پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

برای درک این موضوع که وب سایت شما ابزار مناسبی برای کسب وکار است یا خیر، نیازی به یک متخصص ندارید. معیارهای استانداردی مانند کارآمدی وب سایت، اطلاعات ارائه شده، ارتباط سریع و فراخوان های مقبول تنها تعدادی از ویژگی هایی هستند که باید در وب سایت خود به دنبال آنها باشید.

اگر علاقه دارید سریعاً از این موضوع که آیا وب سایت شرکت تان در بهترین وضعیت ممکن است یا خیر مطلع شوید، طبق این پنج استاندارد آن را ارزیابی کنید تا مشخص شود آیا این وب سایت برای کسب و کار شما یک مانع است و یا موجب بهبود و توسعه.

ارزیابی وب سایت کسب و کار

1- آیا وب سایت شما، کارآمدی پایه و موردانتظار را فراهم می کند؟

نام کسب و کار خود را در گوگل جست وجو کنید. آیا آنچه مشاهده می کنید انتظارات شما را از کسب و کارهایی که روزانه جست وجوی شان می کنید برآورده می سازد؟ محبوب ترین روشی که با آن کاربران، فروشندگان جدیدی پیدا می کنند جست وجوی آنلاین است و زمانی که شرکت شما را می یابند، بالطبع اولین موردی که به چشم شان می خورد وب سایت شماست. وب سایت خود را بر روی تلفن همراه باز کنید. چگونه به نظر می رسد؟ آیا می توانید اطلاعات کلیدی و عناصر جذب کننده مانند شماره تلفن ها را در آن ببینید و به آنها دسترسی داشته باشید؟ یکی از دلایل عمده ای که مشتریان از یک سایت خارج می شوند این است که به شیوه کاربردی عمل نمی کند. طبق گفته جِی ماجیتا (Jay Majitha)، 56درصد جست وجوها در گوگل به منظور بررسی اجناس، از طریق تلفن همراه صورت می گیرد. اگر سایت شما سازگار با موبایل نیست، به احتمال زیاد نیمی از مشتریان جدیدتان را از دست خواهید داد. برخی از مزایای دیگر سایت های سازگار با موبایل عبارتند از:

• زمان بارگذاری سریع تر در موبایل مشتری؛

• افزایش میانگین زمان صرف شده در سایت؛

• بهبود بهینگی در موتور جست وجوی موبایل؛

• تراکنش های فروش سریع با استفاده از لینک های کلیک برای تماس و فرم هایی با کاربرد آسان؛

• برتری بر رقبا.

مطلب مرتبط: راهکارهایی برای غلبه بر ترس و رنج مالکیت کسب و کار

از مشتریان بزرگ تجهیزات در سال 2017 دریافتیم که:

• 48درصد مشتریان از جست وجوی واقعی حاصل می شوند؛

• 50درصد(این میزان سالانه در حال رشد است) مشتریان از تلفن های همراه هوشمند یا تبلت استفاده می کنند؛

• از ژانویه 2017 تا ژانویه 2018، مشتریان رشد 10درصدی در ترافیک تلفن همراه را مشاهده کرده اند.

ارزیابی وب سایت کسب و کار

2- شما چه می کنید؟

آیا هنگامی که خریداران به وب سایت شما مراجعه می کنند، اولویت اول کسب و کارتان بدون نیاز به اسکرول کردن مشتری واضح و پیداست؟ آیا آنها می توانند با یک کلیک، تجهیزات شما را پیدا کنند؟ نیاز است مشتریان سریعاً از خدمات شما و آنچه ارائه می دهید آگاه شوند. شما نیاز به یک سازماندهی واضح از انبار خود دارید -به همراه بررسی ها و تصاویر متعدد- و باید یافتن این موارد را در سایت خود برای مشتریان بسیار آسان سازید. براساس جست وجوهای اخیر گوگل، به هنگام بررسی سایت خود این موارد را در نظر داشته باشید:

• 43درصد سایت های تجاری تجارت به تجارت یا فضای کمی برای ثبت بررسی توسط مشتریان دارند و یا این امکان را به صورت کلی ندارند؛

• 87درصد کاربران به دلیل عدم وجود توضیح محصول یا توضیح ضعیف آن، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره یک محصول از سایت خارج می شوند؛

• طبق گفته مجله Adweek، شما 8 ثانیه فرصت دارید تا توجه مشتریان خود را پیش از اینکه از سایت تان خارج شوند، جلب کنید.

ارزیابی وب سایت کسب و کار

اطلاعات مفید درباره محصول، بررسی های پیش رو، و یک انبار به خوبی سازمان دهی شده به تبدیل وب سایت شما به یک ابزار فروش قدرتمند کمک می کنند. زمانی که مشتریان و مشتریان احتمالی در وب سایت شما جست وجو می کنند، امکان فیلتر کردن، مقایسه و به اشتراک گذاری انبارتان را برای آنها فراهم کنید.

3- شما کسب و کارتان را در چه مکانی پیش می برید؟

اگر مناطق به خصوصی برای تولیدکنندگان اصلی دارید، مکان تان یکی از بزرگترین دارایی های شماست. اطمینان حاصل کنید مشتریان احتمالی شما -و گوگل- می توانند دریابند که کسب و کارتان را در چه محلی انجام می دهید. برای چنین عملکردی نیاز دارید که نشانه ها و اشارات واضحی که برای افراد و روبات ها صادق است را فراهم کنید. این اقدام به معنای ایجاد صفحات موقعیت مکانی به خوبی سازمان دهی شده، اطلاعات تماس برای هر موقعیت مکانی با دسترسی آسان، به همراه جزییاتی از قبیل موارد ذیل است:

• نزدیک ترین مکان کسب و کار؛

• پیشنهادات ارائه شده در هر مکان؛

• تولیدکنندگان نمایش داده شده براساس موقعیت مکانی -مخصوصاً اگر تنوعی در کار خود دارید.

برای رشد لیدهای تیم فروش خود و همچنین بهبود تجربه مشتری، فراهم کردن پاسخ هایی برای سؤالات بالا بسیار حائز اهمیت است. اگر مشتری تمام اطلاعات مورد نیاز را در دست داشته باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که با تیم شما تماس برقرار کند.

4- آیا سایت شما قابلیت تبدیل پذیری دارد؟

برای تبدیل وب سایت تان به بهترین ابزار فروش ممکن، فراهم کردن فراخوان سازگار با تبدیل برای مشتریان ضروری است. یک سایت تولیدکننده لید هوشمند باید دربرگیرنده موارد زیر باشد:

• گزینه های فراخوان واضح به صورت عینی مانند تلفن، ایمیل و گفت وگو؛

• دکمه های کلیک برای تماس به منظور برقراری ارتباط آنی؛

• روش های برقراری ارتباط راحت و بهینه برای برقراری ارتباطاتی با ضرورت کمتر.

ارزیابی وب سایت کسب و کار

ابزارهای تبدیل باید به حد کافی ساده باشند تا واکنش آنی مشتری گیج شدن، فراهم کردن فرمی ناکامل و یا ترک کردن سایت شما نباشد. چند زمینه واقعاً موردنیاز است؟ آیا می توانید تعداد زمینه های ارتباط اولیه را کاهش دهید و در مراحل بعد جزییات بیشتری به دست آورید؟

مطلب مرتبط: تاثیر ارزیابی عملکرد بر عمر کسب‌ و کار

5- آیا سایت شما ابزار فروش در اختیار دارد؟

به سایت تان نگاه کنید و از خود بپرسید آیا جست وجو و فیلتر کردن در انبار شما کار آسانی است؟ آیا می توانید ویژگی های میان دو، سه، یا تعداد بیشتری از محصولات را مقایسه کنید؟ آیا انبار شما فراخوان های مناسب را دارد؟ آیا مشتریان می توانند به راحتی اطلاعات محصول را با حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند؟ آیا دلیلی وجود دارد که افراد مجدداً ماه دیگر به سایت شما مراجعه کنند؟ اگر به هر کدام از این سؤالات پاسخ منفی دادید، از حداکثر توان سایت خود به عنوان یک ابزار تولید لید استفاده نکرده اید.

شما به سازماندهی واضح انبار خود -به همراه بررسی ها و تصاویر متعدد- نیاز دارید و باید یافتن آنها را برای خریداران بسیار راحت و آسان سازید. با ایجاد تجربه ای آسان و بی زحمت برای مشتریان بالقوه، به وسیله فراهم کردن اطلاعات دقیق و مرتبط با محصولات و خدمات، اعتماد و وفاداری مصرف کننده را جلب می کنید و فرآیند تبدیل را آسان می سازید.

آیا در این فکر هستید که سایت شما از نظر یک فرد خارجی یا متخصص آنلاین چگونه به نظر می آید؟ بگذارید Adpearance این موضوع را برای شما بررسی کند. با تحلیل و بررسی دیجیتال، ما وب سایت شما را سر و سامان می دهیم و حضور اینترنتی تان را طبق 5 گام ذکرشده در بالا ارزیابی می کنیم. همین حالا درخواست یک بررسی 5 ستاره از سایت تان را بدهید!

منبع : adpearance
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VDy12hB5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه