نشست هماندیشی «اهداف و برنامه عملیاتی بیمه سرمد در سال 1395» با حضور علیرضا هادی، مدیر عامل، محمد تقوینژاد دیلمی، عضو هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و استانی بیمه سرمد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد،علیرضا هادی ضمن تشریح اهداف، استراتژیها و برنامههای عملیاتی محوری شرکت گفت: بنا به موقعیت شرکت از لحاظ شرایط بیرونی و داخلی، در موقعیت برندسازی و تثبیت نام شرکت در بازار بیمه کشور هستیم.
وی افزود: سمت و سوی برنامههای شرکت، بازاریابی و فروش و برنامههای زیرساختی است که حول چهار محور «توسعه فروش بهواسطه بهرهبرداری حداکثری از پرتفوی مستقیم»، «توسعه فروش بهواسطه تمرکز بر مشتریان بالقوه و بالفعل»، «توسعه فروش بهواسطه بیمههای زندگی» و «برنامههای زیرساختی» طراحی شده است که در برندسازی و افزایش سطح کمّی و کیفی شاخصهای شرکت تاثیر بهسزایی دارد وهر یک از واحدها میتوانند در هر محور جایگاه و برنامههای مربوط به خود را شناسایی و دنبال کنند.