چهارشنبه, ۲۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Wed, 14 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

پیام گیرنده

9 سال پیش ( 1394/5/6 )
 

آیا می‌دانستید بعد از پیام دهنده، دومین عنصر تبلیغ، مخاطب و «پیام‌گیرنده» است، چراکه اگر مخاطبی نباشد كه پیام را دریافت كند تبلیغ و پیام‌رسانی معنی پیدا نخواهد كرد؟ از آن نظر مبلغ به كار تبلیغی دست می‌زند كه می‌خواهد دیگران را شریك افكار و اعتقادات خود سازد وگرنه هیچ انگیزه و عاملی برای اظهار عقیده یا دعوت به مطلب موردنظر وجود نخواهد داشت.

بنابراین بحث از مخاطب و شناخت وی از مسائل مهم در تبلیغ به شمار می‌آید. مخاطب كیست؟ فرد است یا گروه؟ در چه شرایط جغرافیایی زندگی می‌كند؟ در چه مرحله‌ای از رشد فكری و فرهنگی است؟ چه اندازه ظرفیت و زمینه دارد؟ شرایط اجتماعی و افكار عمومی محیط وی چگونه است؟ از نظر روانی به چه چیز گرایش و دلبستگی دارد؟ چگونه می‌توان وی را به پیام توجه داد یا علاقه‌مند ساخت؟ و ده‌ها نكته دیگر از این قبیل در رابطه با پیام‌گیرنده قابل طرح است.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vwlLSFbR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه