سه شنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Tue, 1 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

نشست هم‌اندیشی «اهداف و برنامه عملیاتی بیمه سرمد در سال 1395» با حضور علیرضا هادی، مدیر عامل، محمد تقوی‌نژاد دیلمی، عضو هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و استانی بیمه سرمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد،علیرضا هادی ضمن تشریح اهداف، استراتژی‌ها و برنامه‌های عملیاتی محوری شرکت گفت: بنا به موقعیت شرکت از لحاظ شرایط بیرونی و داخلی، در موقعیت برندسازی و تثبیت نام شرکت در بازار بیمه کشور هستیم.

وی افزود: سمت و سوی برنامه‌های شرکت، بازاریابی و فروش و برنامه‌های زیرساختی است که حول چهار محور «توسعه فروش به‌واسطه بهره‌برداری حداکثری از پرتفوی مستقیم»، «توسعه فروش به‌واسطه تمرکز بر مشتریان بالقوه و بالفعل»، «توسعه فروش به‌واسطه بیمه‌های زندگی» و «برنامه‌های زیرساختی» طراحی شده است که در برندسازی و افزایش سطح کمّی و کیفی شاخص‌های شرکت تاثیر به‌سزایی دارد وهر یک از واحدها می‌توانند در هر محور جایگاه و برنامه‌های مربوط به خود را شناسایی و دنبال کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/B089wbcG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه