پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Thu, 1 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

خطوط هوایی Kulula در افریقای‌جنوبی به روشی غیر‌عادی به مشتریان و دیگران درباره تغییر خدمات خود اطلاع می‌دهد. با همكاری آژانس تبلیغاتی King James Group،kulula توانست در تعدادی از فرودگاه‌های بین‌المللی افریقای‌جنوبی نمایشی بر‌پا و در همین حین توجه افراد را به سوی سرویس کنترل check-in آنلاین جدید خود با نام selfservice# جلب كند. 

كمپین

در كمپین تبلیغاتی این شرکت، مسافران در فرودگاه‌های بین‌المللی كیپ تاون و O.R.Tambo با تماشای چهره‌های محلی مشهور نظیر سیو انگسی، بازیگر و كمدین و جك پارو، خواننده محلی شگفت‌زده می‌شوند. این چهره های مشهور در وان‌ها و تختخواب‌های موتوردار دراز كشیده‌اند. با برند  Kulula.com، این موقعیت‌های check-in غیر‌منتظره در میان جمعیت در فرودگاه خودنمایی كرده و نشان داده‌اند كه چقدر check-in  با  kulula.com می‌تواند آسان باشد. 

چرا این كمپین نتیجه می‌دهد؟ 

پیشنهاد SelfService# سایت kulula.com چیز جدیدی نیست و بیشتر خطوط هوایی در جهان هم‌اكنون به شكلی دیگر این خدمات را ارائه می‌دهند اما با كمك King James Group، آنها توانسته‌اند با استفاده از ایده‌ای قدیمی آن را به كمپینی جدید و كاملا منحصر‌به‌فرد برای kulula  تبدیل كنند. دلایل موفقیت این كمپین عبارتند از: 

1- غیر‌منتظره بودن: هیچ‌چیز به اندازه دیدن یك مرد مشهور در حال گشت زدن در فرودگاه درون یك وان یا تختخواب موتوردار حین چك كردن پرواز خود غیر‌منتظره نیست. این موضوع وقتی بسیار عجیب به نظر می‌رسد كه بدانیم فرودگاه یك مركز بسیار امنیتی است. این شوك غیر‌منتظره از دیدگاه تبلیغاتی قدرت زیادی دارد. یك اتفاق خارج از عرف توجه همه را به سوی خود جلب كرده و احتمالا در آینده بیشتر به یاد افراد می‌آید. تقارن این عامل شوك با برندینگ آشكار kulula.com، آگاهی از برند را بهبود بخشیده و این كمپین را برنده بازی كرده است. 

2- جالب بودن: مانند غیر‌منتظره بودن، شوری كه كمپین kulula.com در دل‌ها می‌افكند، آن را به شكلی خاص تاثیرگذار كرده است. بیشتر بازاریابان می‌دانند كه خنداندن دیگران، احتمال فروش جنس به آنها را افزایش می‌دهد. ایجاد یك احساس خوشایند در دل افراد ضمن تغییر برداشت آنها از برند، اعتبار شركت را بالا خواهد برد. با سرگرم كردن مسافران از طریق این كمپین، kulula  قادر به بهبود جایگاه خود بوده و مسافران را در آینده به خود علاقه‌مند كرده است. 

چهره‌های معروف

استفاده از چهره‌های معروف در دنیای تبلیغات نوآورانه نیست اما باید برای كسب نتیجه خوب، به شكلی درست انجام شود. با به‌كارگیری چهره‌های مشهور محلی، برای به‌روز كردن یك خط هوایی بومی، kulula.com  دقیقا همان كار را انجام داده است. آوردن یك چهره مشهور به كمپین برخی افراد را هیجان‌زده می‌كند، اما یك كمپین به قدرت این فرد وابسته نبوده و ماهیت خود آن نیز موثر است، اما در برخورد با نسل جوان‌تر، حضور چهره‌های مشهور در این كمپین بر قدرتش می‌افزاید. 

دست‌اندركاران

آژانس تبلیغاتی: 

King James Group، افریقای‌جنوبی

مدیر ارشد خلاقیت: آلیستر كینگ

مدیران اجرایی خلاقیت: دوین كندی، مت راس

نویسنده: رودریك مك كال

مدیران هنری: جاستین اندرستین، گریم بتلز

مدیر كسب‌و‌كار: ملانی دی وینار

شركت تهیه‌كننده: Audio Visual Alchemy 

تهیه‌كننده آژانس: وسلی كولر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tfjSQ9vm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیما
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه