جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

دارا خسروشاهی در مصاحبه با رسانه ها گفت که در مقایسه با بازه های زمانی گذشته، اوبر بیشترین خسارت در تاریخ فعالیت خود را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ دیده است.

گزارش ها نشان می دهد که شرکت اوبر در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۹ خسارتی بالغ بر ۹/۲ میلیارد دلار را تجربه کرده است. دارا خسروشاهی، مدیرعامل و موسس اوبر در پاسخ به رسانه ها گفت که این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ درآمدی بالغ بر ۵۴/۳ میلیارد دلار داشت که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۹ از افت ۹/۲ میلیارد دلاری رنج می برد.

به گزارش زومیت، مدیرعامل اوبر توضیح می دهد که کل بهای رزرو ناخالص بخش کسب و کار تاکسی اینترنتی اوبر با افت ۳درصدی همراه بوده است، اما بخش سفارش غذا یا اوبر ایتز (Uber Eats) نسبت به سال گذشته به لطف افزایش سفارشات از رشد ۵۴درصدی بهره می برد.

کسب و کارهایی شبیه به اوبر به صورت مستقیم از مشتریان درآمدزایی نمی کنند؛ بلکه رابطی میان کاربران و سرویس دهندگان هستند و درآمد آنها با سهم داشتن از بخشی از درآمد سرویس دهنده حاصل می شود. محاسبه تمامی مخارج به همراه مالیات و موارد دیگر نیز بهای رزرو ناخالص این دسته از کسب و کارها را تشکیل می دهد.

با شیوع بیماری کرونا به کسب و کارهای مختلفی آسیب وارد شد و بسیاری از مناطق دنیا به صورت خودجوش یا به دستور مقامات محلی به حالت قرنطینه درآمدند. همین امر نیز به کسب و کارهایی مانند اوبر که در زمینه حمل و نقل شهری فعالیت دارد، ضربه سنگینی وارد کرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/T1o4XaSv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه