یکشنبه, ۲۳ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Sun, 14 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز
کیوسک

اپل و گوگل، با ارزش‌ترین برند‌ها

9 سال پیش ( 1394/7/14 )
 

اپل و گوگل بار دیگر رده‌های اول و دوم باارزش‌ترین برندهای جهان را از آن خود کردند. در رد‌ه‌بندی بهترین برند‌های جهان در سال ۲۰۱۵ همچنان غول‌های فناوری بیشترین سهم را در رده‌های بالا داشتند. امسال نیز برند اپل با افزایش ۴۳‌درصدی به ارزش ۱۷۰‌میلیارد دلار رسیده است و همچنان لقب باارزش‌ترین برند جهان را با خود به یدک می‌کشد. برند گوگل نیز با افزایش ۱۲‌درصدی به ارزش ۱۲۰‌میلیارد دلار رسیده و جایگاه دوم را برای سومین سال پیاپی تصاحب کرده است. تخمین ارزش یک شرکت براساس عملکرد مالی، قدرت نفوذ برند در خرید مشتری‌ها و توانایی آن در قیمت‌گذاری بالا انجام می‌شود.

مایکروسافت توانسته است جایگاه آی‌بی‌ام در رده چهارم را از آن خود کند. همچنین سامسونگ همانند سال گذشته در رده هفتم قرار گرفته و آمازون نیز با صعود پنج پله‌ای در رده دهم قرار گرفته است. سایر‌ برند‌های موجود در ۱۰ جایگاه اول این لیست عبارتند از: کوکاکولا، تویوتا، جنرال الکتریک و مک‌دونالد.

لنوو یکی از شرکت‌های تازه‌وارد به این لیست است و با قرارگیری در جایگاه صدم در انتهای این رده‌بندی قرار دارد. پِی‌پَل نیز برای نخستین‌بار با تصاحب رده ۹۷ در بین شرکت‌های حاضر در این رده‌بندی قرار گرفته است. برند‌های نینتندو و نوکیا نیز با افت زیاد ارزش روبه‌رو شده‌اند و دیگر جایی در این لیست ندارند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ACLWf7gU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه