یکشنبه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Sun, 6 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

پیام گیرنده

9 سال پیش ( 1394/5/6 )
 

آیا می‌دانستید بعد از پیام دهنده، دومین عنصر تبلیغ، مخاطب و «پیام‌گیرنده» است، چراکه اگر مخاطبی نباشد كه پیام را دریافت كند تبلیغ و پیام‌رسانی معنی پیدا نخواهد كرد؟ از آن نظر مبلغ به كار تبلیغی دست می‌زند كه می‌خواهد دیگران را شریك افكار و اعتقادات خود سازد وگرنه هیچ انگیزه و عاملی برای اظهار عقیده یا دعوت به مطلب موردنظر وجود نخواهد داشت.

بنابراین بحث از مخاطب و شناخت وی از مسائل مهم در تبلیغ به شمار می‌آید. مخاطب كیست؟ فرد است یا گروه؟ در چه شرایط جغرافیایی زندگی می‌كند؟ در چه مرحله‌ای از رشد فكری و فرهنگی است؟ چه اندازه ظرفیت و زمینه دارد؟ شرایط اجتماعی و افكار عمومی محیط وی چگونه است؟ از نظر روانی به چه چیز گرایش و دلبستگی دارد؟ چگونه می‌توان وی را به پیام توجه داد یا علاقه‌مند ساخت؟ و ده‌ها نكته دیگر از این قبیل در رابطه با پیام‌گیرنده قابل طرح است.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vwlLSFbR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه