چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تبلیغ کسب‌ و‌ کار نوپا

9 سال پیش ( 1393/9/1 )
پدیدآورنده : منیژه صادقی  

تبلیغات در حقیقت پیام‌هایی هستند كه برای ارسال آنها به شما به‌عنوان مشتری، از سوی صاحبان كسب‌و‌كار هزینه‌ای پرداخت شده است تا بتوانید این پیام را از طریق رسانه‌ها دریافت كنید.

درواقع صاحبان كسب‌و‌كار از این طریق تلاش می‌كنند تا مشتریان خود را متقاعد كنند كه نام تجاری آنها از كیفیت لازم برخوردار است و قابلیت آن را دارد تا در ذهن آنها باقی بماند. آنها می‌خواهند با گسترش این نگرش مطلوب در ذهن مشتریان‌شان در نهایت به هدف خود كه فروش محصولات‌شان است، برسند. كسب‌و‌كارهای كوچك و نوپا اغلب بودجه محدودی در شروع كار خود در اختیار دارند و نمی‌توانند هزینه‌های سنگینی را برای تبلیغات كسب‌و‌كار خود متحمل شوند اما این هزینه‌های سنگین را هم به دلیل تاثیرات مثبتی كه در پی دارد می‌پذیرند. 

آگاه‌سازی مخاطبان

گام اولی كه باید در مسیر تبلیغات برای كسب‌و‌كار نوپای خود بردارید این است كه حضور خود را به دیگران اعلام كنید تا آنها در قدم اول نسبت به وجود شما آگاه شوند. اصلا مهم نیست كه شما چه محصولات خوبی دارید یا چقدر خوب می‌توانید خدماتی را به مشتریان‌تان ارائه دهید. اگر هیچ كسی نداند كه شما وجود دارید، چیزی هم نمی‌توانید به آنها بفروشید. 

این كار تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر كسب‌و‌كار شما می‌گذارد و در حقیقت حركت قدم به قدم و آهسته به سوی هدف باعث می‌شود تا بتوانید به مرور مشتریان‌تان را با خودتان آشناتر كنید و به این وسیله با جلب اعتماد آنها می‌توانید نام تجاری خود را بسیار عمیق‌تر در ذهن آنان حك كنید. 

با نام تجاری خود در ذهن‌ها نفوذ كنید

معمولا صاحبان كسب‌و‌كارها علاقه‌مند هستند كه به سرعت در ذهن‌ و قلب مشتریان خود نفوذ كنند و فورا هم به فروش مطلوبی كه در ذهن دارند، برسند. یكی از راه‌هایی كه سرعت به هدف رسیدن شما را در تبلیغات افزایش می‌دهد، ارائه كردن آمار فروش شما در تبلیغات‌تان است. تبلیغات تلویزیونی و رادیویی می‌توانند به خوبی این پیام را برای شما منتقل كنند. اما در تبلیغات مكتوب، همچون تبلیغاتی كه در مجلات و روزنامه‌ها انجام می‌شود شما می‌توانید كوپن‌های تخفیف را هم با تبلیغات خود همراه كنید و به این وسیله مشتریان بیشتری را به سمت كسب‌و‌كار و خدمات خود جلب كنید. 

در كسب‌و‌كارهای نوپا معمولا تبلیغات از یك سو به وسیله‌ای تبدیل می‌شود تا صاحبان كسب‌و‌كار بتوانند به یك میزان مشخص از مشتریان برسند اما این استفاده از تبلیغات گاه به این سمت می‌رود كه آنان به تبلیغات به چشم یك جریان درآمدزا در جهت پیشبرد مستقیم فروش هم نگاه می‌كنند. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Jt8VPwev
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه