سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
دستیابی به خدمات بانکی فقط با ورود یک کد دستوری

کدهای USSD خوب را بیشتر بشناسید

3 سال پیش ( 1399/11/21 )

با پیشرفت فناوری ها و ارائه خدمات جدید توسط سرویس دهندگان مختلف در دنیا، انجام خدمات مشتریان شکل جدیدی به خود گرفته است. چند سالی است که به خوبی می توان از تأثیر مثبت خدمات غیرحضوری بهره  برد و تغییرات ایجاد شده را احساس کرد. حالا دیگر انجام بسیاری از امور، آن هم بصورت حضوری معنایی ندارد. انجام حضوری امور منجر به از دست رفتن زمان و انرژی شما خواهد شد. زمانی که شما بتوانید انواع امور مربوط به زندگی شخصی خود را به سادگی و با سرعت بالا انجام دهید، قطعاً دیگر به سمت روش های قدیمی نخواهید رفت.

نیاز به سرعت و امنیت در کسب وکارها در شرایط فعلی روزگار، نیازی جدی و ضروری است. درصد بالایی از کسب وکارهای موفق، خود را همگام با نیاز مشتری جلو می برند. مشتریان و کارفرمایان در این دوره زمانی به دنبال این هستند که نیازشان در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام پذیرد. همین امر باعث شده تا در دهة فعلی شاهد ارائه خدمات جدیدی باشیم، خدماتی که می توانند سرعت را در کنار آسودگی خاطر برای ما به ارمغان بیاورند.

کدهای USSD خوب را بیشتر بشناسید

پیدا شدن کدهای دستوری یا همان کدهای USSD در تغییر نحوه خدمات دهی تأثیر زیادی داشته است. اکنون شما می توانید انواع و اقسام خدمات بانکی، پرداخت قبض و غیره را تنها با شماره گیری کد دستوری در خانه خود انجام دهید. به لطف این فناوری حالا دیگر شما نه نیاز دارید که در صف دریافت خدمات منتظر بمانید، و نه دیگر نگران این باشید که در چه ساعتی از شبانه روز قصد دریافت خدمات را دارید.

اصلی ترین مشخصه کدهای دستوری USSD راحت شدن کار کاربر به حساب می آید. در واقع بعید است فردی تجربه انجام خدمات به کمک کدهای دستوری را بدست آورده باشد و همچنان تصمیم بگیرد که خدمات را بصورت سنتی انجام بدهد.

امنیت بالای سامانه های کد دستوری یکی از ویژگی هایی است که باعث شده تا این سامانه ها به محبوبیت بالایی در دنیا برسند. در واقع مادامی که شما از این کدهای دستوری استفاده می کنید، اگر ارائه دهنده آن سامانه یک مرجع معتبر باشد، خیال شما تا حد بالایی آسوده خواهد بود. وجود امنیت بالا باعث شده است که بسیاری از ارگان های دولتی و بانک ها از این سامانه ها برای ارائه خدمات به مشتریان خود بهره برند.

یکی از سامانه های قوی و قابل اعتماد در ارائه خدمات کدهای دستوری USSD در ایران، آنی بانک پاسارگاد نام دارد. این سامانه با هدف ارتقا خدمات و راحتی حال مشتری راه اندازی شده است. سامانه ای که می توان از آن به عنوان یکی از بهترین سامانه های کدهای دستوری در ایران یاد کرد. این سامانه خدمات جامع و کاملی را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

مشترکین تمام اپراتورهای شبکه تلفن همراه می توانند بصورت کامل از خدمات این سامانه بهره مند شوند. برای استفاده از این سامانه شما صرفا باید  کد  #720* را شماره گیری کنید.

از جمله خدماتی که در سامانه آنی بانک پاسارگاد ( #720*) ارائه شده است می توان به استفاده از خدمات همبانک (رمز دو عاملی اینترنت بانک، مانده حساب، دریافت شناسه شبا و رمز پویای کارت)، خرید انواع شارژ سیم کارت های اعتباری، پرداخت قبض (موبایل، قبوض خدماتی و قبوض جریمه)، خرید بسته های اینترنت، دریافت رمز پویای کارت، دسترسی به نرم افزار و سایت کیپاد، بهره مندی از خدمات آنی رو (پرداخت الکترونیک عوارض بزرگراهی) و پرداخت کمک های خود به مؤسسه های خیریه اشاره نمود.

از این طریق فقط با شماره گیری کد دستوری #720* مجموعه ای از خدمات بانکی را به راحتی در اختیار خواهید داشت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vaaFSlJC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه