جمعه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Fri, 9 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

نشست هم‌اندیشی «اهداف و برنامه عملیاتی بیمه سرمد در سال 1395» با حضور علیرضا هادی، مدیر عامل، محمد تقوی‌نژاد دیلمی، عضو هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و استانی بیمه سرمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد،علیرضا هادی ضمن تشریح اهداف، استراتژی‌ها و برنامه‌های عملیاتی محوری شرکت گفت: بنا به موقعیت شرکت از لحاظ شرایط بیرونی و داخلی، در موقعیت برندسازی و تثبیت نام شرکت در بازار بیمه کشور هستیم.

وی افزود: سمت و سوی برنامه‌های شرکت، بازاریابی و فروش و برنامه‌های زیرساختی است که حول چهار محور «توسعه فروش به‌واسطه بهره‌برداری حداکثری از پرتفوی مستقیم»، «توسعه فروش به‌واسطه تمرکز بر مشتریان بالقوه و بالفعل»، «توسعه فروش به‌واسطه بیمه‌های زندگی» و «برنامه‌های زیرساختی» طراحی شده است که در برندسازی و افزایش سطح کمّی و کیفی شاخص‌های شرکت تاثیر به‌سزایی دارد وهر یک از واحدها می‌توانند در هر محور جایگاه و برنامه‌های مربوط به خود را شناسایی و دنبال کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/B089wbcG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه