شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

لوله بازکنی شبانه‌ روزی تهران - سال 1401

گرفتگی لوله فاضلاب که از بد ترین مشکلاتی است که ممکن است برای ما به وجود می آید.

تصور کنید چقدر وضعیت بدی است زمانی که مهمان دارید و مهمان شما یا خودتان می خواهید از سرویس بهداشتی یا توالت فرنگی استفاده کنید و چاه دستشویی یا لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شده است و یا بوی بد فاضلاب در منزل شما پیچیده است .

اگر دوست دارید که در مورد علل گرفتگی لوله فاضلاب و روش هایی برای جلوگیری و حتی رفع این مشکلات بدانید توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید . 

 این اتفاق ممکن است که برای تمامی ما به وجود آمده باشد و همیشه هم دردسرساز و مشکل آفرین بوده است اما در این مطلب می خواهیم نحوه رفع گرفتگی لوله فاضلاب را با یکدیگر بررسی کنیم .

گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است در تمامی نقاط منزل شما به وجود بیاید برای مثال ممکن است که شما دچار گرفتگی لوله فاضلاب سینک آشپزخانه بشوید یا چاه حمام شما دچار گرفتگی شود .

هنگامی که چاه فاضلاب شما مسدود می شود به خاطر وجود چند دلیل می باشد . گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است که توسط افتادن اشیا و یا مواردی که در زیر به آن اشاره می کنیم رخ دهد :

  • گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی
  • گرفتگی لوله فاضلاب با رسوبات
  • گرفتگی لوله فاضلاب با دستمال کاغذی
  • گرفتگی لوله فاضلاب با روغن و چربی و پسماند غذایی

گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

یکی از بیشترین دلایل گرفتگی توالت فرنگی یا توالت ایرانی افتادن اشیا یا دستمال کاغذی می باشد .

بسیاری از افراد گمان می کنند که انداختن دستمال کاغذی در توالت فرنگی یا توالت ایرانی مشکلی به وجود نمی آورد اما این را بدانید که انداختن دستمال کاغذی درون توالت فرنگی و ایرانی سبب به وجود آمدن گرفتگی لوله فاضلاب خواهد شد .

در مواردی گرفتگی لوله فاضلاب توالت ایرانی یا توالت فرنگی بسیار شدید خواهد بود و شما را با مشکلات بسیار زیادی مواجه می کند .

گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی به دلیل نوع ساختار توالت فرنگی بسیار شایع می باشد .

پس بهتر است که زمانی که از دستمال کاغذی استفاده می کنید آنرا درون توالت فرنگی یا توالت ایرانی رها نکنید تا با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو نشوید.

گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع ،  گرفتگی توالت فرنگی با اشیا ، گرفتگی توالت فرنگی با پوشک بچه و یا صابون از موارد دیگری است که سبب گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی خواهد شد .اگر میخواهید در منزل و بدون هزینه مشکل گرفتگی لوله توالت فرنگی خود را حل کنید پیشنهاد میکنم تا مقاله رفع گرفتگی توالت فرنگی در خانه با 6 راهکار کم هزینه  را مطالعه کنید که بسیار کمک کننده است!!

 

لوله بازکنی شبانه‌ روزی تهران - سال 1401

 

گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ 

یکی دیگر از قسمت هایی که دچار گرفتگی لوله فاضلاب میشود حیاط و یا پارکینگ منزل شما میباشد . 

 لوله فاضلاب و حیاط و یا پارکینگ منزل شما بسیار برای گرفتگی مستعد است چرا که توجه کمتری به لوله فاضلاب که در پارکینگ و یا حیاط قرار داده شده است می شود.

 در بسیاری از ساختمان ها در خروجی فاضلاب حیاط و یا پارکینگ از توری ها و صافی های لوله فاضلاب استفاده نمی  کنند و همین عامل باعث به وجود آمدن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط و یا پارکینگ شما می شود .

در بسیاری از مواقع ممکن است که در زمان بارندگی مشکل گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ و یا حیاط شما خود را نشان دهد و حتی ممکن است که باعث تشدید گرفتگی لوله فاضلاب شود .

علت گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ بسیار واضح و مشخص است .

ورود خاک و ماسه و یا برگ درختان یا زباله ها به درون لوله فاضلاب باعث ایجاد گرفتگی لوله فاضلاب می کند .

برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب حیاط و یا پارکینگ می توانید از توری های مخصوص کفشور استفاده کنید . با استفاده از این توری ها و یا صافی ها شما میتوانید تا حد بسیار زیادی از گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ دور باشید.البته روش های دیگری هم برای پیشگیری و رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ وجود دارد که در مقاله رفع گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ و حیاط با 10 روش تضمینی به آن ها اشاره کرده ایم.

زمانی که شما با گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو می شوید ممکن است که به دلیل شدید بودن این نوع گرفتگی دردسرهای زیادی را برای شما به وجود بیاورد . یکی از دردسرهایی که ممکن است با آن روبرو شوید بالا زدن آب فاضلاب و آلوده کردن محیط زندگی شما می باشد .

گرفتگی لوله فاضلاب سینک آشپزخانه

سینک آشپزخانه شما یکی دیگر از قسمت هایی است که ممکن است دچار گرفتگی و بالا زدن آب فاضلاب بشود. گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه ممکن است که از لوله  فاضلاب سینک آشپزخانه باشد و یا ممکن است که از لوله فاضلاب تخلیه ماشین لباسشویی را ظرفشویی و حتی از لوله فاضلاب کشور آشپزخانه اتفاق بیفتد.

گرفتگی سینک آشپزخانه دلیل واضح و مشخصی دارد و آن هم ریختن روغن و چربی ها درون لوله فاضلاب و همچنین ورود پسماندهای غذایی مانند خرده برنج یا تفاله چای یا پودر قهوه به درون لوله فاضلاب می باشد.

چربی و روغن و سایر پسماندهای غذایی به دیواره لوله فاضلاب آشپزخانه شما می چسبند و همین باعث می شود تا به مرور زمان مسیر عبور آب فاضلاب آشپزخانه شما مسدود شود و در نتیجه شما دچار گرفتگی لوله فاضلاب شوید .

بسیاری از افراد برای پیشگیری یا رفع گرفتگی لوله فاضلاب از اسیدهای لوله بازکن استفاده می کنند اما ما هرگز استفاده از این نوع اسید ها را به دلیل ایجاد خسارت های زیاد  توصیه نمی کنیم .

استفاده از این اسیدها باعث می  شود تا لوله فاضلاب شما دچار خوردگی و پوسیدگی شود و از محل آب بندی لوله فاضلاب شما آب نشتی کند.

توصیه ما این است زمانی که دچار گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه شدید از آب گرم استفاده کنید و اگر مشکل شما برطرف نشد نشان  دهنده شدید بودن گرفتگی لوله فاضلاب است و باید شما از لوله بازکنی شبانه روزی تهران - سال 1401 و رفع گرفتگی لوله فاضلاب و خدمات تاسیسات غرب تهران کمک بگیرید .

 

لوله بازکنی شبانه‌ روزی تهران - سال 1401

 

بهترین روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب

 شاید برای شما هم سوال شده باشد که بهترین روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟ باید بدانیم زمانی که ما با گرفتگی لوله فاضلاب روبرو شدیم ممکن است که این گرفتگی شدید یا جزئی باشد .

گرفتگی لوله فاضلاب که شدید می باشند تنها راه حل آن استفاده از خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط دستگاه ژنراتور و فنر برقی می باشد . استفاده از این دستگاه و این خدمات در تضمین رفع ۱۰۰ درصدی مشکل را به شما می دهد همچنین در کوتاهترین زمان ممکن و بدون کثیف کاری مشکل شما را برطرف می کند . خدمات تاسیسات غرب تهران یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی شبانه روزی می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم .

اگر گرفتگی لوله فاضلاب شما جزئی باشد با استفاده از روش های خانگی مانند استفاده کردن از آب گرم ، جوش شیرین و سرکه ، مواد شوینده به همراه آب گرم ممکن است که مشکل شما را برطرف کند . 

توصیه ما به شما این است که قبل از تماس گرفتن با مراکز ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی روشهای خانگی را برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب امتحان کنید. امتحان این روش ها ضرری ندارد و حتی ممکن است به شما در جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان کمک کند . اما اگر مشکل شما برد طرف نشد تنها روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما استفاده از خدمات لوله بازکنی می باشد . 

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی درخدمات تاسیسات غرب تهران

مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران می باشد. اگر در هر زمانی شما با مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو شدید می توانید تنها با یک تماس با کارشناسان این مجموعه مشکل خود را به صورت شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن برطرف کنید.

مجموعه خدماتی غرب تهران سایت ای به نشانی :  www.khadamatthehran.ir  دارد که شما می توانید وارد این سایت شوید و از طریق شماره های درج شده درون سایت ثبت درخواست خود را انجام دهید همچنین درون این سایت مقالات آموزشی در جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب و سایر موارد تعمیرات تاسیسات ساختمان و لوله کشی برای شما قرار داده شده است که می توانید با مطالعه آنها بسیاری از مشکلات تاسیسات ساختمان خود را برطرف کنید. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dCmNjZEI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
ایمان تناسان :
1 سال پیش
الان دیگه بهترین متخصص ها توی سایت خدمات یابی ثبت نام میکنن ادم راحت هم میتونه واسه هر شهری بهترین متخصص رو انتخاب کنه
علی جعفری :
5 ماه پیش
لوله بازکنی علی جعفری ۰۹۱۹***۱۰۳۰ آگهی بایکتا نت زدم عالی یکتانت عالی
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه