شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بانک پاسارگاد در ادامه فعالیت های خود در حوزه ساخت مدرسه و توسعه فضاهای آموزشی کشور، یک باب مدرسه در روستای شیراوند واقع در شهرستان رومشکان استان لرستان احداث کرد.

مدرسه شهید حسن آیت با مشخصات فنی: زیربنای ساختمانی 165 متر مربع،500 متر مربع محوطه و 100 متر دیوار کشی، در روز چهارشنبه مورخ 5خرداد 1400 با حضور دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد، فرماندار شهرستان رومشکان، مسئولان محلی و مديران بانک افتتاح شد.

افتتاح مدرسه 2 کلاسه در روستای شیراوند

دکتر قاسمی در این مراسم یکی از حوزه های اصلی فعالیت های اجتماعی بانک را حمایت از فعالیت های فرهنگی بیان کردند. مدیر عامل بانک پاسارگاد در این خصوص تصریح کرد: بانک پاسارگاد تاکنون 25 مدرسه در استان های کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان، لرستان و گلستان ساخته است و ساخت 11 مدرسه دیگر در استان لرستان را در دستور کار خود دارد.

وی در ادامه به ساخت 17 کتابخانه در استان های اردبیل، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس اشاره فرمودند و کلیه فعالیت های بانک پاسارگاد را در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی بانک دانستند، وی در این خصوص افزود: حتی بخش های اعطای تسهیلات و سرمایه گذاری نیز به دلیل اینکه برای ترفیع حال مردم به لحاظ اقتصادی صورت می پذیرد نوعی مسئولیت اجتماعی است.

وی افزود: بنگاه های اقتصادی باید برای کلیه فعالیت های خود نگاه مسئولیت اجتماعی داشته باشند و از قانون تبعیت کنند چرا که رعایت قوانین و مقررات خود مسئولیتی اجتماعی است.

دکتر قاسمی در ادامه با اشاره به تصمیماتی که در سفر قبلی ایشان به استان لرستان اتخاذ شده بود، به موضوع حمایت از کارخانه سیمان سفید ازنا و ارائه تسهیلات 150 میلیارد تومانی در این راستا و همچنین حمایت از صنایع قالی بافی، پرورش ماهی در منطقه اشاره داشتند.

دکتر قاسمی در خصوص سد معشوره و سد رودبار نیز اظهار داشت: با توجه به تاثیرات مثبتی که ساخت سد معشوره بر کشاورزی منطقه و کنترل سیلاب دارد و همچنین تاثیر سد رودبار بر تولید برق در منطقه، بانک پاسارگاد به یاری خداوند متعال، ائمه اطهار بخصوص آقا امام رضا (ع) به دلیل رضوی بودن بانک پاسارگاد و با دعاهای مردم عزیز منطقه در دستور کار خود دارد.

مدیر عامل بانک پاسارگاد برنامه های سرمایه گذاری در استان لرستان را حدود 20.000 میلیارد تومان اعلام کردند که طی چند سال آینده به ثمر خواهد نشست.

در پایان مراسم دکتر قاسمی با حضور بر سر مزار مرحوم دکتر حاج اللهیار ملکشاهی که خدمات ارزنده را برای منطقه و کشور عزیزمان انجام داده اند، ضمن قرائت فاتحه و قرآن ادای احترام نمود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yb4WhA2p
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه