یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مسعود پیمان‌زاده در مورد جزییات برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی IRANIMEX2015 گفت: 110 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی به‌صورت پاویون از کشورهایی آسیایی و اروپایی همچون چین، ترکیه، امارات عربی متحده، نروژ، هند و سنگاپور در فضایی به وسعت بیش از 6 هزار و 500 مترمربع محصولات و توانمندی‌های خود را در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی به نمایش می‌گذارند.وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها نسبت به گذشته علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه هستند، گفت: فضای پس از برجام سبب شده شرکت‌های خارجی به حضور در ایران و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف از خود تمایل نشان دهند.

ویژگی نمایشگاه امسال از نظر وسعت، تعداد شرکت‌کنندگان و سطح بازدید از منحصربه‌فردترین نمایشگاه‌ها خواهد بود. عضو هیات‌مدیره انجمن مهندسی دریایی گفت: همزمان با این رویداد هفتمین نمایشگاه دریایی دوسالانه کیش نیز برگزار می‌شود. شناورهای دریایی به نام ایران همچون جماران و شناور زیرسطحی توسط نیروی دریایی از محصولاتی است که در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ارائه توانمندی‌ها و آخرین دستاوردهای صنایع، تأسیسات و سامانه‌های دریایی و بندری از اهداف برگزاری این نمایشگاه است. ما هم در این کلاف به سرمایه‌گذاران و فعالان صنایع دریایی و حوزه‌های مرتبط پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهند و با حضور در این نمایشگاه‌ها زمینه‌های همکاری با شرکای داخلی و خارجی را فراهم کنند و از حالا برای فرصت‌های پیش‌روی این بخش در پسابرجام برنامه‌‌ریزی کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rjqLt51z
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه