یك خرده فروش لباسهای ورزشی به نام Rip Curl تنوعی گسترده از لباسهای ورزشی بسیار رنگارنگ را به مشتریان خود ارائه میدهد، اما بدبختانه افراد نابینا نمیتوانند از این رنگها لذت ببرند. به همین دلیل تصمیم گرفته که تعدادی برچسبهای منحصربهفرد با خط بریل را مورد استفاده قرار بدهد که رنگ هر لباس را برای فرد توضیح می دهند.
اما كار در همین جا پایان نمییابد! این برچسب را میتوان داخل لباس دوخت، بنابراین افراد نابینا همیشه میدانند كه لباسی كه میپوشند چه رنگی ا ست.
صنعت: مد و پوشاك
نوع رسانه: Ambient (محیطی)
دستاندركاران:
آژانس تبلیغاتی: Havas Worldwide، ورشو
كشو ر: لهستان
مدیر ارشد خلاقیت: وجسیچ داجیل