جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
با همکاری شرکت شناسا (از شرکت های گروه مالی پاسارگاد)

بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری جسورانه بازی های رایانه ای شروع به کار کرد

4 سال پیش ( 1398/9/8 )
 

بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری جسورانه در حوزه بازی های رایانه ای با امضای تفاهم نامه ای میان شرکت های شناسا (از شرکت های گروه مالی پاسارگاد)، مبین وان کیش و دیدگاهان نوین در بیست و ششم آبان ماه امسال و با همکاری بنیاد بازی های رایانه ای معرفی شد و آغاز به کار کرد.

به گزارش «فرصت امروز»، این صندوق از نوع صندوق سرمایه گذاری جسورانه است و حوزه فعالیت آن، بازی های یارانه ای، انیمیشن و محتوای دیجیتال است.

شرکت شناسا صندوق سرمایه گذاری جسورانه بازی های رایانه ای

حامد ساجدی، مدیرعامل شرکت شناسا در مراسم انعقاد این تفاهم نامه به اهمیت دنیای مجازی در زندگی روزمره اشاره کرد و گفت: به تصور ما سبک زندگی اهمیت ویژه ای دارد و تغییر روزمره آن متناسب با فناوری های نو همه ما را متأثر می کند. حضور فناوری اطلاعات، فضای مجازی و به تعبیری دنیای مجازی در زندگی روزمره همه مردم، روز به روز در حال تغییر چهره زندگی است.

به گفته ساجدی، به نظر می رسد بازی نمایی پدیده ها و اتفاقات می تواند اهمیت زیادی داشته باشد و البته این امر صرفا حوزه سرگرمی را شامل نمی شود. بلکه بحث ساخت فرهنگ، بازی های جدی و پرکردن اوقات فراغت جامعه را می تواند پوشش دهد.

مدیرعامل شرکت شناسا ادامه داد: بازی ها این فرصت را فراهم می کنند که انسان ها رویاهای خود را زندگی کنند. ایمان داریم که حوزه بازی، حوزه آینده داری است و صرفا نمی توان با گرته برداری و تکرار تجربه های دیگران در آن نقش آفرینی کرد. توانمندی خوبی در میان جوانان خوش فکر و فناورمان داریم که می تواند فرصت های خوبی را برای ما ایجاد کند. فکر می کنیم که این حوزه قابلیت جهانی شدن را دارد و امکان توسعه بازار در ابعاد منطقه ای و فراملی را نیز داراست و ما هم در پی تسریع در این حوزه هستیم.

ساجدی به استارت آپ بازی سازی پاسارگاد (آروند استودیو) اشاره کرد و افزود: ما در مورد سبک زندگی، استارت آپ بازی سازی پاسارگاد (آروند استودیو) را داریم که به بازی سازی و ارائه بازی ها در پلتفرم های هوشمند می پردازد. این تیم به عنوان اولین تیم از ایران در استیشن اف، بزرگ ترین کمپ استارت آپی جهان در فرانسه مورد پذیرش قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شناسا، بازی جوخه آتش (Guns N’ Heroes) که یکی از عناوین در دست تولید در آروند استودیو است و در ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران صاحب یک غزال زرین و دو لوح تقدیر شده بود، به عنوان طرح پیشنهادی برای استیشن اف ارسال شد و در نهایت پس از طی مراحل مختلف و دشوار گزینش، این بازی توانست جواز حضور آروند را در ایستگاه اف کسب کند.

همچنین مدیرعامل شرکت مبین وان کیش نیز در این مراسم به اقدامات ارزشمند شرکت شناسا در حوزه سرمایه گذاری های پرخطر اشاره کرد و گفت: بین بازیگران سرمایه گذار دیجیتال و حوزه بازی های رایانه ای بررسی هایی با نگاه «کارآمد بودن» انجام دادیم و این فرصت سرمایه گذاری را در مجموعه «شناسا» یافتیم که یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر قدیمی است و کارنامه درخشانی در سرمایه گذاری های خود دارد. این مجموعه در حوزه بازی های رایانه ای هم سرمایه گذاری های خوبی داشته و در برخی از آنها موفقیت های بین المللی هم کسب کرده است.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0YMhDxlr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه