دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 6 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیریت ارتباط با مشتری، سیستمی است که می‌تواند همه فرآیند مدیریت بازاریابی را در کمترین زمان ممکن برنامه‌ریزی، بودجه‌بندی، اجرا و اندازه‌گیری موفقیت فعالیت‌های بازاریابی را پوشش دهد. از دیگر قابلیت‌هایی که در این سیستم موجود است می‌توان به دسته‌بندی اطلاعات، مدیریت کمپین به‌صورت حرفه‌ای، اطلاع‌رسانی، تحلیل‌های استراتژیک برای افزایش کارایی برنامه‌های بازاریابی، بالا بردن اثربخشی و پیگیری برنامه‌های بازاریابی اشاره کرد.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به شما امکان می‌دهد تا مشتریان را به شیوه‌های نوین و حرفه‌ای هدف‌گیری کنید و همچنین با کمک تحلیلگران قوی این سیستم، داده‌های مشتریان به اطلاعاتی مناسب و قابل برنامه‌ریزی تبدیل ‌‌شوند. به این صورت کسب‌و‌کار شما قادر خواهد بود تا به سرعت به تمایلات و نیازمندی‌های مشتری و فرصت‌های نوظهور بازار واکنش مناسب نشان دهد‌. به سازمان‌ها امکان برنامه‌ریزی تمام فعالیت‌های بازاریابی را از برنامه‌ریزی بودجه گرفته تا نرخ بازگشت سرمایه مورد‌انتظار و اجرای آنها برای بهینه‌سازی فرآیندهای بازاریابی می‌دهد.

این سیستم شما را قادر خواهد ساخت تا مشتریان و مشتریان بالقوه را با معیارهای مختلف دسته‌بندی کرده و دسترسی سریع به دسته‌های مختلف را که همیشه به‌روز هستند داشته باشید. با تقسیم بازار به بخش‌های مختلف، سازمان قادر به ارائه محصولات و خدمات اختصاصی‌تر و در‌نتیجه جذاب‌تر خواهد بود‌. از لیست‌های بازاریابی هوشمند و دینامیک و همچنین امکانات بخش‌بندی مشتریان استفاده کرده و کمپین‌های بازاریابی خود را در کمترین زمان برای بخش خاصی از مشتریان خود اجرا کنید. به این ترتیب خواهید توانست در هر لحظه و حتی خارج از سازمان، گزارش‌های آنلاین از میزان تاثیرگذاری هر کمپین، نرخ پاسخ مشتریان، نرخ بازگشت سرمایه و دیگر شاخص‌های مهم را در اختیار داشته باشید.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در توانمندسازی مدیران بازاریابی برای طراحی، اجرا، هماهنگی و نظارت بر تمام فعالیت‌های تبلیغاتی موثر است و شما را در توانمندسازی رقابت تبلیغاتی هدفمند در تمام کانال‌های ارتباطی یاری می‌رساند و همچنین می‌توانید میزان سودآوری برنامه‌ها، محصولات، مشتریان و شرکای تجاری را کنترل کنید. این سیستم به مدیران و کارشناسان بازاریابی کمک می‌کند با کنترل شاخص‌های بازاریابی، تحلیل‌های استراتژیک کرده و درکی عمیق از میزان عملکرد برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های تبلیغاتی به دست آورند. مدیران و کارشناسان بازاریابی همچنین اطلاعات مورد‌نیاز خود در زمینه فرآیند خرید و ترجیهات مشتریان و همچنین اطلاعات جمعیت‌شناختی را برای بخش‌بندی بازار مناسب به دست می‌آورند.

با درک کامل از نیازمندی‌ها و علاقه‌مندی‌های مشتریان، نیازهای آینده آنها را پیش‌بینی کرده و پیشنهادهای موثر و به‌هنگام را ارائه کنید تا بدین‌وسیله میزان فروش و وفاداری مشتریان را افزایش دهید. شما می‌توانید با یکپارچه‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با کانال‌های ارتباطی، تعامل دوجانبه با مشتریان، مشتریان بالقوه و همکاران تجاری خود برقرار کنید.

با اتصال سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (سی‌آر‌‌ام) به سیستم تلفن، با تماس هر‌یک از مشتریان یا همکاران تجاری با سازمان، پروفایل شخص مربوطه به‌صورت پاپ‌آپ در این سیستم نشان داده می‌شود. بدین‌ترتیب تمام تماس‌ها در تاریخچه مشتری یا همکار تجاری ثبت می‌شود. ضمن آنکه با استفاده از سیستم گردش کار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می‌توان مشتریان خاص را به فرد یا گروه خاصی از همکاران به‌صورت خودکار ارجاع داد. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری امکان ارسال فکس را نیز از طریق سیستم وایپ در اختیار شما می‌گذارد.

از طریق یکپارچه‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به وب‌سایت، هریک از مشتریان و همکاران تجاری می‌توانند یک پروفایل داشته باشند که از آن طریق می‌توانند ارتباط دوجانبه با سازمان داشته و اطلاعات مربوط به خود از جمله قراردادها، خدمات ارائه‌شده، صورتحساب‌ها و... را که حق دسترسی دارند، مشاهده کنند. ضمن آنکه می‌توانند درخواست‌ها و شکایات خود را نیز از طریق وب‌سایت برای شما ارسال کرده و از روند رسیدگی آن آگاه شوند. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری امکان اتصال به پنل پیامک و میل سرور را دارد که از آن طریق شما می‌توانید برای مشتریان، همکاران تجاری و مشتریان بالقوه اطلاع‌رسانی‌های گسترده از طریق ایمیل و پیامک داشته باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Lw5yCxhX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه