- گاهی یک کمپین تبلیغاتی که کلی برایش هزینه کرده ایم و انتظار داریم شرکت را نجات دهد، شکست می خورد و تمام نقشه های مان را به باد می دهد.
- گاهی علاقه ای به تبلیغ کردن نداریم و فکر می کنیم تبلیغات تنها پول دور ریختن است و از خطری که در کمین ماست بی اطلاعیم.
- برخی اوقات با خود می اندیشیم که در بحران های اقتصادی، حذف تبلیغات به عنوان یک سرفصل هزینه امری عادی و الزامی است.
- گاهی متوجه می شویم که کمپین تبلیغاتی طراحی شده برای شرکت مان تقلیدی از نمونه خارجی است.
- بودجه بندی مربوط به برنامه های تبلیغاتی مان را نمی دانیم و بین قیمت های ارائه شده توسط آژانس های مختلف سردرگم می شویم.
- اینکه شاید به صورت دقیق و شفاف انتظارات مان از تبلیغات را نمی دانیم.
و چندین مسئله و مورد مشابه دیگر
در مدرسه کسب و کار بن ژیوار، دوباره کنار هم جمع خواهیم شد تا مسائل یادشده و دیگر موضوعات مرتبط با آسیب های تبلیغات را در قالب دومین سمینار آسیب شناسی تبلیغات در ایران مرور کنیم. در ضمن به شرکت کنندگان، گواهی گذر مهارت از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور اعطا خواهد شد.
سخنران: علیجاه شهربانویی
تاریخ سمینار: روز سه شنبه ۱۲ مرداد، ۱۳۹۵ ساعت ۳ بعد از ظهر
مکان: سالن همایش های مجتمع آموزشی بن ژیوار (خیابان پاسداران - ابتدای خیابان دولت - پلاک ۱۲ - طبقه دوم)، شماره تماس: ۲۲۷۹۱۴۵۴ - ۲۲۷۹۲۵۹۷ (مسئول ثبت نام: آقای محمودی)