جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو از مشخص شدن قیمت «هایماS7» خبر داد و گفت: این محصول به زودی به بازار عرضه می‌شود. به گزارش ایكوپرس، مصطفی خان کرمی گفت: «هایماS7» در دو مدل گیربكس دستی و اتوماتیك تولید و عرضه می‌شود. قیمت تعیین شده برای گیربكس دستی این خودرو 71میلیون و900 هزار تومان و برای محصول اتوماتیك 78میلیون و 900هزار تومان است. وی با اشاره به اینکه خودرو «هایماs7» نسبت به رقبا در بازار از برتری خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: نخستین سری از این محصول که در ایران‌خودرو خراسان تولید شده به زودی وارد بازار مصرف می‌شود.

haima

گفتنی است شرکت هایما که در سال 1992 تأسیس شده است، همواره در مشارکت با شرکت مزدا ژاپن موفق عمل کرده و خودرو S7 حاصل این همکاری است. این خودرو كه روی پلتفرم مزدا CX-7 بنا شده، در خطوط پیشرفته کارخانه ایران‌خودرو خراسان ساخته می‌شود. در طراحی ظاهری این خودرو می‌توانید خطوطی سیال را ببینید که با استفاده از زوایای نه‌چندان تند، نمایی پخته و در عین حال هیجان‌انگیزی ایجاد کرده‌اند. رگه‌هایی از سبک طراحی مزدا شریک تجاری هایما نیز در طراحی این خودرو دیده می‌شود. درون کابین خودرو S7 با تکیه بر مد روز در طراحی کابین و المان‌های مدرن شکل گرفته و کیفیت مواد به کار رفته در کابین یک سر و گردن بالاتر از رقیبان است.

در بالاترین نقطه یک نمایشگر هفت‌اینچی لمسی قرار دارد که اطلاعات مختلفی را برای سرنشینان به نمایش می‌گذارد. همچنین تصاویر دوربین دید عقب و پخش DVD توسط سیستم صوتی نیز در همین نمایشگر قابل مشاهده است. سیستم صوتی خودرو شش بلندگو دارد که می‌توانند به خوبی کابین را پوشش دهند. کابین S7 به چهار ایربگ راننده، سرنشین و جانبی مجهز است. آینه‌های جانبی در این خودرو برقی و مجهز به گرم کن هستند. ضمنا این آینه‌ها به دلیل وسعت دیدی که در اختیار راننده قرار می‌دهند، امکان جا به جایی و پارک کردن خودرو در فضاهای کوچک را مهیا می‌کنند.

آینه وسط نیز در این خودرو می‌تواند هنگام دنده عقب رفتن فاصله خودرو با مانع را برای سرنشینان به نمایش بگذارد. همچنین می‌توانید میزان باد لاستیک‌ها را به کمک سامانه TPMS در همین آینه ببینید. از جمله امکاناتی که S7 را نسبت به دیگر رقیبان متمایز می‌کند، سیستم رهیاب ماهواره‌ای است. به طوری که بسیاری از خودروهای گران‌قیمت بازار نیز فاقد این سیستم هستند، اما در خودرو S7 و چند محصول دیگر ایران خودرومی‌توانید از این امکان با جدید‌ترین نقشه‌ها و مسیرها استفاده کنید.

خودرو S7 مجهز به فرمان برقی است که باعث می‌شود دقت در سرعت‌های مختلف به صورت اتوماتیک تنظیم شود و این مهم ایمنی حرکت به خصوص در سرعت‌های بالا را افزایش می‌دهد. همچنین صندلی ‌راننده به صورت برقی قابل تنظیم است كه این امکان برای راننده در هشت جهت مختلف میسر است. خودرو S7 برای سرنشینان جلو سیستم گرم‌کن صندلی را نیز در نظر گرفته است. سان روف برقی، چراغ‌های LED، روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم ورود بدون كلید یا KeyLess و دکمه استارت (در مدل اتوماتیك)، شیشه‌شوی عقب، کروز کنترل (در مدل اتوماتیك)، ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ كه مجهز به ترمز ضد قفل ABS+EBD هستند، سامانه كمك ترمز BAS، سیستم کنترل کشش TCS و سیستم پایداری ESP از دیگر امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو هستند.

این خودرو با موتور چهار سیلندر مجهز به سامانه باز و بست متغیر سوپاپ‌ها عرضه می‌شود. این موتور چهار سیلندر دارای 16 سوپاپ برای تنفس بهتر است و می‌تواند با رسیدن به دور شش هزار در دقیقه، قدرتی معادل 148 اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد. ضمنا نمودار تست‌های فنی پیشرانه نشان می‌دهد در دور 4500، گشتاوری معادل 180 نیوتن متر زیر پدال گاز قرار می‌گیرد.

خودرو S7 با دو گیربکس پنج سرعته دستی و پنج سرعته اتوماتیك وارد بازار می‌شود. همچنین مدل اتوماتیک دارای رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی بوده و مدل مجهز به گیربکس دستی هم از رینگ‌های 16 اینچی بهره می‌برد. مصرف سوخت ترکیبی مدل دستی 8.1 و مدل اتوماتیك 8. 8 لیتر در 100 کیلومتر نشان می‌دهد كه خودرو S7 در رده خودروهای اقتصادی بازار قرار دارد و استهلاک پایین این خودرو از مهم‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

newspaper

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dHQeiuVl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه