شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

دوچرخه المپیا یکی از باکیفیت ترین برندهای دوچرخه در دنیا به شمار می رود. دوچرخه المپیا به خاطر کیفیت بالا و هم چنین قیمت مناسب توانسته سهم بزرگی از بازار ایران را به خودش اختصاص دهد. دوچرخه سواری نه تنها یک تفریح محسوب می شود بلکه تاثیر بسیاری هم در سلامتی بدن دارد. همچنین برای یک دوچرخه سواری ایمن حتما باید یک دوچرخه خوب و باکیفیت داشته باشید. دوچرخه های المپیا با توجه به استانداردهای جهانی ساخته شده و می توانید با آن یک دوچرخه سواری لذت بخش و ایمن را تجربه کنید. با ما همراه باشید تا شما را با مدل های محبوب دوچرخه المپیا آشنا کنیم.

 

بررسی و معرفی تخصصی دوچرخه المپیا به همراه قیمت

اطلاعات جامع در مورد دوچرخه المپیا

همانطور که بیان شد دوچرخه المپیا از جمله برندهای محبوب و پرتقاضا است که در ایران هم بازار بسیار پر رونق و پر تقاضایی دارد، خریداران محصولات این برند به سبب کیفیت بالای ساخت، جذابیت ظاهری که از نوعی طراحی و رنگبندی محصولات ناشی می شود و قیمت فوق العاده رقابتی دوچرخه های المپیا بسیار راضی بوده و همواره این برند را به سایرین نیز پیشنهاد می دهند. ما برای شناخت هر چه بیشتر محصولات این برند محبوب سعی کردیم هر چه بیشتر و دقیق تر عوامل مهم در رابطه با دوچرخه المپیا در مدل های مختلف را بررسی و تشریح کنیم و قیمت دوچرخه المپیا در برخی مدل ها را نیز بیان نموده تا بتوانید با سایر محصولات مشابه مقایسه نمایید، پس در ادامه با ما همراه باشید:

دوچرخه المپیا ساخت کجاست؟

دوچرخه المپیا محصول کشور چین است که به خاطر کیفیت بالا، محبوبیت زیادی در بین دوچرخه سواران حرفه ای دارد. این کمپانی توانسته مدل های مختلفی از دوچرخه را تولید و به بازار عرضه کند و همین امر موجب جلب توجه مصرف کنندگان به سمت این برند شده است. دوچرخه های المپیا در ایران هم محبوبیت زیادی دارد و به خاطر طیف وسیعی از مدل ها با قیمت های ارزان به یکی از برندهای محبوب در بازار تبدیل شده است.

مدل های مختلف دوچرخه المپیا

شرکت المپیا تمام سلیقه ها را در نظر گرفته و با توجه به آن، انواع مدل های دوچرخه را تولید و روانه بازار کرده است. در این بخش می خواهیم انواع مدل های دوچرخه المپیا را به شما معرفی کنیم.

·         دوچرخه کوهستان المپیا

اگر به دنبال یک دوچرخه حرفه ای مخصوص دوچرخه سواری در مسیرهای خاکی، کوهستانی و پر از سنگ و چاله هستید، دوچرخه کوهستانی المپیا بهترین انتخاب است. جنس بدنه، سبک و داشتن زنجیر سه گانه دوچرخه کوهستانی المپیا آن را به یک گزینه عالی برای عبور از مسیرهای ناهموار تبدیل کرده است. استفاده از دوچرخه های بی کیفیت در مسیرهای سخت و کوهستانی نه تنها موجب آسیب رسیدن به ستون فقرات شما می شود بلکه از ایمنی خوبی هم برخودار نیستند. دوچرخه های المپیا به خاطر مجهز بودن به سیستم فنر و فرمان حرفه ای، ضربات ناشی از مسیر به ستون فقرات را کاهش داده و دوچرخه سواری باکیفیتی را به شما هدیه می دهد. هم چنین دوچرخه کوهستاتی المپیا از سیستم روشنایی در شب نیز برخوردار است که عبور از مسیرهای تاریک را برای شما آسان می کند.

·         دوچرخه کودک المپیا

دوچرخه کودک المپیا علاوه بر سبک بودن، دوام بالایی نیز دارد. هم چنین این دوچرخه از تمام تجهیزات لازم برای یک دوچرخه سواری ایمن نیز برخودار است. همانطور که می دانید ترمز گیری آسان در دوچرخه های بچگانه بسیار مهم است. دوچرخه کودک المپیا با داشتن سیستم ترمز باکیفیت، ترمزگیری سریع و ایمن را برای کودکان فراهم می کند. هم چنین داشتن سبد جلو و صندوق عقب باعث محبوبیت آن در بین کودکان شده است. کودکان می توانند عروسک و اسباب بازی های خود را در حین دوچرخه سواری در آن قرار دهند. شرکت المپیا با توجه به تفاوت ساختار جسمی دختر و پسر، انواع دوچرخه های دخترانه و پسرانه را تولید کرده تا از بروز آسیب های جسمی به آنها جلوگیری شود. توجه داشته باشید دوچرخه کودک المپیا سایزهای مختلفی دارد که باید با توجه به سن و قد کودکتان، سایز مناسب را خریداری کنید.

بررسی و معرفی تخصصی دوچرخه المپیا به همراه قیمت

 

محبوب‌ ترین مدل های دوچرخه المپیا همراه با قیمت

کمپانی المپیا برای جلب رضایت تمام سلیقه ها، مدل های مختلف دوچرخه را تولید و به بازار عرضه می کند. برخی از مدل های این برند معتبر به خاطر طراحی جذاب، محبوبیت بیشتری در بین مصرف کنندگان دارد. در این بخش محبوب ترین مدل های دوچرخه المپیا را به شما معرفی می کنیم.

  • دوچرخه المپیا سایز 27.5 مدل بوکسر 2 دیسکیکی از محبوب ترین دوچرخه های بزرگسال، دوچرخه المپیا مدل Boxer 2 Disk است. در تولید این دوچرخه از آلیاژ سبک و بادوام استفاده شده و به همین دلیل در مسیرهای کوهستانی و شهری بهترین انتخاب است. این دوچرخه به سیستم ترمز دیسکی مجهز است که ترمزگیری ایمنی را برای دوچرخه سوار فراهم می کند. پیشنهاد می کنیم دوچرخه سواری حرفه ای را با دوچرخه المپیا مدل بوکسر 2 دیسک تجربه کنید. در حال حاضر  این دوچرخه با قیمت 4900000 تومان در سایت آریا چرخ به فروش می رسد.
  • دوچرخه کودک المپیا سایز 16 مدل 16122 دوچرخه کودک مدل 16122 یکی از پرفروش ترین مدل های دوچرخه کودک المپیا است که برای سن پنج تا هشت سال مناسب می باشد. بدنه این دوچرخه از جنس منیزیم است که علاوه بر وزن سبک در برابر ضربه، زنگ خوردگی و ترک خوردگی نیز از مقاومت خوبی برخوردار می باشد. در تولید دوچرخه کودک المپیا مدل 16122 از کرپی فرمان از جنس آلومینیوم مقاوم و سبک استفاده شده و از این رو به کنترل و حفظ تعادل کودک کمک می کند. این دوچرخه علاوه بر کیفیت بسیار بالا، دارای ظاهر بسیار شیک و جذابی نیز است. هم چنین طراحی آرگونومیک این دوچرخه این امکان را فراهم می کند که کودک بدون احساس خستگی، مسیرهای طولانی را رکاب بزند. یکی از ویژگی های این دوچرخه که آن را نسبت به مدل های دیگر موجود در بازار تمایز می کند، ترمز دیسکی آن است که امکان ترمز سریع را در شرایط آب و هوایی مختلف فراهم می سازد. دوچرخه المپیا مدل 16122 در فروشگاه آریا چرخ با قیمت 3230000 عرضه می شود.
  • دوچرخه المپیا 24 مدل نیوجلی 2 دیسک : دوچرخه المپیا 24 مدل نیوجلی 2 دیسک به خاطر داشتن بدنه مقاوم یکی از بهترین دوچرخه ها برای مسیرهای کوهستانی به شمار می رود. هم چنین این دوچرخه مجهز به سیستم HardTail است که با خنثی کردن ضربه و لرزش در مسیرهای ناهموار باعث کنترل بیشتر دوچرخه سوار می شود. از دیگر امکانات این دوچرخه می توان به ترمز بندی دو دیسک، تایرهای واندا، دست دنده کلاچ دار، کرپی فرمان دانهیل آلومینیوم اشاره کرد. دوچرخه المپیا مدل نیوجلی 2 دیسک با قیمت استثنایی 4650000 تومان در فروشگاه آریا چرخ به فروش می رسد.

 

بررسی و معرفی تخصصی دوچرخه المپیا به همراه قیمت

ضمانت اصالت کالا در نمایندگی دوچرخه المپیا

جهت خرید دوچرخه المپیا حتما به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید تا از اصالت کالا خیالتان راحت باشد. همانطور که می دانید دوچرخه های المپیا یکی از برندهای پرفروش در بازار محسوب می شود و از این رو برخی از فروشندگان سودجو، دوچرخه های بی کیفیت را با نام المپیا به مشتری می فروشند. به همین جهت پیشنهاد می کنیم جهت خرید انواع دوچرخه های المپیا به نمایندگی دوچرخه المپیا مراجعه کرده تا از گارانتی و خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید. آریا چرخ به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی دوچرخه المپیا محبوب ترین مدل های دوچرخه های المپیا با قیمت های مناسب را به مشتریان عزیز عرضه می کند. جهت مشاهده محصولات و اطلاع از قیمت دوچرخه المپیا به سایت آریا چرخ مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jTrukFrZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
hadise :
1 سال پیش
مدل های خوبی پیشنهاد دادید. ممنون از شما
محمد جواد :
1 سال پیش
دوچرخه های المپیا ، دوچرخه های قابلی هستند واقعا
فرهاد :
1 سال پیش
من المپیا دارم واقعا خوبه
mina :
1 سال پیش
این برند ساخت کجاست؟
arsalan :
1 سال پیش
بسیار خوب بود متشکرم
ARTIN :
1 سال پیش
از دوچرخه های جاینت هم بگید
jabari :
1 سال پیش
من از این فروشگاهی که معرفی کردید خرید کردم ،عالی بودن متشکرم
کاوه :
1 سال پیش
منم المپیا داشتم ، خیلی خوب بود
محمد :
1 سال پیش
من بچه بودم المپیا داشتم بعد دو سال دوچرخه ویکتوریا گرفتم خوب بود اما به المپیا نمی رسید بعد فروختمش المپیا مدل m-l spider خریدم.خیلی خوبه از اورلورد هم بهتره
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه