شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایرنا: از حدود سه هفته قبل که کاهش سه تا پنج میلیون تومانی در قیمت خودروهای داخلی و ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومانی در قیمت خودروهای مونتاژی را شاهد بودیم، تا امروز قیمت ها در همان میزان ثابت مانده است.

این مقام صنفی به عرضه اندک خودروسازان در ۶ ماه گذشته و به ویژه ماه اخیر اشاره کرد و گفت: امروز خریدار واقعی خودرو کم است و همه منتظر نتایج برجام هستند.

ثبات قیمت خودرو در بازار / رکود بازار خودرو در آستانه شب عید

موتمنی همچنین خاطرنشان کرد: از دو سال پیش تاکنون به دلیل کرونا، فروش شب عید بسیار کم شده است، خریداران واقعی پیشتر خرید خود را انجام داده اند و افرادی که خودرو نخریده اند نیز اقدام به خرید نمی کنند، چون به فاصله کوتاهی مدل خودرو یک سال افت می کند و ترجیح می دهند خرید خود را به سال ۱۴۰۱ موکول کنند.

وی با اشاره به تحولات اوکراین، یادآور شد: خودرو در کشور ما کالایی سرمایه ای است و هرگونه اخبار مثبت و منفی می تواند روی آن تاثیرگذار باشد.

موتمنی ادامه داد: با وجود اینکه نرخ ارز در هفته جاری در کانال ۲۶ هزار تومان تقریبا ثابت مانده بود، اما عرضه کم خودروسازان سبب شد تا کاهش قیمت ها اتفاق نیفتد.

وی گفت: این روزها شاهدیم قیمت خودروهای داخلی در مقایسه با پارسال به دلیل محدودیت های عرضه افزایش یافته است، اما قیمت خودروهای خارجی در قیاس با اسفندماه ۹۹ پایین تر است.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی پایتخت پیش بینی کرد که تا پایان سال قیمت خودرو تغییری نداشته باشد، زیرا در این بازه زمانی خریدار واقعی در بازار کم است، مگر اینکه اخبار و اتفاقات منفی را شاهد باشیم که سبب شود عده ای قیمت های بالاتری بر خودروهایشان قرار دهند.

وی گفت: اکنون هرچند مشتری برای خودروهای کارخانه ای (به دلیل اختلاف قیمت آن با بازار آزاد) وجود دارد، اما از حدود هشت ماه پیش تاکنون مشتری که به قصد سرمایه گذاری در بازار حضور داشته باشند، وجود ندارد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

گزارش‌ ها حاکی از آن است که خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در قیمت ۴۸۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش داشت و به نرخ ۲۱۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان رسید. خودرو پژو پارس اتوماتیک به ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

جدول کامل قیمت محصولات ایران خودرو

جدول کامل قیمت محصولات سایپا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VxeoD5Kc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه