وزیر نیرو از صدور قبوض پیامکی برای مشترکان آب و برق تا پایان فعالیت دولت یازدهم خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح دسترسی مشترکان به اطلاعات مصرف خود از طریق تلفن همراه است. به گزارش مهر، حمید چیت چیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح های جدید فرهنگ سازی در مصرف آب و برق توسط مشترکان، گفت: تا پایان فعالیت دولت یازدهم مشترکان باید بتوانند از طریق تلفن همراه به تمام اطلاعات خود در مورد خدمات آب و برق دسترسی داشته باشند.

وزیر نیرو با اعلام اینکه به روزرسانی اطلاعات در وب سایت ها و ارائه اطلاعات خدمات آب و برق بسیار مهم است و تا یک سال باقیمانده عمر دولت یازدهم باید دسترسی به اطلاعات مشترکان از طریق تلفن همراه میسر شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح مشترکان می توانند میزان مصرف و سایر نیازهای آب و برق و... را از طریق تلفن همراه داخل خانه های خود محاسبه کنند و به بسیاری از اطلاعات در این زمینه دسترسی داشته باشند.
این عضو کابینه دولت افزود: این کار فراموش نشدنی خواهد بود که در سهولت دسترسی مردم به اطلاعات صنعت آب و برق، از دولت یازدهم در کشور به یادگار باقی خواهد ماند. وزیر نیرو با اشاره به خدمات وزارت نیرو که به صورت شبانه روزی و بدون لحظه ای توقف در طول سال به مشترکان سراسر کشور ارائه می شود، اظهار داشت: شاید سه یا چهار سال قبل مردم کشور ما اطلاعات بسیار اندکی در زمینه بحران آب داشتند اما امروزه روی موضوع آب حساسیت در سطح بسیار وسیعی در جامعه ایجاد شده است.
وی ادامه داد: اگر بتوانیم مردم را متقاعد کنیم به بخش تخصصی آب ایمان بیاورند که آب محدود است و باید درست مصرف شود و این مهم را در رفتار خود منعکس کنند، موفقیت بزرگی برای ملت ما است که اثرات دامنه دار برای نسل های آینده خواهد داشت.
https://alcaldiasancristobal.gob.ve/
https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/
https://collegiogeometri.mb.it/