چهارشنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۰ / Wed, 28 Jul(7) 2021 /
           
فرصت امروز


تبلیغات محیطی علاوه بر اینکه به یک جامعه یا محله طراوت و چالاکی می‌بخشد، در ایجاد دیدگاه همکاری میان مقامات محلی و نیز کمک به کسب‌و‌کارها برای رساندن پیام‌های خود به عموم نیز موثر است. یکی از موثرترین اشکال تبلیغات محیطی، کمپین تبلیغاتی بنر خیابانی است؛ رویکردی مقرون به صرفه و دارای تاثیر بصری بالا برای جلب علاقه عموم و توسعه کسب‌و‌کار شما. البته استفاده از آن برای برخی کسب‌و‌کارها محدودیت‌هایی دارد.

 

کسب مجوز‌های بنر بسته به مقررات منطقه‌ای از شهر به شهر متفاوت است، در نتیجه پیش از استفاده از کمپین‌های بنر باید از مقامات محلی خود در رابطه با نوع و شرایط مجوز دریافتی‌شان اطلاعات کسب کنید.


برای ایجاد یک بنر باید ابتدا در مورد مفهوم طرح و اندازه مناسب آن تصمیم گرفت. بنرها می‌توانند در انواع مختلف افقی، عمودی، پارچه‌ای، توری، چراغ‌دار و غیره ساخته شوند. پیش از تعیین اندازه بنر، محل نصب آن را به دقت تعیین و بررسی کرده و همچنین جنس و روش اتصال آن را نیز تعیین کنید. برخی از انواع مختلف بنرها عبارتند از:

بنرهای رویدادهای اجتماعی
رویدادهای اجتماعی گسترده تقریبا همیشه برای آگهی خیابانی مناسب هستند. البته این حوادث، نیازمند حامیان مالی یا اسپانسرهایی هستند که از آنها پشتیبانی کنند، اما یک بنر و یک طرح تکراری به تنهایی به کسب‌و‌کار اسپانسر آن کمکی نمی‌کند، بلکه آنها باید به دنبال چندین طرح روی بنرهایی متعدد باشند تا نام آنها از این روش در میان مردم آن جامعه گسترده شود.



بنرهای سازمان‌های فرهنگی
سازمان‌های فرهنگی غیر‌انتفاعی مانند تئاتر، ارکستر و گالری‌های هنری نیز عضوی از کسب‌و‌کارهای جامعه هستند که گروه‌های زیادی برای حمایت از آنها اعلام آمادگی می‌کنند. این سازمان‌ها می‌توانند از بنرها برای اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌ها یا نمایشگاه‌های آینده خود استفاده کنند و پیام‌های فرهنگی خود را به گوش عموم برسانند.



بنرهای کسب‌و‌کار محله‌ای
بنرها به طور کلی به جلب علاقه رهگذران منجر می‌شوند و به صاحبان کسب‌و‌کارها، به‌ویژه کسب‌و‌کارهای محلی فرصت بیشتری را برای جذب برخی از عابران به مغازه‌های خود می‌دهند. این بنرها برای معرفی محصولات مغازه‌ها ساخته نمی‌شوند، بلکه هدف اصلی آنها ایجاد آگاهی در مورد تجربه کسب‌و‌کار در آن محله و جذب عابران برای عبور از آن خیابان با عکس‌های رنگارنگ و طرح‌های دلربا است.



بنر روی ساختمان‌ها
بنر‌ها را می‌توان روی ساختمان‌ها نیز آویزان کرد. این بنرها که باید رنگارنگ و گیرا باشند، به سادگی می‌توانند کسب‌و‌کار را در شهر تبلیغ کنند یا پیام آنها را به عموم برسانند.
هنگامی که می‌خواهید برای آگهی خود طراح انتخاب کنید، همیشه نمونه کارهای گزینه‌های مورد‌نظرتان را از نزدیک بررسی کنید. برخی از شرکت‌های طراحی مختص تولید انواعی از آگهی‌های تبلیغاتی تخصصی هستند و برخی دیگر از آنها اغلب به مشتریان خود گزینه‌های بیشتر و منعطف‌تری ارائه می‌دهند.

سرمایه‌گذاری در آگهی‌های تبلیغاتی یکی از بهترین راه‌ها برای حصول اطمینان از بازاریابی مناسب در هر کسب‌و‌کاری است. کیفیت مواد، اصالت گرافیک و نوع چاپ، همگی درمیزان موفقیت استفاده از این روش ایفای نقش می‌کنند. با انتخاب شرکتی مناسب و قابل اعتماد برای این منظور، اجرای بی‌نقص و کارآمد این شیوه را در توسعه کسب‌و‌کار خود تضمین کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IdcFTUSm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه