جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

این روزها کمتر ساختمانی پیدا می شود که برای بالا بردن امنیت کلی فضاها از دوربین های مداربسته استفاده نکند. بنابراین شناخت بهترین برندها و مدل های پرفروش دوربین های مداربسته در میان تعدد برندهای گوناگون این محصولات الزامی به نظر می رسد. برای این منظور در این مقاله تلاش می کنیم بهترین و پرفروش ترین مدل های دوربین مداربسته داهوا را معرفی نماییم.

تمام مدل‌ های پرفروش دوربین های داهوا

برند داهوا یک برند معتبر جهانی

فهرست بهترین برندهای دوربین مداربسته در دنیا توسط نشریه asmag به صورت سالانه منتشر می شود. در انتخاب این برندها معیار نهایی برای رتبه بندی، فروش سالانه محصولات هر کدام از این برندها خواهد بود. دو شرکت هایکویژن و داهوا در حال حاضر به عنوان پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در این فهرست دیده می شوند. تا امروز موفقیت دو برند تا اندازه ای بودهداست که حتی شرکت های مطرحی مانند بوش، سامسونگ، ویوتک و هانیول نیز در اروپا، آسیا و آمریکا نتوانسته اند با آنها رقابت کنند. در کشور ما نیز برند داهوا از جمله پرفروش ترین دوربین های مدار بسته به شمار می رود. ضمانت‌ نامه اصیل، قیمت مقرون به صرفه و تنوع و کیفیت محصولات، بدون شک دلایل اصلی این استقبال چشمگیر بوده است.

فهرستی از پرفروش ترین مدل های دوربین دهوا

آمارها نشان می دهد استقبال کاربران از دوربین های مداربسته داهوا در مدل هایی که به ترتیب در فهرست زیر آورده می شود، بیشتر بوده است:

  • دوربین بولت داهوا 2mp مدل EZ-IPC-B1B20P-L
  • دوربین بولت داهوا 4mp مدل EZ-IPC-B1B40P
  • دوربین دام داهوا 2mp مدل EZ-IPC-T1B20P-L
  • دوربین دام داهوا 4mp مدل EZ-IPC-T1B40P
  • دوربین دام داهوا 2mp مدل DH-HAC-T2A21P
  • دوربین بولت داهوا 4mp مدل DH-HAC-B2A41P
  • دوربین بولت داهوا 4.1mp مدل DH-HAC-B1A41P
  • دوربین بولت داهوا 2mp مدل DH-HAC-B2A21P
  • دوربین دام داهوا 4.1mp مدل DH-HAC-T2A41P
  • دوربین دام داهوا 4.1mp مدل DH-HAC-HDW1400EMP-A
  • دوربین دام داهوا 2mp مدل DH-HAC-HDW1200EMP-A
  • دستگاه 4 کانال داهوا مدل DH-XVR1A04
  • دستگاه 4 کانال داهوا مدل DH-XVR1B04H
  • دستگاه 8 کانال داهوا مدل DH-XVR1A08
  • دستگاه 16 کانال داهوا مدل DH-XVR1B16H 

تمام مدل‌ های پرفروش دوربین های داهوا

چرا دوربین های مداربسته داهوا؟

اصولا برای یک مصرف کننده چه ویژگی هایی در دوربین های مداربسته حائز اهمیت خواهد بود. برای نمونه چه عوامل و ویژگی هایی سبب پرفروش شدن دوربین های مداربسته برند داهوا شده اند؟ پس از اینکه شما به عنوان مصرف کننده نیاز خود را از خرید دوربین مداربسته به طور مشخصی تعیین کردید، باید به نکاتی مانند کیفیت، اندازه، جنس و قابلیت های یک دوربین مدار بسته توجه نشان دهید. توصیه می کنیم از کارشناسان در این حوزه کمک بگیرید. برای شما انتخاب یکی از مدل های دوربین مداربسته داهوا از میان انبوه مدل ها کار دشواری خواهد بود. ما تلاش می کنیم در ادامه پنج مدل از پرفروش ترین مدل های دوربین دهوا را با جزییات بیش تری معرفی کنیم تا در این زمینه یاری گر شما باشد.

دوربین داهوا مدل HAC-HFW1200DP

این نوع دوربین مداربسته داهوا دارای تلکنولوژی HDCVI است. نصب این مدل دوربسن داهوا به کمک کابل کواکسیال و دستگاه رکوردر XVR_ DVR انجام می شود. کیفیت تصویری که این مدل ارائه می کند ۲ مگاپیکسل است. در نهایت نیز باید اشاره کنیم که شکل ظاهری این مدل دوربین داهوا از نوع دوربین های بالت می باشد. 

دوربین داهوا مدل HAC-HFW1200TP

این نوع دوربین اگرچه شباهت زیادی به مدل قبلی که معرفی کردیم دارد اما در واقع دوربینی است دارای کیس بالت و از تکنولوژی HDCVI بهره می برد. میزان زرولوشن این مدل دوربین داهوا 1080P و یا همان 2 مگاپیکسل است. این دوربین همچنین از نظر ظاهری در دسته دوربین های تلویزیونی یا PAL قرار می گیرد. این نکته را نیز در نهایت اضافه کنیم که HAC-HFW1200TP در فاصله 5 متری از مکان نصب، بهترین تشخیص و شناسایی چهره و پلاک را برای شما خواهد داشت. بنابراین تا فاصله ی 50 متری نیز تصویر را با وضوح خوبی نمایش می دهد. 

دوربین داهوا مدل HAC-HFW1200TP-A

تفاوت اصلی این دوربین مدل قبلی که در این فهرست معرفی کردیم در این است که در این مدل میکروفونی بر روی خود دوربین قرار دارد و می تواند صداها را ضبط کند. در واقع این مدل دوربین داهوا مشکلاتی مانند کابل کشی برای نصب میکروفون را از پیش پای شما برمی دارد. در واقع در این مدل با همان کابل کواکسیالی که تصویر بر روی دستگاه XVR ارسال می شود، تمام صداها نیز ضبط خواهند شد. 

دوربین داهوا مدل HAC-HDW1200MP

این مدل دوربین داهوا که همواره در مدل های پرفروش این برند قرار دارد، در حقیقت یک دوربین دام است. کیفیت تصویر این دوربین نیز 2 مگاپیکسل است و به صورت فول اچ دی تصویر را نمایش خواهد داد. معمولا از این مدل دوربین داهوا در فضاهای داخلی ساختمان ها استفاده می کنند. شما با نصب HAC-HDW1200MP می توانید تا فاصله حدوداً 40 متری را رصد کنید. البته منظور تشخیص یا شناسایی در این فاصله نیست. به منظور تشخیص یا شناسایی سوژه متراژی حدود 5 متر امکان پذیر خواهد بود.

دوربین داهوا HAC-HDW1200EMP-A 

در نهایت می رسیم به این مدل که یکی از ارزان ترین مدل های دوربین داهوا است و در عین حال از هر نظر دارای کیفیت مطلوبی است. این مدل نیز یک دوربین دام با 2 مگاپیکسل کیفیت تصویر می باشد. در واقع این مدل دوربین داهوا نیز دارای رزولوشن فول اچ دی است. علاوه بر اینها این مدل دوربین که از طراحی زیبایی نیز برخوردار است، از میکروفون نصب شده بر روی خود دوربین نیز بهرمند است. بنابراین ضبط صدا در کنار ضبط تصویر به صورت همزمان و خودکار انجام می شود. ‍

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sAKtlU9w
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه