دوشنبه, ۵ مهر(۷) ۱۴۰۰ / Mon, 27 Sep(9) 2021 /
           
فرصت امروز
8 ماه پیش
اصول بازاریابی در روزهای کرونایی
امسال جهان عجیب ترین بحران تاریخ را سپری کرده است. درواقع در هیچ زمانی، مشابه ویروس کرونا وجود نداشته و این امر بدون شک وضعیت جدیدی را به وجود آورده که بسیاری از مدیران را به حالت سردرگمی درآورده است. با این حال اگر اکنون اقدامی را انجام ندهید، کسب و کاری که برای ایجاد آن سال ها تلاش کرده اید را طی تنها چند هفته از دست...
1 سال پیش
اصول بازاریابی برای محصولات تازه
رونمایی از یک محصول تازه همیشه همراه با نگرانی‎ های فراوان است. بدون طراحی استراتژی تاثیرگذاری امکان مواجهه با شکست در کمپین های بازاریابی افزایش پیدا می‎ کند. این امر در مورد رونمایی از محصول تازه و بازاریابی برای آن نیز به همین ترتیب است. بازاریابی برای محصولات جدید پیش از ورود رسمی به بازار امر ضروری مح...
1 سال پیش
اصول بازاریابی تعاملی در اینستاگرام
افزایش سطح تعامل برند با مخاطب هدف در اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد. اگرچه این فرآیند نیازمند اختصاص زمان و تلاش بسیار زیادی است، اما در نهایت رابطه ای عمیق و دقیق با مخاطب هدف برای ما به ارمغان خواهد آورد. یکی از چالش های اصلی در زمینه بازاریابی و تعامل با مخاطب در اینستاگرام ضرورت تعیین اهداف واقع گرایانه است. بد...
1 سال پیش
چگونه نظر افراد میانسال را جلب برندمان کنیم؟
اصول بازاریابی برای مخاطب میانسال
جلب نظر مخاطب میانسال از طریق شبکه های اجتماعی تا همین چند سال پیش غیر ممکن به نظر می رسید. در بسیاری از موارد حتی تعامل با آنها از طریق الگوی بازاریابی ایمیلی نیز دشوار بود. خوشبختانه پیشرفت فناوری فاصله میان نسل جوان با نسل میانسال و پا به سن گذاشته را کم کرده است. من در طول دوران فعالیت به عنوان کارآفرین و کارشناس...
1 سال پیش
بررسی 5 کمپین برتر حوزه سلامت و بهداشت
اصول بازاریابی محتوایی در حوزه خدمات درمانی
هنگامی که ما به دنبال بیمه خدمات درمانی یا نهادی برای استفاده از پوشش حوزه سلامت و بهداشت هستیم، هدف اصلی ما یافتن مجموعه ای فراتر از کارشناس های حرفه ای است. مفهوم اعتماد در حوزه سلامت اهمیت بسیار زیادی دارد. مردم بیشتر به دنبال شرکت و مجموعه ای مطمئن هستند. متاسفانه اتفاق های ناخوشایند زیادی در طول چند سال اخیر در حو...
2 سال پیش
اصول بازاریابی احساسی / برندها چگونه با استفاده از احساسات مردم را ترغیب به خرید می کنند؟
به طور معمول تبلیغاتی که مردم را وادار به خرید محصولی خاص می کند، در یک واژه خاص تعریف می شوند: احساساتی. این امر نباید جای چندان تعجبی داشته باشد. براساس مطالعات مختلف مردم بر روی احساسات، به جای اطلاعات، برای اخذ تصمیم های مختلف تکیه دارند. بر همین اساس تأثیرهای احساسی تبلیغات بر روی مخاطب بسیار قوی تر از الگوهای تأ...
2 سال پیش
اصول بازاریابی محتوایی در توییتر
برای بازاریاب های محتوایی، توییتر یک چالش منحصر به فرد است. به عنوان بازاریاب همه ما عاشق تولید محتوا هستیم. با این حال پلتفرم توییتر فقط امکان بارگذاری شمار محدودی از محتوا در بازه های زمانی مشخص را می دهد. حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است. صرف نظر از محدودیت 140 کاراکتری برای هر توییت، توییتر حال و هوا...
3 سال پیش
چگونه با واتس اپ کسب وکارمان را متحول کنیم / اصول بازاریابی حرفه ای در واتس اپ
به قلم: ریک مازرِیو هنگامی که در مورد شبکه های اجتماعی فکر می کنیم، گزینه هایی نظیر فیس بوک و توییتر پیش از دیگران به ذهن مان خطور می کند. با این حال در زمینه جذب کاربران این شبکه های مجازی موبایل محور هستند که بازار را در دست دارند. برهمین اساس استفاده از چنین پلتفرم هایی برای بازاریابی انتخاب منطقی تری محسوب می شود....
3 سال پیش
همه آنچه بازاریاب های شبکه های اجتماعی باید در مورد نسل جدید بدانند / اصول بازاریابی برای نسل جوان
   به قلم: کیتی سِهیل تا همین چند سال پیش نسل جوان از نظر بازاریاب ها چندان اهمیتی نداشت. در واقع بسیاری از نوجوان های چند دهه پیش از نظر توانایی خرید گزینه های جذابی برای کمپین های بازایابی محسوب نمی شدند. با این حال براساس پیش بینی ها نوجوانان اکنون 25.9 درصد جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند. اگر به این...
3 سال پیش
اصول بازاریابی مدرن: بازاریابی به سبک هاروارد بیزینس
ضرورت استفاده از شیوه های علمی در بازاریابی و به کارگیری روش های تحلیل نظام مند بسیاری از فرصت های شغلی سنتی در حوزه بازاریابی را در معرض خطر قرار داده است. این بدان معناست که به زودی شاهد انقراض بسیاری از شیوه های بازاریابی سنتی و تغییر و تحولات جاری این حوزه خواهیم بود. با این حال خبر خوب برای اهالی بازاریابی ظهور فر...
3 سال پیش
اصول بازاریابی اینترنتی : 10 اصل طلایی برای موفقیت
بازاریابی آنلاین توفانی در جهان به پا کرده است و برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی باید اصول و مبانی آن را دانست. در این نوشتار اصول بازاریابی اینترنتی را به نقل از بازده، مرور می کنیم. ۱- محتوا پادشاه است امروزه تمام متخصصان حوزه بازاریابی اینترنتی بر این موضوع توافق دارند که نوشتن محتوای خوب و کامل و کاربرپسند...
5 سال پیش
اصول بازاریابی برند ها برای روز پدر در گفت‌ وگو با دکتر کامبیز حیدرزاده / فصل خرید های تکانشی !
نزدیک روز پدر که می‌شود پیامک‌هایی مبنی بر سکه شدن کار و کاسبی تولیدی‌های جوراب دست به دست می‌شود! اما اگر شوخی را کنار بگذاریم، بازه نزدیک به روز پدر فرصت مناسبی برای بسیاری از کسب‌وکارها به‌ویژه آنهایی است که محصول‌شان مرتبط با آقایان است. ضمن اینکه ارزش‌های فرهنگی و هنجارهای ا...
5 سال پیش
بررسی اصول بازاریابی سیاسی در گفت‌ و‌ گو با دکتر بهرام خیری / فروش رأی در بازار داغ سیاست
هنگامی‌که نام یکی از سیاستمداران ایرانی به میان می‌آید ناخودآگاه تصویری از آن سیاستمدار در ذهن مخاطبان ایرانی شکل می‌گیرد. ممکن است برخی به نیکی و برخی دیگر به بدی یا کاریزماتیک بودن از یک سیاستمدار یاد کنند، اما آنچه اهمیت دارد این است که ایجاد تصویری مناسب از سیاستمداران طی فرآیندی در بازاریابی سیاسی و...
5 سال پیش
بایدها و نبایدهای اصول بازاریابی در شبکه اجتماعی پرطرفدار / چگونه اینستاگرام بازاریابی شما را متحول می‌کند
با آغاز فعالیت اینستاگرام در سال2010 این امکان برای برندها و صاحبان مشاغل فراهم شد تا با مردم ارتباط برقرار کنند و از طریق انتشار تصاویر و عکس، داستان برند خود را تعریف کنند. آمار گرفته شده حاکی از آن است که نیمی از کاربران روزانه به‌صورت میانگین 21 دقیقه را در اینستاگرام صرف می‌کنند. برندهای معتبر سریعا متوج...
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه