جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ایجاد خانه های خلاق و نوآوری به واسطه گستردگی فعالیت های تحت پوشش، حمایت ها و خدمات متنوعی را به هسته های خلاق و نوآور ارائه می دهند.

این خانه ها به عنوان بستر و سکوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سیاست گذاری، تسهیل گری و حمایت از شکل گیری شرکت های خلاق و نوآور از طریق کمک به ایجاد زیرساخت، تسهیلات مالی، مشاوره، توانمندسازی و حمایت های معنوی در توسعه محصول و بازار فناوری های نرم و صنایع خلاق است. 

اطلاعات 51 خانه در دست بررسی

این نگاه کلان به خانه های خلاق و نوآوری سبب شده تا روزانه بر تعداد درخواست های ثبت خانه افزوده شود. به طوری که در حال حاضر، اطلاعات ثبت شده 51 خانه در دست بررسی است.

با صدور دو گواهی جدید برای خانه های خلاق و نوآوری قروه و سبک زندگی اسلامی ایلسا که روز گذشته ثبت شد، تعداد این خانه ها در سراسر کشور به 37 باب رسید. این آمار در شرایطی محقق شده که تعداد خانه های خلاق و نوآوری کشور در خردادماه امسال، تنها 9 باب بود.
 
4 برابری شدن تعداد خانه ها در 7 ماه

این آمار 4 برابری تعداد خانه های خلاق و نوآوری در طول کمتر از 7 ماه، علاوه بر آن که نشانگر ظرفیت بالای تیم های خلاق در سراسر کشور است، بلکه از عزم جدی معاونت علمی و فناوری در حمایت از این خانه ها و استقبال از تکثر آنها حکایت دارد.
 
صنایع خلاق پیشتاز حوزه فعالیتی خانه ها

از میان 37 خانه خلاق و نوآوری که هم اکنون در کشور وجود دارد، بیشترین حوزه فعالیت در اختیار صنایع خلاق با 12 خانه است.

صنایع دستی با 6 خانه، محتوای دیجیتال و چندرسانه ای با 5، تولیدمحتوا با 4 و نوآوری اجتماعی و نوآوری آموزشی، هر یک با 2 خانه، در رتبه های بعدی فراوانی فعالیت خانه های خلاق و نوآوری کشور قرار دارند.

کسب وکارهای ارزش افزای روستایی، رسانه، توزیع و چاپ، کودک، نوجوان و خانواده، بازی و اسباب بازی، خدمات شهری و حکمرانی نیز هر یک با 1 خانه، زیست بوم خانه های خلاق و نوآوری فعلی کشور را تشکیل می دهند.

متقاضیان واجد شرایط ایجاد خانه خلاق و نوآوری می توانند برای ثبت نام و بهره مندی از حمایت ها، به سایت خانه های خلاق و نوآوری مراجعه کنند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2m2uJabZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه