شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد، که چه نیازی به طراحی سایت وجود دارد؟ در سال ۲۰۱۰ بیش از دو میلیارد نفر از خدمات اینترنت استفاده می کردند، در سال ۲۰۲۲ بیش از ۴.۹۵ میلیارد نفر به اینترنت متصل هستند . ما در برهه ای از تاریخ به سر می بریم که بیشتر مردم برای یافتن اطلاعات از هر کسب وکاری، اول به اینترنت پناه می برند و این روند با توجه به نسل جدید کاربران که همه اطلاعات و نیازهای خود را از اینترنت جستجو می کنند، قبل از پیش نمایان شده است. پس برای داشتن یک کسب وکار موفق داشتن وب سایت ضروری و حیاتی به نظر میاد. 

 

قابلیت‌ های مهم طراحی سایت

دسترسی به اینترنت

اولین عاملی که طراحی وب سایت را تبدیل به فرصتی مناسب برای کسب وکارها کرده، دسترسی ۲۴ ساعته و همه روزه به آن در بستر اینترنت است. به این صورت شما بدون محدودیت زمانی همیشه می ‎توانید به مشتریان یا کاربران خود خدمات ارائه دهید.

 

افزایش مشتریان:

یکی از مهمترین مزایای داشتن سایت افزایش تعداد مشتریان است. با داشتن یک سایت بهینه شده می توانید به نقاط مختلف دنیا خدمات ارائه دهید و بدون محدودیت مکانی و زمانی مشتریان خود را از سراسر دنیا داشته باشید.

کاهش هزینه ها:

 شاید وقتی صحبت هزینه طراحی سایت به میان می آید، افراد زیادی این پیش فرض را داشته باشند که این کار هزینه های زیادی را به ما تحمیل می کند. اما ذکر این مطلب ضروری است، که با داشتن یک وب  سایت گاها حتی نیازی به فروش حضوری نیست و نیازهای کسب وکار با سایت رفع و رجوع می شود. 

همچنین این امکان برای همه کسب وکارها وجود ندارد، تا در بهترین نقطه شهر برای خود شرکت یا فروشگاهی داشته باشند؛ اما با طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی می توانند به حجم وسیعی از کاربر و مشتری دسترسی پیدا کنند. 

کاهش هزینه تبلیغات:

شاید برای شما هم پیش آمده که هزینه های زیادی را صرف تبلیغات کنید و با این وجود فروش زیادی نداشته باشید. اما با برخورداری از سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو دیگر نیازی به صرف هزینه گزاف تبلیغات ندارید. در این حالت شما با برخورداری از سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو در میان رتبه های برتر جستجوی گوگل قرار گرفته و با یک جستجوی اینترنتی فروشگاه شما اول از همه در برابر چشمان کاربر قرار می گیرد. 

ایجاد اعتماد در مشتریان

امروزه با بالا رفتن خریدهای اینترنتی کلاهبرداری اینترنتی نیز به شدت افزایش یافته، بنابراین مشتریان به هرکسی نمی توانند اعتماد کنند. اما شما با داشتن یک سایت معتبر همراه با نمادهای اعتماد الکترونیک و سیستم پشتیبانی می توانید اعتماد کامل مشتری را جلب کنید. براساس آمار منتشر شده ۴۸٪ کاربران معتقدند طراحی سایت اصلی ترین عامل در ایجاد اعتماد و اعتبار است. 

شناخت عادات خرید مشتریان

از ویژگی های داشتن وب سایت این است که شما به مرور متوجه عادات خرید مشتریان خود می شوید و به راحتی با داشتن اطلاعاتی جامع میتوانید انتخابهای آینده مشتریان را پیش بینی کنید. و در نتیجه فروش خود را با برآورد نیاز مشتریان بالا ببرید. 

افزایش آگاهی از برند

وجود وب سایت باعث می شود که افراد بیشتری از برند شما آگاه شوند و در ایجاد برندینگ و همچنین فروش و سود بالاتر مهم و ضروری می باشد. براساس آمار منتشر شده ۷۵٪ درصد از کاربران معتقدند که طراحی سایت برای برندسازی کسب وکار حیاتی است. 

ارائه نمونه کار

با برخورداری از سایت مناسب شما می توانید نمونه کار و رزومه خوبی از خود ارائه دهند. 

طراحی انحصاری:

توجه به این نکته ضروری است که هر کسب وکاری نیازها و ویژگی های خاص خود را دارد، پس برخورداری از یک سایت با طراحی انحصاری می تواند هر چه بیشتر نیازها و خواسته های شما را برطرف نماید. 

صرفه جویی در زمان:

برخورداری از یک سایت بهینه باعث میشود که دیگر نیازی به تماسهای دائمی با مشتریان نباشد و سرعت تحویل کار به مشتری را چند برابر افزایش دهد. 

 

سخن آخر:

امروزه شرکت های مختلفی در زمینه طراحی سایت مشغول فعالیت اند، اما در انتخاب شرکت توجه به یک سری نکات مهم است که ریکان تک در طراحی سایت تمامی آنها را مدنظر قرار می دهد. 

  • استفاده از هاست مناسب
  • برخورداری از طراحی زیبا و مناسب (۹۴٪ کاربران براساس طراحی سایت دیدگاه اولیه خود از سایت را فقط براساس طراحی سایت ایجاد می کنند)
  • پشتیبانی سایت
  • امنیت بالا
  • واکنش گرا بودن سایت (۷۳.۱ درصد طراحان سایت معتقدند اصلی ترین عامل خارج شدن کاربران از سایت ریسپانسیو نبودن آن است)
  • وجود نقشه سایت
  • تصاویر بهینه
  • لینک دهی مناسب
  • صفحات تماس با ما و درباره ما که جذاب باشند
  • وجود صفحه وبلاگ
  • سرعت مناسب سایت
  • هدینگ های مناسب
  • متای جذاب
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Yo5rg6XD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
رضا سلیمی :
1 سال پیش
امار خیلی خوبی دادین ممنون
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه