پنجشنبه, ۲۷ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Thu, 18 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

- گاهی یک کمپین تبلیغاتی که کلی برایش هزینه کرده ایم و انتظار داریم شرکت را نجات دهد، شکست می خورد و تمام نقشه های مان را به باد می دهد.

- گاهی علاقه ای به تبلیغ کردن نداریم و فکر می کنیم تبلیغات تنها پول دور ریختن است و از خطری که در کمین ماست بی اطلاعیم.

- برخی اوقات با خود می اندیشیم که در بحران های اقتصادی، حذف تبلیغات به عنوان یک سرفصل هزینه امری عادی و الزامی است.

- گاهی متوجه می شویم که کمپین تبلیغاتی طراحی شده برای شرکت مان تقلیدی از نمونه خارجی است.

- بودجه بندی مربوط به برنامه های تبلیغاتی مان را نمی دانیم و بین قیمت های ارائه شده توسط آژانس های مختلف سردرگم می شویم.

- اینکه شاید به صورت دقیق و شفاف انتظارات مان از تبلیغات را نمی دانیم.

و چندین مسئله و مورد مشابه دیگر

در مدرسه کسب و کار بن ژیوار، دوباره کنار هم جمع خواهیم شد تا مسائل یادشده و دیگر موضوعات مرتبط با آسیب های تبلیغات را در قالب دومین سمینار آسیب شناسی تبلیغات در ایران مرور کنیم. در ضمن به شرکت کنندگان، گواهی گذر مهارت از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور اعطا خواهد شد.

سخنران: علیجاه شهربانویی

تاریخ سمینار: روز سه شنبه ۱۲ مرداد، ۱۳۹۵ ساعت ۳ بعد از ظهر

مکان: سالن همایش های مجتمع آموزشی بن ژیوار (خیابان پاسداران - ابتدای خیابان دولت - پلاک ۱۲ - طبقه دوم)، شماره تماس: ۲۲۷۹۱۴۵۴ - ۲۲۷۹۲۵۹۷ (مسئول ثبت نام: آقای محمودی)

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZDaC6AVz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه