذابیت زیادی به همراه داشته است. درست به همین خاطر بازاریاب ها به طور فزاینده ای در شبکه های اجتماعی و به طور کلی فضای اینترنت حضور پیدا می کنند....
10 ماه پیش
هک های بازاریابی دیجیتال برای سال 2022
ترندهای بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال تغییر است. این امر برای بسیاری از بازاریاب ‏ها شرایط دشواری به منظور تاثیرگذاری بر روی مخطب هدف به همراه داشته است. شناسایی سلیقه مشتریان از یک سو و تلاش برای به روز رسانی تولید محتوا براساس ترندهای برتر کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. اگر شما به عنوان کارآفرین توانای...
11 ماه پیش
استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای صنعت خرده فروشی
امروزه خرده فروشی ها شرایط بسیار ساده تری برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان و بازاریابی دارند. ابزارهای بازاریابی به طور قابل ملاحظه ای در دسترس برندها قرار دارد. این امر امکان جلب نظر مخاطب هدف را به طور محسوسی ساده تر از هر زمان دیگری کرده است. بحران کرونا به عنوان یکی از رویدادهای مهم در عرصه کسب و کار برای بسیاری از...
1 سال پیش
9 مهارت بازاریابی دیجیتال با بیشترین تقاضا در بازار کار
بازاریابی دیجیتال یکی از حوزه های پرکاربرد در دنیای کسب و کار است. امروزه هر برندی نیاز به طراحی کمپین براساس این الگو و همچنین مدیریت تعاملاتش با مشتریان دارد. درست به همین خاطر در هر شرکتی دست کم یک بازاریاب دیجیتال حضور دارد.  نکته جالب درباره بازاریابی دیجیتال امکان ساماندهی این بخش فقط با داشتن یک رایانه و ا...
1 سال پیش
چگونه نتیجه بخشی بازاریابی دیجیتال برندتان را افزایش دهید؟
بازاریابی دیجیتال یکی از محبوب ترین الگوهای بازاریابی در سراسر دنیا محسوب می شود. براساس گزارش استاتیستا، در سال 2020 نزدیک به 13 درصد از درآمد برندهای آمریکایی در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری شده است. این امر به خوبی اهمیت بازاریابی دیجیتال در دنیای کنونی را نشان می دهد.  بازاریاب ها همیشه به دنبال افزایش نتیج...
1 سال پیش
بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای کوچک با ایده های کاربردی
بازاریابی دیجیتال نظر بسیاری از بازاریاب ها در سراسر دنیا را به خودش جلب کرده است. این حوزه فضایی مناسب برای حضور برندهای مختلف و نمایش کیفیت برند و محصولات شان را فراهم آورده است. شاید در این میان کسب و کارهای کوچک بیشترین رضایت را نسبت به استفاده از چنین الگویی داشته باشند. دلیل این امر امکان رقابت با برندهای بزرگ بر...
1 سال پیش
اشتباهات بازاریاب های دیجیتال در تحلیل داده
بازاریاب های حرفه ای هم ممکن است مرتکب خطا شوند. برخی از کارشناس ها و بازاریاب های تازه کار نسبت به بروز اشتباه از سوی بازاریاب های حرفه ای شک و تردید دارند. ماهیت دنیای کسب و کار همیشه همراه با اشتباه و حتی شکست است. اگر شما شکست یا اشتباه از سوی بازاریاب های بزرگ را امری غیرممکن تلقی می کنید، سخت در اشتباه هستید. مهم...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه